07-st siis kah natuke:)
Põhjaaluse täiesti pehmeks muutnud rooste kiuste auto esialgu veel liigub. Kui kaua - ei oska veel öelda. Hädapäraseid remonte tehes ja välimust mitte väga käest ära lastes mõnda aega veel kindlasti... Kiita midagi aga pole.
Möödunud nädalavahetusel sai pagassi poolt lahti lõigata kundepoolse amordipoldi pesa ja see polt kinni keevitada. Auklike teede ja ennast ammendanud kere omavaheline mõju on ilmne

Paar päeva tagasi murdus aga sama poole lühike reaktiivvarras -
Hulkurilt (tänusõnad talle siinkohal järjekordselt:D) sain ühe kasutatud puksideta varda, millele täna puksid sisse majandasin ja auto alla paigaldasin.
Maha on monteeritud pritse. Bensiinikulu oli pidevalt 12-13 liitri tuuris, natuke palju nagu. Kahtlustan, et aeglasema ülekande ja ilma viienda käiguta kipubki see monopritse janune olema. Nõukogudeaegsete igandite, karpa ja kontaktidega jagaja koostöös vähemalt auto täitsa töötab ja kütusekulu on ka vähe talutavam.
Tagumised piduriklotsid said ka vahepeal otsa ja radikas hakkas lekkima, süüteluku olen vahetanud ja veel esiustele lisatihendeid kleepinud et tuulevilinat vähemaks võtta. Tegevust selle autoga ikka jagub:D Viriseda ei viitsi, tegelikult on ta mind siiski päris hästi teeninud. Läbib iga nädal kuskil 3-400km tuuri ja ükski sõit pole sõitmata jäänud.
Vähemalt pidi kaugelt ilus paistma:) Tuttavate sõnul.
Siin siis üks õnnetu varras:
ja auto ise kah:) - lööktöö käigus sai üks õhtu koos VRT-ga roosteparandused ära teha, nii et kõige hullem ta ka välja ei näe:
