21043-33 eluaegne 1996
21043-33 eluaegne 1996
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eeluaegne
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
- Asukoht: kesk-eesti
- Autod: 21043;110
Juba proovitud, N1 kategooriasse lähevad kõik kastikad, nende seast seda mudelit leida praktiliselt ei ole võimalik. 96a masinaid on registris arvel 36 palju neist sõidukorras, see on suur ? märk. ja ega konkreetne number ei pakugi huvi, lihtsalt endale ei ole neid silma jäänud, mõtlesin äkki keegi on tähele pannud mõnda liikuvat isendit.
[Muudetud: 20-7-2009 eluaegne]
[Muudetud: 20-7-2009 eluaegne]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
haigusest saab lahti siis, kui toas pannakse vaikne muusika mängima ja sina enam seda ei kuule...Algselt postitas: eluaegne
Kui ikka lolliks minna, siis t ä i e g a! Koju venitatud järjekordne LADA, seekord aastast 2001 ja mudeliks 110. Aga hinda küsiti selle eest selliselt, et saanud kohe mitte ära öelda. peaks arsti poole pöörduma ehk on sellise haiguse vastu ka mingit tabletti!!!!

tablettidest kindlasti aitavad erinevad mürgid..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
eeluaegne
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
- Asukoht: kesk-eesti
- Autod: 21043;110
Auto üldiselt korralik, mõni pisike roosteplekk tuli esi ja tagatiival nähtavale,aga suurem probleem on selle viguriga mida nemad kompuutriks nimetavad, vilgub ja elab oma elu kesk konsoolis nagu juudi jõulupuu. Endal äärmiselt kesised teadmised kõige sellega, mis puudutab elektrit ja elektroonikat.
-
eeluaegne
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
- Asukoht: kesk-eesti
- Autod: 21043;110
Milline võrratu päev!Päike paistab,lumi sulab.Puhastasin 110-ne viimastest lumeriismetest ja siis tekkis mõte ta ka käima panna. Võti süütelukku ja keeran, ajab mootorit ringi küll,aga ei käivitu,natuke jamamist küünaldega ja uuesti võtit ja siis...... kill ja koll kolmanda silindri klapid pähe!
Kohe krdi ilus päev:kuri:flaming:mad:
Kohe krdi ilus päev:kuri:flaming:mad:
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
See mootorisse pillamise teema väga imelik.
Mul oli ühel mootoril kõik silindrid sellised
Plokikaanetihendit vahetades olid silindri seinad korras. Sai veel mootoriga sõidetud(rallitud), sel ajal kindlalt polnud midagi mootorisse pudenenud, ja uus plokikaanetihend oli vist praak või kehvasti paigaldatud ja olles uuesti lekkima hakanud, otsustasin mootori ära vahetada, kuna vana mootor oli juba hõreda võitu, kiskudes mootorit lahti vaatamaks mis seisus kolvirõngad on avanes kõikidel silindritel selline vaatepilt.
Õlirõngad olid küll täiesti otsas, aga tükke väljas ei olnud ühelgil rõngal.
Võta sa nüüd kinni millest selline asi tekib.
Mul oli ühel mootoril kõik silindrid sellised

Plokikaanetihendit vahetades olid silindri seinad korras. Sai veel mootoriga sõidetud(rallitud), sel ajal kindlalt polnud midagi mootorisse pudenenud, ja uus plokikaanetihend oli vist praak või kehvasti paigaldatud ja olles uuesti lekkima hakanud, otsustasin mootori ära vahetada, kuna vana mootor oli juba hõreda võitu, kiskudes mootorit lahti vaatamaks mis seisus kolvirõngad on avanes kõikidel silindritel selline vaatepilt.

Õlirõngad olid küll täiesti otsas, aga tükke väljas ei olnud ühelgil rõngal.
Võta sa nüüd kinni millest selline asi tekib.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 573&page=3
Ma usun, et kolvilt avaneb sarnane pilt. Ja kuna tegu on neljanda silindriga, siis otsi viga pidurivõimust/voolikust. Lahja küttesegu tagajärg.
Ma usun, et kolvilt avaneb sarnane pilt. Ja kuna tegu on neljanda silindriga, siis otsi viga pidurivõimust/voolikust. Lahja küttesegu tagajärg.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
eeluaegne
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 24 Dets 2007 03:00
- Asukoht: kesk-eesti
- Autod: 21043;110
Ei pillanud ma sinna silindrisse midagi, ja tegu siiski kolmanda pütaga nii,et....
Aga järgmine nädal kisun laiali ja siis selgub, niipalju vaatasin,et mootoril märgid kõik paigas järelikult rihm üle ei visanud.
Küsimus kah, kas sellel mootoril ei ole klapikambri kaanel tihendit? Paistis nagu oleks silikoniga.Tegemist siis 16 klapilise jõuallikaga.
Aga järgmine nädal kisun laiali ja siis selgub, niipalju vaatasin,et mootoril märgid kõik paigas järelikult rihm üle ei visanud.
Küsimus kah, kas sellel mootoril ei ole klapikambri kaanel tihendit? Paistis nagu oleks silikoniga.Tegemist siis 16 klapilise jõuallikaga.