Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks

Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Probleem tihfriga:undab ja läheb kuumaks

Postitus Postitas moto-onu »

Selline jama siis, et kui sõidad siis tihfer undab,nüüdseks juba ka teise käiguga sõites. Sõidust tulles (präegu märjad ilmad)hakkab tihfri osa kiiresti kuivama ja aurab.
Enne sai tihfrile tekitatud kõvera sillaga veerand tiirune lõtk:sein .
Pärast silla vahetust süvenes undamine.
Õli on tapp:puzzled...Kas viga ei või olla liiga paksus õlis?
Vanas sillas oli mingi vedelama õliga segatud tapp.
Kõik soovitused teretulnud(tahan oma 02he tihfri ära päästa).
Ette tänades Moto-onu.
E.T.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

ostad korraliku sillaõli, vahetad redukori laagrid ja sõidad edasi :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas moto-onu »

Mis õlid silda lähevad?Pole eriti kursis.
E.T.
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas moto-onu »

Sorry:D...mitte tapp vaid tepp on sillas:lol
E.T.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Differentsiaali õli:D

Küsi poest tagasillaõli.

"originaalõli" on TaD17i ....krt oli vist ni:P

[Muudetud: 24-2-2008 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Tep on kah sillaõli, aga rohkem nagu veoautodele mõeldud. Juba -15* juures paks nagu plastiliin. Sõjaväes oli hea seda Zil-131 sildades vahetada. Tükeldasin noaga parajateks kuubikuteks ja toppisin kontrollpunni august sisse :lol .

80w90 viskoossusega hüpoidülekandele mõeldud transmissiooniõli kõlbab üsnagi edukalt lada tagasillale. Talvel -20*C on pisut paks, aga talvedega paistab, et on mõneks ajaks ühelpool.
Kui tahad tiba vedelamat, siis esimene number vaata väiksem, nt. 75w90.

[Muudetud: 24-2-2008 logman]
r
Raxo
Foorumi kasutaja
Postitusi: 851
Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
Asukoht: Rakvere
Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
Kontakt:

Postitus Postitas Raxo »

Diferentsiaal, rahvasuus differ.

Koos reduktoriga annab kokku peaülekande.
r
roheline05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 10
Liitunud: 16 Jaan 2008 20:44
Asukoht: Lääne-Virumaa, Rakvere, Simuna
Autod: roheline 2105

Postitus Postitas roheline05 »

ilmeslt sama probleem mis minugi autol... päris kaua kannatas sõita selle jubeda ulgumisega.
esialgu arvasin et käigukast aga siis kui mingi asi kokku jooksis tagasilas ja tagasild vahetatud sai, nüüd kõik korras;)
...ega vähe ei ole! - tundmatu parm, Politseikroonika
m
moto-onu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 62
Liitunud: 31 Dets 2007 22:15
Asukoht: tartumaa

Postitus Postitas moto-onu »

See probleem lõppes suure pauguga mis rebis siduri koja tükkideks, kui kohapealt põhjagaasiga startides differ plokki tõmbas. Millega kaasnes kõver käigukasti võll:lolLõpliku lahenduse leidsin uues ja võimsamas tagasillas mille poolassid on sama jämedad kui lada sild ise. :D
E.T.
Vasta