õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!
õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!
õõts ei tule sillatala küljest lahti ja 1 kinnituspolt tuli keevitusest lahti!
Tulin sõjaväest tagasi, vaja oma 06 sõidukorda saada, sest ylevaatusele on tarvis minna. kuna waldav enamus pukse on läbi, ning pooled ?arniirid ja mõlemad rooliotsad wälimised, wedrud wäsinud ja amordid kah ääkoolend. hakkasin siis tegema. Tagusild ilma probleemidetta lahti (kyll mõne poldikese kaotusega, aga see on lihtsalt korvatav kahju), ja ennäe imet! esisillatala kyljest ei tule õõtshoob lahti, alumine loomulikult. kõik mutrikesed lahti, kõik mis õõtsade kättesaamiseks wajalik, tehtud. ärge nyyd jumala eest pakkuge neid wariante wälja, et kas ikka amort on kyljest wõetud ja kas wedru onwahelt wõetud, kas on see lahti ja too. jah on kyll:D kyll proovisin leotada kurikuulsas wd40ga- ei mõhkugi. rahast hakkas kahju. ei ole paraku wõimeline talle õliwanne korraldama:D kyll ma ka lõin seda lääbad nii siit kui sealt. ei mõhkugi. nagu kylge keevitatud. sillatala jummalast korralik. pole ei kõwwer, ei auklik. ei hakkaks seda kyll nyyd õõtsa pärast wahetama. mõttetu raha kulutamine, sest see raibe peab ju lahti tulema kuidagi:D
täna proovisin teist poolt lahti saada. janoh, hakkasin keerama mutreid lahti, ja 1 kinnituspoltidest tuli sillatala kyljest lahti. wõi noh. keevituest lahti, käib ringi. wälja ka ei tule. ja mul tõesti pole aega ja raha, et uut sillatala wahetada, sest sinna on waja pmst ka uued õõtsad osta, mis ei tule lahti wana tala kyljest ja on paari wäikse mõraga ka. on weel wõimalik wana tala päästa?
[Muudetud: 14-6-2008 josmu]
täna proovisin teist poolt lahti saada. janoh, hakkasin keerama mutreid lahti, ja 1 kinnituspoltidest tuli sillatala kyljest lahti. wõi noh. keevituest lahti, käib ringi. wälja ka ei tule. ja mul tõesti pole aega ja raha, et uut sillatala wahetada, sest sinna on waja pmst ka uued õõtsad osta, mis ei tule lahti wana tala kyljest ja on paari wäikse mõraga ka. on weel wõimalik wana tala päästa?
[Muudetud: 14-6-2008 josmu]
Joss
-
vvazist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 164
- Liitunud: 10 Okt 2005 21:24
- Asukoht: pärnumaa
- Autod: 07, 2x05, kastiga Niva, Pobeda, Volvo V70
Tuleb lahti küll. Selleks aja auto kanali või tõstuki peale, löö õõtsa poldi ja silla tala vahele suur meisel, või veel parem kirves ja siis anna suure haamriga sinna valu (alt ülespoole löömine nõuab natuke harjumist). Koputa haamriga ka õõtsa poldi pihta (sinna kust kinnitus poldid silla tala külge lähevad). Ja nii ta lahti tulebki. Raske on, aga kus on öeldud, et peab kerge olema.
Endal ka siis hetkel õõtsavahetus käsil. Peksin lihtsalt kuvaldaga auto all nende õõtsa nurkade vastu. Pika peksmise peale andis targem järele
Mina pakuks tala päästmiseks välja järgmise variandi... Puuri see polt välja sillatala seest ja tee sinna sisse poole uus keere. Seejärel kruvi sinna sisse väike jupp keermelatti ja võimaluse korral keevita see äärest sillatala külge. 


-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
sillatala sees pole mitte mingisugust keeret - seal on kandilise lameda peaga spetsiaalpoldid.
kuna sillatala konstrueeritud plekist, siis pole mõeldav mingisugune rats keerme keeramise ja keermelati paigaldamisega.
tuleb see polt ära vahetada sillatala seest, seal on ikka paras jõud taga pole oma eluga mängida mõtet!
kuna sillatala konstrueeritud plekist, siis pole mõeldav mingisugune rats keerme keeramise ja keermelati paigaldamisega.
tuleb see polt ära vahetada sillatala seest, seal on ikka paras jõud taga pole oma eluga mängida mõtet!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 734
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=2_229#pic
Mõtlen 2101-2904210 polti.
Mõtlen 2101-2904210 polti.
Žiguliga juba igav ei hakka.