Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks
Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks
Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks
Selline jama siis, et kui sõidad siis tihfer undab,nüüdseks juba ka teise käiguga sõites. Sõidust tulles (präegu märjad ilmad)hakkab tihfri osa kiiresti kuivama ja aurab.
Enne sai tihfrile tekitatud kõvera sillaga veerand tiirune lõtk:sein .
Pärast silla vahetust süvenes undamine.
Õli on tapp:puzzled...Kas viga ei või olla liiga paksus õlis?
Vanas sillas oli mingi vedelama õliga segatud tapp.
Kõik soovitused teretulnud(tahan oma 02he tihfri ära päästa).
Ette tänades Moto-onu.
Enne sai tihfrile tekitatud kõvera sillaga veerand tiirune lõtk:sein .
Pärast silla vahetust süvenes undamine.
Õli on tapp:puzzled...Kas viga ei või olla liiga paksus õlis?
Vanas sillas oli mingi vedelama õliga segatud tapp.
Kõik soovitused teretulnud(tahan oma 02he tihfri ära päästa).
Ette tänades Moto-onu.
E.T.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tep on kah sillaõli, aga rohkem nagu veoautodele mõeldud. Juba -15* juures paks nagu plastiliin. Sõjaväes oli hea seda Zil-131 sildades vahetada. Tükeldasin noaga parajateks kuubikuteks ja toppisin kontrollpunni august sisse
.
80w90 viskoossusega hüpoidülekandele mõeldud transmissiooniõli kõlbab üsnagi edukalt lada tagasillale. Talvel -20*C on pisut paks, aga talvedega paistab, et on mõneks ajaks ühelpool.
Kui tahad tiba vedelamat, siis esimene number vaata väiksem, nt. 75w90.
[Muudetud: 24-2-2008 logman]

80w90 viskoossusega hüpoidülekandele mõeldud transmissiooniõli kõlbab üsnagi edukalt lada tagasillale. Talvel -20*C on pisut paks, aga talvedega paistab, et on mõneks ajaks ühelpool.
Kui tahad tiba vedelamat, siis esimene number vaata väiksem, nt. 75w90.
[Muudetud: 24-2-2008 logman]
-
rroheline05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
- Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
- Autod: roheline 2105