Mis mõttega sa selle filtri sinna paned see plekib ju mingi tonni ringis. Arvad et tuleb kohe 10 heppa juurde või ) Või on sul plaanis terve õhufiltri korpus ära vahetada ja koonusfilter panna ? Või on sul oopis 2 Dellorto või Weber'i 40 dcoe karpat peal ?
Alustuseks lõigake originaal korpusel ümbertringi lahti nii, et filter paistaks ringiratast juba see annab üsna suure efekti kn'i peale pole küll mõtet raha raisata lada filter maksab 20 krooni kn 1000 väike arvutus selle raha eest saaks 50 tavalist lada filtrit kui ka kord kuus filtrit vahetada saab päris mita aastat sõita.
Nii palju kui mina rallikaga sõitnud olen siis pole läinud. Ilmselt tänaval sõiduks oleks jah talveks ikka korpusega puhasti jälle panna aga suvel rokib lahtine täiega.
Tegelt põle ka korpust vaja lahti lõikuda, osta lada orika filtri asemel 20...30 mm kõrgem filter pärast paigaldust jääb korpuse ja kaane vahele piisavalt lai pilu et hingamine paremaks muutuks. Jääb ära lõikumine ja teise korpuse soetamine.
Juurde aga annab küll! Kiirenduse peal ikke hoopis teine minek ja tühikäigul pöörded kukuvad 100...200 madalamale ja on stabiilsemad.
Poes jah tiba üle saja (käisin uurimas). Romulas, julgen arvata, saaks asja tükimaad odavamalt kätte - 50 kanti ehk. Homme kavatsen korpust lõhkuma minna. Täna ostsin veel uue õhufiltri kah (35 raha). Tuleb välja, et õhufiltrid Zigullidel kõik ühekõrged. Missuguse auto oma (kui kallis? kust saab?) see 2-3 cm võrra kõrgem on? Äkki on kellegil ettepanekuid kuidas korpust kõige paremini lõhkuda - ehk on isegi võialik selline lõhkumine, et talveks lihtsasti asja taastada saab?Kas ümberringi korpuse mahalõikumist annaks vältida ka seeläbi, et korpuse avatud otsa külge surada mingi toru, mis kapoti alt otse välja tuule kätte tuleks või tuleb nõnda toimides rohkem prahti filtrisse, võrreledes täies ulatuses avatud filtriga?
Kas ümberringi korpuse mahalõikumist annaks vältida ka seeläbi, et korpuse avatud otsa külge surada mingi toru, mis kapoti alt otse välja tuule kätte tuleks või tuleb nõnda toimides rohkem prahti filtrisse, võrreledes täies ulatuses avatud filtriga?
Paistab et Siimul on plaanis oma aparadile scoop kapoti peale ehitada. RämeVaz-l ka oli/on see asjandus ju.
Aga vaevalt et sodi oluliselt rohkem tuleb,kui tulebki,siis selleks filter ongi?!
Njah - uurisin täna seda õhufiltri korpust. Saagimine ja lõhkumine i ole just kõige mugavam. Seetõttu ilmselt pistan avatud otsa (seal, kus see õhuvõtuava on) peldikutoru, mille toon omakorda kusagilt esiotsa välja (iluvõre taha) Nõnda peaks päris korralik tuuleiil õhufiltrini jõudama.
Issand selle korpuse ääre mahalõikamine on täiesti käki tegu kui relakas olemas on. 5 minti ja asi tahe. Kapoti peale õhukoguja panemine on küll rohkem ilu küsimus kui praktiline, sest lada õhu tarve on nii väike, et seda õhku tuleb läbi jahutus radika küllaldaselt sinna kapoti alla.
Et sedaps on siis lood. Peldikutoru oleks muidu ma teisaldatava teinud ja mitte mingeid scoope ei oleks kah tulnud, luhtsalt kuidagi iluvõre tagant teine välja. Lisna ja odav plaan, mitte selline Ungari variant. Selles mõttes oleks vast toru variant etem, et kui ilm kehvapoolne siis saab selle kähku vahelt ära võtta ja mootor töötab ikka normaalselt (seda lahtilõigatud korpust tuleks siis kuidagi katma hakata)
ok sain aega ja klõpsasin oma filtrist pildi.
Pole küll mootori peal sest mootorit pole hetkel autopeal, aga aimu milline ta on peaks ikkagi saama.
Vaata siit:
Tähendab jah, et mitte ei pildistand filtrit vaid õhu puhastit, et kudas ma talt need ääred ära olen lõiganud, filter sees on täiesti tavaline mida kadakal 20 eek tükk müüdakse.
Mina lõikasin enda varu korpusel ääred ära panin peale ja minek on hoopis teine.Foori tagant kiirendades kuuled kuidas mootor õhku ahmib ja jõust pakatab ning ei ole enam sellist puterdamist et nagu hing jääks kinni.Soovitan soojalt ääred maha lõigata.Aega kulus rellakaga toimetamiseks kõigest 5minsa.Mina arvan et jõudu tuli selle lihtsa toiminguga juurde a“la 5-10 heppa.