Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Muretsesin autole ka ühtlasi uued jalavarjud. 15 tollised valuveljed, millel peal Continentali 195/50 rehvid.
Fotosüüdistused:
Auto ise hetkel:
[Muudetud: 2-8-2008 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Kust krat kõik endale sellised ilusad valukad saavad:D ,mina pole kusagil selliseid müügil näinud:D
Aga masin on tõesti ilus:wow
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Need veljed siis minu vana 01-he alt... Mis olid müügis.
Enne oli taga 205 rehv ja ees 195 vist...
Nüüd ta ostis uue jooksu rehve peale... Sest vanadel oli tagumine üks kulunud. Ja ees üks oli autot tõmmates ühest kohast kandiliseks teinud...
Ja neid velgesid tahtsin mina kh Grimes-ilt ära osta mingiaeg aga raha jäi puudu :kuri
Väga ilusad veljed igaljuhul, sobivad väga hästi. 15 tolli täpselt paras ka minuarust
Algselt postitas: visible
Värv on küll ilus ja hea, et omanikule meelepärane, kuid oled sellele mõelnud, et kui kunagi peaks tekkima vajadus värvi kuskilt parandada, et siis võib tekkida palju jama sama tooni kokkusegamisel ?
Einoo kui kunagi on värvi juurde vaja tal, siis mudib aga bensuluugi küljest ära, läheb kuskile autovärvidega tegelevasse poodi ja bensuluugi järgi segatakse õige toon valmis;).
Ei muidu värv tundub kena:P
[Muudetud: 1-8-2008 siksaator]
Seda varianti ise küll ei soovita. Oleneb muidugi kohast aga ise olen siiani selle võttega saanud igasuguseid erinevaid ja huvitavaid beezi toone ja võib vist öelda, et kõikvõimalikud beezi eritoonid peaksid minu auto peal küll olema ära kasutatud.
Algselt postitas: kapa
Ma nõuan, et seda autot näidataks! Ehk siis PILTE!
Maa on külmunud ja kärss on kärnas (loe: ilm on pidevalt vihmane ja auto sitane). Esimesel võimalusel teen hädakorras mõned pildid.
Teistele lugejatele selgitamiseks... Auto on põhimõtteliselt valmis ja püüab Tallinna tänavatel juba pilke.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Algselt postitas: CozmonauT
vot see Lada tuli mulle ükshommiku Haapsalus vastu, säras ja puha, kena velg all. Mõtlesin et mõni kohalik a võta näpust, hoopis sina vist.
Täitsa võimalik... Eelmise nädala neljapäeval tulin Hiiumaalt ja tee viis läbi Haapsalu.
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Nonii... Pidime seltsimees kapaga mingi aeg autosid pildistama minema, aga see aktsioon on nüüd viibinud ja seega otsustasin, et lisan ise kiirelt väikese pildi autost. Laupäeval sai Haapsalus motokrossi vaatamas käidud ja sattus juhuslikult ka fotokas pihku.
Ilmnenud on ka esimene suurem viga... Külma mootoriga ei taha sidur üldse lahutada ja ega sooja mootoriga ka asi väga palju parem pole, aga hetkel ajab veel asja siduripedaali tugeva muljumisega hädakorras ära.
Pakkuge ideid, targemad!
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Oleks võinud siis ka mõned asjalikud pildid teha.
Need veljed annavad väga palju juurde, nagu ikka
Aga esiteks proovi sidurisüsteemi õhutada. Kui see ei aita siis arvatavasti töösilinder pekkis.
Probleem on süvenenud... Sidur keeldub minuga koostööd tegemast. Avastasin ka lekke süsteemist, kõrvaldasin selle, aga ikkagi mitte mingit edu. Olen õhutanud ja reguleerinud, aga ilma tulemusteta. Samas sidur lahutab mõnel momendil väga hästi, aga siis hetke pärast võib täiesti ennast välja lülitada ja ei luba enam käike sisse.
Targemad äkki oskaksid sõna sekka öelda? Pakuti välja, et võib-olla sidurikorvi mõned "käpad" murdunud.
[Muudetud: 30-9-2008 hyper7]
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Sidurisüsteem on eelmise omaniku käes päris tugevalt lekkinud samuti... Kapoti alt sidurisüsteemi juurest on kõik värvi maha söönud. Igatahes, see sidur on algusest peale imelik olnud. Mis esimesel korral viga oli?
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
Siis ei jäägi muud variati, kui et võta kast maha ning vaata mis seisus ketas, korv ja survelaager on. Need vene jupid on suhteliselt soodsa hinnaga kah.
Algselt postitas: VAZ
Siis ei jäägi muud variati, kui et võta kast maha ning vaata mis seisus ketas, korv ja survelaager on. Need vene jupid on suhteliselt soodsa hinnaga kah.
Siduri komplekt jah just erilist raha ei maksa, ise sain uue korvi, ketta ja survelaagri umbes 1500.- eest Veerenni poest.
Aga auto on küll igati kena, velg sobib üsna hästi ja üleüldse väga viisakas. Ainus asi, mis natukene silma riivab on see pagassi "kujundus", ise teeks sinna sigulli pagassi järgi mingi viisaka kasti.