4x100 pidurikettad klassikule
4x100 pidurikettad klassikule
4x100 pidurikettad klassikule
Oskab keegi öelda, et millise masina pidurikettad võiksid klassikule sobida?
Reiner.
Reiner.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Leiutama? Ma just mõtlesin, et pääsen puurimisest/viilimisest. Kui muud üle ei jää, siis jah tuleb nii teha.Algselt postitas: olaaf
lihtsam avasid ovaalseks teha pole kui leiutama hakata?
Ehk leidub mõne teise automargi pidurikettad, mis sobivad..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pooltelgede peal ei käi ju ladal pidurikettadAlgselt postitas: JX
üks võimalus oleks lasta puurida pooltelgedesse uue valemiga(4X100) augud... minu arust kõige mõtekam sest kui tahad vanu (4X98) auke kasutada on olemas....

tegelt on reiner sinu soovitusest juba sammu edasi teinud..
ega sa reiner freesimisest pääse - pole palju teha ka ju - avad niigi veidi suuremad juba originaalis kui keerme jaoks vaja oleks
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Nii ma lasengi teha.Algselt postitas: JX
üks võimalus oleks lasta puurida pooltelgedesse uue valemiga(4X100) augud... minu arust kõige mõtekam sest kui tahad vanu (4X98) auke kasutada on olemas....
Ma kahtlen, et isegi freesida vaja on. Originaalis on ketastel umbes 13,5mm avad, et veidi suurema puuriga üle puurida ja siis peakski juba sobima..Algselt postitas: olaaf
pooltelgede peal ei käi ju ladal pidurikettad.
tegelt on reiner sinu soovitusest juba sammu edasi teinud..
ega sa reiner freesimisest pääse - pole palju teha ka ju - avad niigi veidi suuremad juba originaalis kui keerme jaoks vaja oleks

Aga ikkagi, kui keegi teab samaseid pidurikettaid poldivalemiga 4x100, siis olen tänulik kui teavitate

EDIT:
Teeme nii, et lamppi pole mõtet pakkuda! Seda tean isegi millistel masinatel 4x100 poldivalem, aga suurus ja muud mõõdud pole ju kõigil samad!
[Muudetud: 3-4-2008 reiner]
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kuna 4x100 laiemalt levinud kui 4x98. Võta nüüd netilehed lahti ja vaata kumba velge rohkem müüa on?;)Algselt postitas: hullmaks
osadel Fiatitel ja seatidel on 4*98 valemiga rattad, miks tahad 4*100 sinna kombineerida?ja miks originaale ei taha panna?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- arvi100
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 875
- Liitunud: 07 Sept 2004 09:52
- Asukoht: Jõgeva
- Autod: Vaz 2101'73 - Lada 1300 SL'85
Kas Brembo kvaliteet sobib ?Kui jah,siis seal on olemas Lada esimese piduriketta mõõdud.Kirjuta omale ülesse ja hakka
neid mõõtmeid võrdlema mõne 4 x 100 poldivalemit omava autoga.
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html
Edit:Otselinki ei lase panna.Vali maakeralt Euroopa,siis tuleb
automargi ja mudeli valik.Nüüd näitab mida saada on,siis
vajuta detailinumbrile ja näed piduriketta joonist koos mõõtmetega.
[Muudetud: 8-4-2008 arvi100]
neid mõõtmeid võrdlema mõne 4 x 100 poldivalemit omava autoga.
http://www.brembo.com/ENG/catalogo_AM/2007/index.html
Edit:Otselinki ei lase panna.Vali maakeralt Euroopa,siis tuleb
automargi ja mudeli valik.Nüüd näitab mida saada on,siis
vajuta detailinumbrile ja näed piduriketta joonist koos mõõtmetega.
[Muudetud: 8-4-2008 arvi100]
Masin on kasin - Grigori Šaakašvili
Tänud Arvi. Ise ei tulnudki selle peale, et Brembost kontrollida..
to Ronn: Jah, selline variant ka olemas, aga arvatavasti saan sellised veljed milledele ei kannata flantse vahele panna. Siis oleks juba laiendeid vaja
Tuleb vist ikkagi jääda Lada enda ketaste juurde ja poldi avasid veidi ovaalseks lasta freesida, jääb siis ju 4x98 variant ka alles. Kui täielikult 4x100 peale minna, siis vaja tagavararatas ka uus muretseda, mis iseenesest ei ole ka suur probleem.
to Ronn: Jah, selline variant ka olemas, aga arvatavasti saan sellised veljed milledele ei kannata flantse vahele panna. Siis oleks juba laiendeid vaja

Tuleb vist ikkagi jääda Lada enda ketaste juurde ja poldi avasid veidi ovaalseks lasta freesida, jääb siis ju 4x98 variant ka alles. Kui täielikult 4x100 peale minna, siis vaja tagavararatas ka uus muretseda, mis iseenesest ei ole ka suur probleem.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
suur probleem on tagavara ratta äramahutamine.
üle13" 165/x rehvi sinna mahtuma ei kipu...
vaevalt sa 4x100 peale minnes 13" peale jääd
ise vaatasin, et peab tagavara ratta alust vähe kohitsema - sul nüüd hea võimalus - pole auto veel päris koos
üle13" 165/x rehvi sinna mahtuma ei kipu...
vaevalt sa 4x100 peale minnes 13" peale jääd

ise vaatasin, et peab tagavara ratta alust vähe kohitsema - sul nüüd hea võimalus - pole auto veel päris koos
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Jään ikka, vähemalt alguses, sest 4x98 jääb ju alles.Algselt postitas: olaaf
vaevalt sa 4x100 peale minnes 13" peale jääd![]()
Ise ei teinud. Pole veel pooltelgi ja rummusid kätte saanud, aga lähipäevil peaks kätte saama..Algselt postitas: hullmaks
saan nii aru, et keermestatud rattapoldiaugud on juba tehtud 4x100 nüüd veel vaja sinna pealepidurikettad leida, ja tagumistel ratastel alumiiniumtrumli viilisid augud suuremaks, Kui keeruline see uute aukude tegemine/keermestamine oli, tegid ise või lasid teha?
Lower your standards and you'll never be disappointed!