säästa kütuse pealt raha!!!

säästa kütuse pealt raha!!!

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Alumaa seletuse kohaselt on tänapäeva autode mootorid valmistatud standardite järgi, mis tagavad, et auto normaalseks tööks piisab tavalisest tanklates müüdavast kütusest.

“Kui kütus vastab nõuetele, ei ole autol kütuselisandit vaja,” teadis Alumaa. “Tänapäevased autod ei vaja pliilisandit, nagu seda vajasid vanemad masinad.”


Jeerum, kui haige hülgemöla! Kohe näha, et Alumaa ei tea asjadest mitte kui midagi.
See sitt, mida meil tanklad turustavad on nii hullupööra lisanditega üle rikastatud, et tule taevas appi :P.
k
kenu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 195
Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
Asukoht: Valga
Autod: 05
Kontakt:

Postitus Postitas kenu »

Algselt postitas: logman
Alumaa seletuse kohaselt on tänapäeva autode mootorid valmistatud standardite järgi, mis tagavad, et auto normaalseks tööks piisab tavalisest tanklates müüdavast kütusest.

“Kui kütus vastab nõuetele, ei ole autol kütuselisandit vaja,” teadis Alumaa. “Tänapäevased autod ei vaja pliilisandit, nagu seda vajasid vanemad masinad.”


Jeerum, kui haige hülgemöla! Kohe näha, et Alumaa ei tea asjadest mitte kui midagi.
See sitt, mida meil tanklad turustavad on nii hullupööra lisanditega üle rikastatud, et tule taevas appi :P.


Miks möla?? Alumaa ju ütlebki, "kui kütus vastab nõuetele" -- seega ta ju vihjabki, et meil müüakse solkkütust.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Läks ja laulis kõigi oma tablettidega..... maikuust saadik kadunud - oh jah :P.

On kellelgi tänaseks päevaks positiivseid (või negatiivseid) kogemusi nende pilljuuladega?
m
martvl
Foorumi kasutaja
Postitusi: 238
Liitunud: 15 Dets 2005 16:41
Asukoht: Karinu küla;Rakvere
Autod: Vaz 21051,Gaz 21R vw golf 2,Kawasaki ninja

Postitus Postitas martvl »

võin sapikapeal ära proovida selle pudeli teema :D
kuid jah vend mul niiöelda kergeusklik ja ta tangib oma autosse ikka kütust koos erinevate ainetega :Dkaasa arvatud need dabletid :D
ma arvan et ta ei pahanda kui ma paar talt laenan ja väikese eksperimendi korraldan :D
üks õige Ladafänn ehitab ka külmaga oma autot :D
m
marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

Postitus Postitas marks »

Te proovige parem Stati 98-t. Ise sõitsin siiani 95ga ja kütusekulu oli stabiilselt 9-10 kandis (Audi 2.3 mootor). Nädal tagasi proovisin huvi pärast 98-t, minek on sama hea, aga kütusekulu 7.5-8 sajale. :o Kuidas nii suur vahe tuleb, ma öelda ei oska, aga minu auto puhul on lood tõesti nii.
g
grimes
Foorumi kasutaja
Postitusi: 910
Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
Asukoht: Tallinn
Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
Kontakt:

Postitus Postitas grimes »

Algselt postitas: marks
Te proovige parem Stati 98-t. Ise sõitsin siiani 95ga ja kütusekulu oli stabiilselt 9-10 kandis (Audi 2.3 mootor). Nädal tagasi proovisin huvi pärast 98-t, minek on sama hea, aga kütusekulu 7.5-8 sajale. :o Kuidas nii suur vahe tuleb, ma öelda ei oska, aga minu auto puhul on lood tõesti nii.
Olen sellest ammu aru saanud ;)
ISe siis sama teedmööda. EI pane kusagile 95-te enam.
Samamoodi kütusekulu langes märgatavalt.

