Ei taha nelja silindri peal töödata

Ei taha nelja silindri peal töödata

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Ei taha nelja silindri peal töödata

Postitus Postitas Kutsa »

Hakkas lambist jamama üks ühtu et käib kolme silindri peal ,sai siis vahetatud kondekas ,jagajakontaktid ,karpal remondi komplekt ja ei hakkanud tööle ,lõpuks tuli välja et 4 silindri küünal ei töödanud,sai siis kõik küünlad uued pantud ja hakkas ilusti tööle,nüüd siis päev hiljem sama jama et ei tööta 4. silindri peal,proovisin jälle uusi küünlaid aga ei aidanud enam,kas keegi oskab öelda milles võib viga olla?
Kasutaja avatar
kapa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 333
Liitunud: 05 Nov 2006 12:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2105

Postitus Postitas kapa »

Su jutust ei tule välja, kas sa kõrgepingejuhtmeid oled kontrollinud?

[Muudetud: 10-3-2008 kapa]
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Need sai hiljuti uued ostetud
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Klapisääre tihendid?
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Algselt postitas: Kutsa
Need sai hiljuti uued ostetud
Kui mingid kõige odavamad küünlajuhtmed on, a'la 50-eegused, ei pruugi need uuest peast ka asjalikud olla - vähemalt mina olen nendega tõmmata saanud.
Jagajakaas ja rootor ka kriitilise pilguga üle vaadata, oksiidist puhastada.

Proovi nii, et vahetad neidsamu küünlaid ja juhtmeid (!), millega praegu viga esineb. Kas probleem kolib nt koos konkreetse küünla või konkreetse juhtmega mõnda teise silindrisse? Saad vbolla rohkem aimu kui suvaliselt juppe vahetades.

Edit: Diagnostika põhireegel: elektri- ja süütesüsteemi vigu saab otsida ainult siis, kui mehhaaniline osa on laitmatus korras. Ühesõnaga, kui säde on iga mats igal ajal igas kohas - peab veenduma, et silindris ka kompressioon on, klapid peavad ja rõngad tihedad.

[Muudetud: 11.3.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 708
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

Kontrolli õli.
Mul just oli selline viga, et bensiinipumba membraan oli otsad andnud, bensiin jooksis õliga sassi ja õli bensu segu tappis küünlad ära.
Kasutaja avatar
petz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 78
Liitunud: 08 Dets 2004 21:32
Asukoht: Tartu, Põlvamaa
Autod: VAZ 1111 OKA

Postitus Postitas petz »

Neljanda silindri sisselaskekollektorile on kinnitatud pidurivõimendi vaakumvoolik. Üks vaakumvoolik peaks minema ka karburaatorile. Kui nende voolikute ühenduste vahelt või katkisest pidurivõimendist saab neljas silinder lisaõhku, mis rikub segu õige koostise, siis ongi tulemuseks mittetöötav neljas silinder!
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Viga ei esine ühe ja sama silindriga algul oli 4. silinder nüüd aga esimene,küünlad proovisin algul NGK omasid ja nüüd bochi omad aga ikka sama ,küünla juhtmed 75.- ,klapisääre tihendid sai alles vahetatud koos klappidega ,ja klappid ilusti sisse ka sooveldatud,kompresiooni sai mõõdetud ja igas silindris 10,2,kollektorile minev voolik korras ja karpasse ei lähe mul vaakum voolikut.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

mul endal täpselt sama jama,lihtsalt vahepeal hakkas puterdama ja üks silinder kadus pidevalt tagant ära,mulle soovitai vene küünlad peale panna.Mõeldud, tehtud! panin vene küünlad peale,volga poest ostsin,17 eek-i tk ja nüüd ei jäta enam vahele üldse.Aga jõudu vea leidmisel.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Kindel ikka, et kuskilt üle ei peksa, mõranenud juhe või piip. või mõrane jagajakaas.
z
ZZZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Sept 2005 15:07
Asukoht: Viljandimaa
Autod: Lada 2101

Postitus Postitas ZZZ »

Minu autol oli nii, et süütepoolist tulev kõrgepingejuhe ei andnud korralikku ühendust. Igaksjuhuks vaata üle.

[Muudetud: 11-3-2008 ZZZ]
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Eks lähen uurima ja õhtu annan siis teada.
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Nii nüüd oma 6 tundi jamatud asjaga ,sai proovitud erinevaid küünla juhtmeid ,küünlaid erinevaid vähemalt 6 tükki,seda ma ainult avastasin ,et jagaja kaanel oli mõra sees kuigi oli uus,kaani proovisin ka kahte uut aga ei midagi,homme proovin teist jagajat ja kui sellest asja ei sa siis on kõik läbi proovitud ja vist viin auto Keilas asuvasse Kevasse remonti seal vanamehi küll kes sigullidega tegelenud eluaeg.Minul igatahes juhe koos ,ma ei usu et mootori enda viga võib olla.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

kas jagaja võll loksub?
kas sul vaakumkorrektoriga jagaja - nendel ülemine laager tavaliselt väsib ja siis hakkab see kontakte hoidev plaat loksuma= jamad igasugused...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

kui kaanel oli mõra sees, kas siis enne kui teisi kaasi peale proovisid rootorit "tahmast" puhastasid? või veel parem, mõni teine rootor peale proovida.
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

Rootori puhastasin ära,jagaja on mul ilma vaakumita ,pika jalaga,ja sellel laagreid ei ole ta on pukside peal.Ma ei tahaks uskuda et rootori viga kui ainult esimene silinder ei toimi.Imelik on see et küünlale tuleb säde aga kui käima panna siis tõmbab esimese küünla kohe märjaks.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Klapid on regullitud?

Läbi ei lase?
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
k
Kutsa
Foorumi kasutaja
Postitusi: 176
Liitunud: 15 Veebr 2004 09:34
Asukoht: Keila
Autod: MB W123, BMW e46,e30 ja GAZ 24
Kontakt:

Postitus Postitas Kutsa »

No klappid on alles regullitud ja ma ei usu et läbi laseks siis oleks kompresioon ka väiksem
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Mootor soojaks käib, siis ei võta silindrit järgi? Või sooja mootoriga puhastad selle küünla ära ja proovid, kas taob kohe märjaks või jääb käima... Mis häda selle 4. pütiga siis oli, et see ei käinud? Tagus samamoodi märjaks või oli eraldiseisev viga?
Kompressioon muidu külmalt või soojalt mõõdetud?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mis värvi teised küünlad on?
proovi peale teise töötava auto pealt jagajat ja karpat
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta