Kas see jutt oli tõesti nii keeruline ja küsimus loll, et keegi ei vasta?:puzzledAlgselt postitas: siksaator
Nii täna tegin ühe pisikese eksperimendi: võtsin sellise suurusega kummitoru, mis läks täpselt sinna vaakumiauku(punase ringiga tähistatud) ja siis tõmbasin vooliku kaudu õhku(suuga) ja selgus, et sealt õhku ei tule, tundub nagu kinnine ruum, sama lugu ka puhumisega.
Kas on võimalik, et sellel karbussil on see vaakumiauk kinni?(Oli 05-si ka vaakumita jagajaga?:puzzled)
Mis karbussil puudu on?
Mis karbussil puudu on?
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Ise ei ole muudel karbussidel katsetanud, kuna pole kätte sattunud vaakumiliidesega karbussi. Oma arust nagu puhastasin küll seda auku ja sai leotatud teda. Aga kui sinna vaakumvoolik käib, siis teoreetiliselt peaks sealt õhku ka ju liikuma:puzzledAlgselt postitas: lada
kas sa selle õhu tõmbamise ja puhumise süsteemiga oled enne mingil teisel karpal proovind et sealt peaks õhk läbi käima?või on see vaakumauk lihtsalt umbes.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Asi selles ongi, et mul on vaakumiga jagaja ja kui jagajal vaakum küljes on, siis peaks selle ju ka järgi ühendama. Aga mu originaal karbussil(2103 oma), sellel pole vaakumliidese kohta ja seega sain tuttavalt 2105 karpa ja üritan nüüd seda peale aretada aga seoses aretusega on tekkinud ka paar küsimust:DAlgselt postitas: Varblane
Mis sa selle sitaga mängid sebi kuskilt mehhaaniline ja on korras ple mingit juramist nende voolikutega ja minek on ka selline,et rebib istmesse rämedalt :onjh 1 asi muidugi kas ehitad vinget püssi või penskari ökoliikurit.
[Muudetud: 31-3-2008 Varblane]
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Noo tuleb nii tõesti välja, et jagaja järgi ehitan karpat ja muidugi üks mõte on see, et teha ökopill:), mida vähem bensu võtab, seda parem;). Aga ikkagi ootan küsimustele vastust:puzzledAlgselt postitas: Varblane
Jagaja järgi ehitad karpat?:puzzledno ok aga ikkagi parim kooslus on oktaankollektoriga jagaja ning mehhaaniline karpa.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Uuendaks siis seda teemat!
Kuna 03-e originaal karburaatoriga on too kuumalt käivitus igavesti jama, siis mõtlesingi, et paneks ikkagi tolle 2107 karburaatori peale- äkki on kuumalt käivitus etem:P. Aga tekkis üks küsimus: kuidas ühendada too punase joonega värvitud voolik?

Punase joonega on siis näidatud see, kuda ta hetkel 2103 karpa küljes see voolik on. 2107-e karpal aga siukest kohta pole ning siis tuleb see toru lihtsalt sinna alla poole sisselaske otsa kinnitada (niimoodi nagu näidatud sinise joonega) ?
Kuna 03-e originaal karburaatoriga on too kuumalt käivitus igavesti jama, siis mõtlesingi, et paneks ikkagi tolle 2107 karburaatori peale- äkki on kuumalt käivitus etem:P. Aga tekkis üks küsimus: kuidas ühendada too punase joonega värvitud voolik?

Punase joonega on siis näidatud see, kuda ta hetkel 2103 karpa küljes see voolik on. 2107-e karpal aga siukest kohta pole ning siis tuleb see toru lihtsalt sinna alla poole sisselaske otsa kinnitada (niimoodi nagu näidatud sinise joonega) ?
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Sai täna siis see 2107-e karpa peale pandud (remontkomplekt läks ka sisse)! Käima läheb hästi- nii külmalt kui kuumalt aga tuure andes- nii 3500 pööret, siis poob nagu hingest kinni masina:sein.

Tekkis ka paar küsimust:
1. Miks masina nii 3500 pöörde juures pooma hakkab?:puzzled (puhastasin atsetooniga kogu karpa, puhusin kompressoriga läbi ning remontkomplekt on sees)
2. Mida reguleeritakse nr 1 juures?
3. Mida reguleeritakse nr 2 juurest?

Tekkis ka paar küsimust:
1. Miks masina nii 3500 pöörde juures pooma hakkab?:puzzled (puhastasin atsetooniga kogu karpa, puhusin kompressoriga läbi ning remontkomplekt on sees)
2. Mida reguleeritakse nr 1 juures?
3. Mida reguleeritakse nr 2 juurest?
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Esimene kamber- 150 õhk ja 130 bensAlgselt postitas: Mikk
Mis mõõdus düüsid sees on? Kui pooma hakkab ei saa tavaliselt midagi piisavalt kätte... võib muidugi olla, et teise kambri siiber ei avane.
Teine kamber- 150 õhk ja 140 bens
Teine siiber avaneb siis vaakumiga aga kohapeal gaasi andes vist teine siiber ei peakski avanema?
Nii palju ka veel, et tühikäik on ilusti paigas- nurrub ilusti;). Toda segukruvi ma keerasin nii kinni kui lahti poole aga pöörete lagi jäi ikka kuskil sinna 3500-40000 pöörde vahele. Nii palju ka veel, et peal vaakumiga jagaja aga vaakumvoolikule pime ette pandud- tollel karpal toda vookumvooliku toruotsikut pole. Koht on küll olemas aga see on kinnine kamber- puhu või tõmba aga õhku ei tule. Mootor läheb üsna kähku 90 kraadini ka- kas selles võib ka põhjus olla? Kui sellel karpal toda vaakumvooliku toruotsa pole, siis mõtekam oktaankorrektroriga jagaja peale panna?
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui vaakum karpaga ühendatud pole, siis jagajates vahet pole. Sätid vaakumiga jagaja ilusti paika ja sõidad. Olemuselt siis sama kui oktaankorrektoriga, st süüde alati ühes asendis.
See, et autol kaob jõud ära, võib olla äkki sellest, et karpa teise lõõri avamine käib vaakumiga, aga vaakumi süsteem kinni jäänud. Võta see igaks juhuks lahti, puhasta liigendid ning kanalid ära.
See, et autol kaob jõud ära, võib olla äkki sellest, et karpa teise lõõri avamine käib vaakumiga, aga vaakumi süsteem kinni jäänud. Võta see igaks juhuks lahti, puhasta liigendid ning kanalid ära.
- siksaator
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 631
- Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VW Golf III
Autol kaob jõud ära juba teise käigu alguses ehk siis seal kuskil 3000- 3500 pöörde kandis- sõidu ajal siis nagu poob masina hingest kinni ning siis tuleb kohe sidur alla vajutada ja kõik taastub normaalseks. Kas võib olla, et süüde on liialt hiline?Algselt postitas: Mel
Kui vaakum karpaga ühendatud pole, siis jagajates vahet pole. Sätid vaakumiga jagaja ilusti paika ja sõidad. Olemuselt siis sama kui oktaankorrektoriga, st süüde alati ühes asendis.
See, et autol kaob jõud ära, võib olla äkki sellest, et karpa teise lõõri avamine käib vaakumiga, aga vaakumi süsteem kinni jäänud. Võta see igaks juhuks lahti, puhasta liigendid ning kanalid ära.
Aga eks siis täna proovin natuke jagajat sättida ja eks näis siis:P.
To Mel: karpa on ilusti atsetooni sees puhastatud, kompressoriga läbi puhutud ning remontkomplekti panin ka sisse;).