Sõbral täitsa vedeleb mingisugune ilma mootoriga ja ratasteta aga rool ja selle mehhanism oli alles vist isegi enamvähem Asub Tallinnas ja usun,et ta täitsa nõus seda mingi summa eest loovitama.
OK uurin aga ta hetkel vist kuskil ära pikemalt aga eks millalgi urgitseb puuriida vahelt välja Suurusest ei oska midagi kosta aga välimus oli nagu ikka vene kardil.Alla 500 eegu ta eriti nõus aga pole ma arva aga kindel ei ole.
Algselt postitas: SPL
ilma mootorita ei saaks sest plaanis on võimsama mootoriga sellepärast tahangi ainult karti ilma mootorita
No ilma mootorita saab ka. Võtan mootori maha. Hind jääb aga samaks
OK, niisama arutamise mõttes.
Kui võimas see mootor peale tuleks? Mis sellega tegema hakatakse?
Iseehitamise rõõm on suur asi. Tean, kogetud.
Kui sa paned omale ühe nendest mootoritest, siis hakkab su sõidurõõmu varjutama bensiini hind. Liialt palju tuleb kardile peale lisastaffi.
See rootsi mootor ei saa kindlasti 3,5 java mootori vastu. Raket seades (sportsummuti ) on ilmselt javast (tavaseades) üle. Vene 125 kuubikulisele ei jää praegugi alla. Vastupidavus aga hoopis teisest klassist. Bensiini tarbib nagu husgavarna saag. Paljud mootori jupid identsed.
Algselt postitas: hautz
cz ikka krossimasin(sport) jawa aga tavasõiduk.
Kuskohast sa välja lugesid, et CZ sportmootor on. Võib olla tavaline tänavasõidu mootor, mis on tüki nõrgem Java omast.
Java/CZ mootor töötab ka ilma akuta (süüteluku teine asend).
Algselt postitas: hautz
cz ikka krossimasin(sport) jawa aga tavasõiduk.
Kuskohast sa välja lugesid, et CZ sportmootor on. Võib olla tavaline tänavasõidu mootor, mis on tüki nõrgem Java omast.
Java/CZ mootor töötab ka ilma akuta (süüteluku teine asend).
Ei tea et cz tänavasõidu mootoreid just väha palju liigub.
Seda et jawa tötab ilma akuta kuulen esimest korda:puzzled:spin(Oleneb muidugi jawast.Ma mõtlen muidugi 634/638?)