Sama teema oli ka sõbral. Sõitis kogu aeg 95-ega... Siis ütlesin, et mida sa seda mõtetult tangid. Raius tükk aega vastu... Kui ükskord võttis paagitäie 98-sat. Ja pärast imestas, kuidas niipalju sõita sai jne.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Vana teema aga...
Otsustasin loomkatse ära teha kuna tabletid lubati tasuta.
Alguseks olgu öeldud et mingit usku mul asjasse ei ole ja 3-4 inimest suutnud sellest ketist eemale juhatada. Nüüd aga on üks lähedane inimene seal ketis sees ja mis seal ikka.
Katseautoks on Fiat Ducato, 95 aasta, 2,0 bensiinimootor
Täna õhtul panen paagi täis ja tabletid sisse, siis arvutan ka viimase 1000km bensukulu.
Eelmine 450km oli 13,3 l/100 kusjuures sõidetud otsad olid max 20km, siis jälle külmkäivitus ja 5-20km. Viimane 550 km on ka pikemaid vahemaid(...100km) läbitud ja kulu väiksem. Eile hommikul käisin ülevaatuspunktis heitgaasi testi tegemas. Ei oleks ülevaatust läbinud :P Numbrid on pitsati ja allkirjaga paberil. Loomulikult lisan need ka siia.
Väga kiireid tulemusi ei tasu oodata kuna palju selle autoga ei sõida.
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Esimene tõrge on käes: diiler ütles et tabletid lahustuvd 3 tunniga. 6 tuniga nad veel täielikult lahustunud ei olnud, silma järgi 1/5 oli veel alles. Lahustasin tabletid eelnevalt pooles liitris bensiinis sest ma ei tea kas mu bussi paagi sissekallamise torus on sõel või ei. Igatahes kallasin lahuse paaki ja allesjäänud tabletiosale uue bensu peale ja selle kallan paaki homme hommikul. Tanklas käies sain seekord küttekuluks 12,3. Seega viimase 1000km keskmine kulu umbes 12,7 l/100km tablette kasutamata. Umbes 12 oli kulu ka suvel kui Soomes käisin, edasi-tagasi ka nii umbes 1000km.

[Muudetud: 8-11-2008 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Niisiis....
Läbitud on jälle 955km ja tangitud 128 l - kulu 13,4l/100km
Enne eksperimendi algust mõõdetud heitgaas:
----------tühikäik--------2080p/min
lambda 0,981---------- 0,945
CO------ 2,702---------- 2,038
CO2---- 13,28----------- 13,78
HC------- 299------------ 176
O2------- 1,62------------ 0,25
COvrai-- 2,702---------- 2,038

Tablettide lahustumise probleem lahenes nii et vahend on nüüd vedelikuna. Vaja lisada 10ml/40l

[Muudetud: 17-12-2008 tiit]
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

Sõidetud seekord 622 km ja tangitud 84l. Kulu seega 13,5l/100km
Siinkohal minu katsetused lõppevad, järeldused teeb igaüks ise.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Olen asja uurind ja papa mondeo paagis loksuvas küttuses on MPG caps-id sees. Mitte ühte kehva sõna minupoolt.

FFI pakkub küttelisanditest kuni õhuvärskenditeni tooteid.


http://www.mihkelku.myffi.biz/t-MPG-EXTreme.aspx

[Muudetud: 25-1-2009 Hulkur]
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

mul istumise all 2007a opel combo. kasutan ka neid tablette juba peaaegu pool aastat. varem oli küttekulu keskmiselt 7,5 l 100 k/m kohta ( ilma tallamata) nüüd on kusagil 6,5 l ja väga igava sõidu puhul saan 6 liitriga hakkama (ideaaltingimustes)

aga mineku poolest pole ma mingit vahet teinud. 1,4 l mootori puhul peaksid ikka vändad baasvarustusse kuuluma:P

sigullile olen neid ka sisse söötnud, aga täpseid tulemusi pole teada saanudm, õigemini polegi õieti tulemusi saanud, koguaeg on jalg sirge, rüüpab nagu loom.

