Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Ikka sealsamas Männimäe garaazis? Sellest ei saagi vett välja. Maa ju puha ümber kuhjatud, justkui keldris ela ja vaevalt et sel ajal, kui ehitati mingit normaalset niiskusetõket väljapoole pandi.
Teine korrus peakohal küll, aga ikka tilgub läbi. See pidev sadu teine peavalu. Naabrid peaksid tööle hakkama.
Müü maha see jura ja ehita saadud raha eest maale korralik autohoidla. Kolme autot mahutav puidust kuur läheb maksma koos projektiga u. 100 000. Ise teed, materjalid ostad.
Ma saaks sulle näidata poolikut puukuuri, mida käisin vanamehel abis tegemas. Sõrestik/karkass täpselt sama shniti järgi tehtud, mis miljonilistel kipstopsidel ümber suuremate linnade olevates uuskülades:D
Minu garaazil ei ole mulda kuhjatud, kolme seina taga teised garaazid. Aga see vesi tuleb jah ülevalt, teise korruse garaazide sissesõidutee ei pea vett.
Algselt postitas: viaccess
Originaalis nikkel! Nii et vaata ise! Must teeb mingi kooperatiivi porno mulje!!
21013-neid toodeti 1989 aastani. Lõpuaastatel pandi ka musti peegleid, mille metallist osa on täpselt samasugune, kui läikival kroompeeglil.
Mood ja maitse muutuvad ajaga. 80-ndatel tundusid nikkeldatud asjad vanamoodsad - nüüd jälle vastupidi.
Kuna mootor higivana ja pärit lammarist vaja vahetada esimene vändaotsa tihend. Alla 300 kilomeetrise läbsõidga on oluline osa õli lennanud laiali mootoriruumi. Pildilt näha nii õline mootoriruum kui ka mootor seestpoolt.
Tagumise vahelt ei lahma? Omal andis igatahes tagumine ennem järgi. Varsti teiseltpoolt mootor lahti;)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Nii mõnigi nägi täna Raplas, et auto hakkas jukertama. Koju sõites sai siis kõikvõimalikest kohtadest toitesüsteemis roostet välja kaevatud kruvikaga! Pilt siis karbussi sõelfiltrist...
Auto oli ju täna hommikuks üldse sõitnud 327 kilomeetrit. Kokku korjatud lammari osadest. Eks see bensiinipaaki vana. Täna sai siis vana kõnts igaltpoolt lahti loksutatud. Bensutoru puhusin läbi, oli teine umbes. Bensiinipump ka "ei tea mida"täis. Täna ei hakkand uurima kas aku või starteri viga. Pigem starter.
Jälle auto alla, olin ju kõikide poltidega starteri külge pannud. Starter vahetatud ikka mingi jama. Siis kargas pähe, et kere ja käigukasti vaheline massi juhe sai kuidagi lõdvalt külge. Käigukastil oligi vint maas, vastumutter ja asi toimib. Võibolla starter hoopis terve!
Sai auto puhtaks pestud ja kuivatatud kiire sõiduga!?
Selleks aastaks vist kõik, sõidud vähemalt.
TALVEUNI.
Autol olid kunagi andmete lipikud Belgia tähistega. Auto ise aastast 1988. Sain teada, et viimastel tootmisaastatel pandi mustad peeglid külge. Nüüd siis must peegel küjes; PANORAAMPEEGEL!!! Kas kellegil on veel panoraampeegel vaz 21011 või 21013 küljes?
Millised sellise auto katuseääreliistud on? Plastmassist?
Sõitsin siis eile Riias ja ummikus nägin suurt silti "VAZ". Olen sealt mööda sõitnud ehk mõnikümmend korda aga pole enne tähele pannud! Tegin siis kaherealisest tänavast üherealise-parkisin rekka esimesse ritta ja poodi! Tüng, paaril riiulil mõned osad. Põhirõhk oli üle läinud vene veokate osadele. Küsisin mõne konkurendi aadressi-ühe sain. Kesklinnas. Rekkaga kohale siis. Aadressiks LIENES 2. Sain sealt VAZ 21011 esi-ja tagastange. Mõlemale ka ühe metallliistu, mis hoiab kummiriba kinni. Anti kaasa ka visiitkaart, et küsige vahel mis huvitab, tuuakse vahel komisjoni ühte koma teist.
Rääkis veel, et tullakse saksamaalt ja tehakse puhas vuuk!?
Kuskil teema; milliseid vedrusi, amorte kasutada LADA-l. Punasel ees 2102 vedrud ja taga rohelise märgistusega (kõige pehmemad) vedrud. Kõigilt vedrudelt maha võetud 2 keerdu. Natuke ka lõikekohta käiatud (orginaalis viimane keerd painutatud laugemaks). Rapla videosi vaadates on suur vahe kahe erineva auto kaldenurkades kurvides. Autost puudusid; tagaiste, võtmekott,tungraud ja tagumised turvavööd. Need asjad kaaluvad midagi ja autosse pannes vajub tagaots nats madalamaks.
Kolm kuud seismist üürigaraazis on läbi. Vesi sisse (huvitaval kombel plokikaane tihendi kohalt "higistab" ja Raplas panin tähele sumbutist tulevat auru) ja aku peale ja läkski käima. Lammaris võtsin mootorilt plokikaane maha ja autole pannes panin uue tihendi vist praaktihendi??? Ehk on mõni pannud tähele , et mõni auto läheb väga lihtsalt käima (sinine näiteks) on ta siis seisnud nädalaid lumehanges või kuid kuskil sadamas? Aga teine jälle nöökab sind igal võimalikul moel!
Nüüd siis vaja lõpuni komplekteerida: ukseääre aluminiumist liiste (ukselävele) oleks vaja. Korralikke.