Tänud ka minu poolt korraldajatele. Väga mõnus ja elamusterohke üritus oli. Kahju et kohe alguses aru ei saanud mis moodi rajale laskmine on ja ma kolm järjestiku nr sain 10, 11, 12 suht kiireks läks see autode vahetamine ja seeläbi ka kannatas loomulikult tulemus ja kannatasid teised järjekorras olijad. Minupoolne tähelepanek on, et tuleb hakata teostama autodele tehnilist kontrolli nagu seda tehakse analoogilistel raja üritustel. Oli palju tehnikaga seotud apsakaid ja on suur õnn, et miskit traagilist ei juhtunud sõitjatega ega pealtvaatajatega.
On näha suurt arenemist sõitjate poolt ja tekkinud lõpuks päris põnev konkurents. Seeläbi ka loomulikult autode täiustamine ja spets rehvide kasutamine. Eks tulevikus peab panema mingisuguste tehniliste tingimustega asja paika mida tohib kasutada ja mida mitte. Aga kuna praegu on osalejate arv ikkagi suht kesine erinevates klassides siis just teh. tingimused selle tulevikus paika loksutavad kes mis klassis sõita saab oma tehnikaga. Samas krt unustasin ära et vabaklass ka veel oli ,mudu oleks seal ka osalenud ja mõned punktid noppinud.
Natuke autost ka 01 ga suuremaid probleeme polnud peale stabilisaatori varda kinnituse murdumise lanseroni küljest suure raksuga, tänu millele auto juhitavus kannatada sai kõvasti. Nimelt hakkas auto ujuma ja junnama vasakule keerates ja seepärast ei saanud enam suure hooga neid kurve võtta aga neid oli ju enamuses kuna rada sõidetakse vastupäeva. Põhjus mix stabikas järgi andis on loomulikult ringraja slikkide kasutamises, mis lihtsalt olid müstilise pidamisega kui rehvid natukenegi töötemperatuuri saavutasid aga seda loomulikult alles kolmadaks ringiks. Mootor sai aga kõvasti vatti ja valu aga kuna ta nii vana ja kohvi on siis sai viimast võetud, kestab kaua kestab.
Ka 06ga oli probleeme nimelt on auto pea aasta seisnud ja oma viimased sõidud tegi 07a. Koeru rahvarallil. Tänu sellele oli piduritega jama, kuskilt on pidurisüsteemi saanud õhku ja esimeses voorus ei olnud autol toimivaid pidureid mis omakorda tegi auto käitumise väga jonnakaks aga oli sõidetav. Kolmandas voorus hakkas aga tagadiferentsiaal tegema trollibussi häält puuduliku õlitaseme pärast, tuli välja et difri otsasimmekas on väsinud ja lekkis õli. Kahju et auto müük selliseks kujunes aga jääme lootma, et sellest masinast tuleb nüüd rajaauto projekt ja kohtame seda masinat veel.
Esiveos osalemiseks laenas Hendu oma pilli. Võõra autoga sõita pole lihtne

,eriti kui ei tea kuda masin rajal käitub. Rool oli suht väike paigaldatud ja seepärast ka keeramine nõudis suuremaid pingutusi kui tavaliselt kusjuures pöörderaadius oli üllatavalt suur käed läksid koguaeg risti. Käiguvahetusest ei saanudki ma aru mina käike sisse ei saanud aga õnneks oli sel masinal ülekanne selline et kogu rada oli 2 käiguga läbitav ja kolmanda vajadust ei olnud. Kui oleks saanud enne proovida autot ja natuke harjuda siis poleks Olkul nii kerge esikohta noppida olnud
Samas suured tänud Hendule auto kasutusvõimaluse eest.
Mul on tunne, et peab millalgi jälle korraldama õhtuse paaritunnise rajapäeva/sõidukoolituse. Nähes mis moodi paljud seltsimehed oma autosid piinasid ja vale trajektori sõitsid hakkas mul siiralt kahju aga keegi ei tulnud ka küsima nõu. (Peale Dorise aga kuna mul oli käsil parajasti põnev vestlus Ennuga kellelt ise nõu küsisin, siis magasin ta stardi maha ja ei saanudki aidata "sry"). Klubikaaslased kellega me juuni keskel testimas käisime raplas on tublist oma aegu parandanud ja osa isegi minust kiiremad.
Aga eks see tehnika ükskord selline ole nagu ta on kunagi ei tea mis vidin/osa järgi annab või koostööst keeldub