heitgaase sai ka mõõdetud nii enne kui ka pärast tablettide kasutamist. tulemused olid loodetust paremad, momendil küll täpsed andmed puuduvad kuid kui meeles seisab siis homme annan teada.

igatahes neile kel heitgaasidega probleeme - soovitan soojalt kupatage mõned sajad kilomeetrid selle kokteiliga sõita ja siis ülevaatusele :D
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

Lugesin teema läbi. Arvamusi on igasuguseid aga ma paneks siis kirja selle kuidas MPG-Caps täpselt toimib.Toode lisatakse kütuse paaki vahetult ennem tenkimist, ning see lahustub kütuses. sealt liigub koos kütusega juba põlemiskambrisse, kus see kiirendab põlemisprotsessi.Kasutamise käigus moodustab MPG-cap põlemiskambri pindadele 0,01mikroni paksuse punase katalüütilise kihi. MPG-cap aktiivsed ühendid kutsuvad koos silindris oleva kuumusega esile katalüütilise reaktsiooni, mis aitab kaasa lütuse paremale jaotumisele ja paremale põlemisele. Katalüütiline reaktsioon on ühtlasi ka eksotermiline ja eraldab soojust. Nende kolmeeelise tulemuseks on kokkuvõttes 30-40% suurrem soojuspaisumine silindris. MPG-cap muudab metalli pinna soojusneeldumise karakteristikuid. Kütuse ja õhu segutoodab energiat soojuse kujul, mis põhjustab paisumist, see paneb kolvi allapoole liikuma ning paneb abtud juhulauto liikuma.Tekkinud kelme tekistab soojuse ülekannet mootori pindadele, mistõttu väheneb soojuskadu-soojus kasutatakse ära paisumisel ehk kolvi liigutamisel, mitte mootori soojendamisel. Selle otsesteks tulemusteks on suurem paisumine ja võimsuse kasv. Kelme teiseks eeliseks on poleeritud pinna mõju, mis võimaldab kütuse ühtlasemat jaotamist. Mikrokelme tõmbab külge vedelkütust, mille tulemusena kütus jaotub paremini, mis kohandab koormust, tootes rohkem energiat. Täieliku põlemise tulemusel ei moodustu põlemiskambri pindadele põlemisjääke ning toote järjepideval kasutamisel põletab see välja kaolemas olevad süsinikujäägid. Viimseks ja võib-olla kõige tähtsamaks on emissioonide vähendamine antud toote kasutamisel. Katalüütiline protsess, mis toimub väljatõmbesüsteemide katalüüsneutralisaatoris, algab süttimissilindris(põlemissilindris), mis vähendab lämmastikoksiidide(NOx) teket. Seega ka katalüsaatori tööiga pikeneb.
Lisaks siis veel et aine ei paranda kütust see parandab põlemist.
Ja uute andmete kohaselt käib 1 tablett 70 liitripeale ning 35 krooni maksab tablett. Lisaks on veel saada vedelal kujul aine MPG-Boost autodele millel on sõel tankimisavas. Ja suurematele kogustele ka MPG-Mega-CRUMBS graanulitena mis tuleb kõige odavam.
Võite lisa küsida
Mob.59078555
msn prtl40@msn.com
e-post jaan90@hot.ee
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Just kuulsin, et taolise ahelsüsteemiga müüakse ka mingit tervendavat mustikajooki :d. Eks lollidelt tuleb muidugi raha ära võtta :P Ilmselt neil asjadel mingi mõju on aga eks ta ole ikka hirm suureks aetud küll.

Isiklikult jätavad sellised asjad külmaks, kuid on huvitav jälgida kuidas seda pähe määritakse.
Lada on see mis JÄÄB !
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

kõige säästlikum viis on mitte sõita siis on kulu 0 ...isasugu soga paaki kallamine on minuarust suurim karuteene mida saad auto südamele teha...mootor on ikkagi disainitud sõitma tavalise püstoli besnsiini pealt (selleks ka ülemaailmsed normid välja mõeldud juu)...see 0,5 l sääst teeb 15k läbisõidu juures ~900.- säästu...jagame selle aastaga ära saame 75.- kuus mis teeb 6 pudelit õlut...jäta see õlle joomata ja ongi tasa
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

jahh,nende tablettidega võib olla kütusekulu väiksem. Aga kui vaadata nende hinda,siis ma ei usu et see just mingi säästmine on.
Kujutan ette et USAs ei makse need junnid midagi.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

lisaks kes on über säästu inimene see sõidabki säästu autoga..kes tahab tõmmet jne muid olulisi asju auto juures see peabki olema nõus rohkem maksma...igal mõnul on hind ;)
r
rauds
Foorumi kasutaja
Postitusi: 15
Liitunud: 08 Sept 2008 21:18
Asukoht: kuusalu
Autod: lada 21011
Kontakt:

Postitus Postitas rauds »

niimoodi, üritan siis vanade kulunud t?ekkide pealt välja lugeda 2007a 1,4l opel combo heitgaaside mõõtmis tulemused:

ennem tablettide kasutamist:
lamda-0,998
co-0,012
co2-15,48
hc-47
o2-0,02

tablette kasutades on tulemused sellised:
lambda-1,003
co-0,018
co2-15,24
o2-0,08
hc-5 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



1993a 1,8l ford mondeo, mis jäi ennem peaaegu heitgaaside pärast ilma ülevaatuseta käis uuesti tablette kasutades heitgaase mõõtmas, ülevaataja küsis et kas ma olen mootorit vahetanud??:D

igatahes need andmed mul momendil puuduvad, mis tal ennem tablettide kasutamist mõõdeti, aga tablette kasutades mõõdeti järgmised tulemused:

co-0,566
co2-14,47
o2-1,00
hc-218
lambda-1,017

votniii:D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

ja niimoodi hoitakse autosid viimase hingtõmbe äärel mingite näruste tabletiga?...tahaks küll sellist autot osta kellegi käest juu...

minu soovitus oleks need tabletid niisama kusagile lõkkesse loopida ja ära põletada(huvitav kas siis lõke ei tossa enam?)...ja kui keegi müüb mõnda autot ja hakkab rääkima mingite tablettide kasutusest siis soovitan suure kaarega mööda käia sellest masinast

eks heitgaasid annavad ju ülevaate auto mootori töö korrektusest..kui need paigast siis on ju midagi viga? et äkki mõtleks remondile??ja see jutt et meil solk kütus on täielik BS sest need kes sellise avaldusega lagedale tulevad ei tea kvaliteedi kontrolli tihedusest ega üldse eesti kütuseturul toimuvast mitte s*ttagi...niiet have fun oma tablettidega ja küpsetage aga mootoreid...romulad tahavad ju ka lõppudelõpuks uusi osi...
v
valge06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 137
Liitunud: 20 Mai 2006 00:34
Asukoht: Väike-Maarja vald
Autod: vaz 2106 1986/vaz 2101 1972

Postitus Postitas valge06 »

Jh eks igal mehel on oma arvamus ja selleks on tal ka õigus. Siiski ei hakkaks asja maha tegema ilma et ise toote tausta teaks. Lisaks võin öelda et konkreetsed tabletid on kasutuses juba 30 aastat ja ei ole juhtunud nende mootoritega midagi. Ja jutt mingist vana masina surmast päästmisest ei ole üldsegi nii naljajutt enam kui sa oleksid Soomes rekkafirma juht siis teaksid millest jutt. Räägime ju ikkagi ajal mil surutis taob rusikaga kuklasse ja laiata pole millegagi.


[Muudetud: 28-1-2009 valge06]
Vasta