Lada 110 poolteljed
Lada 110 poolteljed
-
kkalle
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 10
- Liitunud: 06 Jaan 2010 11:29
- Asukoht: Lehtse
- Autod: Soovin myya oma Ladat ja see tundus kõige mõistlikum koht selleks.
Lada 110 poolteljed
Kas 110 on ka jämedamaid pooltelgi,praegused tehase otsad pööretel kolksuvad tahaks panna vastupidavamaid ja kas sobivad omavahel kokku kui ostan ainult väimised otsad?
[Muudetud: 22-2-2008 reiner]
[Muudetud: 22-2-2008 reiner]
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Heas varuosapoes on olemas kataloogid.
Millise tootja poolteljeotsad on parimad - ei oska öelda. Seda pead ise kuskilt teada saama ja siis vastava firma kataloogiga varustatud poe uksest sisse marssima.
Enne seda võtad täpsed mõõdud oma auto originaalotsalt. Kindlasti on tarvis teada nii võlli kui rummu nuutide arvu ja mõlemaid läbimõõte. Vaja võib minna veel teisigi mõõte, seepärast oleks kõige õigem krabada taskusse kogu komplektne zharniirliigend.
Tootjate kataloogides on mõõdud olemas ja nende järgi saadki leida 2110-le sobiva otsa.
Lihtne, aga nii piisavalt keeruline, et sama hästi võiks sebida ka originaali, kui mootor tehasekonditsioonis.
Sinu vanuse järgi otsustades peaks arutute kaapekate tegemise aeg ka möödas olemas - nii et originaal jääks kestma küll.
Muide, kui suur on läbisõit nende tehasest tulnud otstel ja kas kaitsekummid on hea tervise juures?
Võib-olla tõesti on kvaliteet nii mahakäinud, et tasub pilk heita lääne poole.
Millise tootja poolteljeotsad on parimad - ei oska öelda. Seda pead ise kuskilt teada saama ja siis vastava firma kataloogiga varustatud poe uksest sisse marssima.
Enne seda võtad täpsed mõõdud oma auto originaalotsalt. Kindlasti on tarvis teada nii võlli kui rummu nuutide arvu ja mõlemaid läbimõõte. Vaja võib minna veel teisigi mõõte, seepärast oleks kõige õigem krabada taskusse kogu komplektne zharniirliigend.
Tootjate kataloogides on mõõdud olemas ja nende järgi saadki leida 2110-le sobiva otsa.
Lihtne, aga nii piisavalt keeruline, et sama hästi võiks sebida ka originaali, kui mootor tehasekonditsioonis.
Sinu vanuse järgi otsustades peaks arutute kaapekate tegemise aeg ka möödas olemas - nii et originaal jääks kestma küll.
Muide, kui suur on läbisõit nende tehasest tulnud otstel ja kas kaitsekummid on hea tervise juures?
Võib-olla tõesti on kvaliteet nii mahakäinud, et tasub pilk heita lääne poole.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
üldiselt poes uurides rallisõitjad prantsuse ja itaalia veovõlli otsasid ei osta, vene nn "originaalid" kestavad paremini samuti miski LIGA grupp poolt toodetud pole veel saba andnud mul.
mis mootor ja mis rehvid/veljed?
[Muudetud: 22-2-2008 olaaf]
mis mootor ja mis rehvid/veljed?
[Muudetud: 22-2-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No siis on ju läbisõitu maa ja ilm. Ma arvan küll, et uued originaalid kestavad taas kenasti ka rahvasprintidel.
Kui 60-70 000km vastu peavad, on minu arvates juba hästi. http://www.autoosad.ee/ pakub GLO omi, mida küll eriti ei kiideta, kuid asjad on nemadki. Ducato alla küll kõlbasid.
Muidugi, alati võib ju ise midagi kangemat kokku keevitada, aga sellega on jupp tööd. Ma tean, et Tiit Rattasepa 150+hj samarale said lõpuks mingi kaubiku võllide ümbertöötluse tulemina päris asjalikud tööloomad alla kruvitud. Selle masina juures tavaliselt üle paari võistluse võllid ei kestnud, kuid mootor oli kah loomulikult teisest puust - vähemalt kaks korda võimsam kui sinu oma.
[Muudetud: 23-2-2008 logman]
Kui 60-70 000km vastu peavad, on minu arvates juba hästi. http://www.autoosad.ee/ pakub GLO omi, mida küll eriti ei kiideta, kuid asjad on nemadki. Ducato alla küll kõlbasid.
Muidugi, alati võib ju ise midagi kangemat kokku keevitada, aga sellega on jupp tööd. Ma tean, et Tiit Rattasepa 150+hj samarale said lõpuks mingi kaubiku võllide ümbertöötluse tulemina päris asjalikud tööloomad alla kruvitud. Selle masina juures tavaliselt üle paari võistluse võllid ei kestnud, kuid mootor oli kah loomulikult teisest puust - vähemalt kaks korda võimsam kui sinu oma.
[Muudetud: 23-2-2008 logman]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
rahvasprindi kohta ütleks kellegi rallimehaaniku kuldsed sõnad
Mitte auto ei lagune sõitjal vaid sõitja lõhub autot.
Aeg on õpetanud mind väheke hoidma veovõlliotsasid - tagasipöördel täiesti väljakeeratud ratastega põhjagaasi ei kasuta - üks ratas kruusal üks asfaldil täie gaasiga ei söösta asfaldile vaid puutehetkel teed nõksu sisse gaasiga...
Mitte auto ei lagune sõitjal vaid sõitja lõhub autot.
Aeg on õpetanud mind väheke hoidma veovõlliotsasid - tagasipöördel täiesti väljakeeratud ratastega põhjagaasi ei kasuta - üks ratas kruusal üks asfaldil täie gaasiga ei söösta asfaldile vaid puutehetkel teed nõksu sisse gaasiga...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vVFTS3
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 04 Mär 2004 18:48
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vw golf + samara
kas kellegil on läinud katki ka pooltelje see pikk võll??
Mul kestis see mitu aastat, ja siis läks äkki pooleks, ostsin poest uue ja see kestis 100m ja siis andis keevitus koht järgi. Murdekohta vaadates oli näha, keevis oli ainult 30% ulatuses pidanud. Keevitasime siis kõik üle ja pärast seda kestis 150km . siis murdus stopperseibi soone kohapealt ära.
Mul kestis see mitu aastat, ja siis läks äkki pooleks, ostsin poest uue ja see kestis 100m ja siis andis keevitus koht järgi. Murdekohta vaadates oli näha, keevis oli ainult 30% ulatuses pidanud. Keevitasime siis kõik üle ja pärast seda kestis 150km . siis murdus stopperseibi soone kohapealt ära.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui samaari ostsin ja ühe liigendi kaitsekummi vahetama hakkasin, siis avastasin ka, et liigendist üks kuul puudu on.
Puuduva kuuli asendasin just selliselt murtud võlliga otsast võetuga.
Endal pole juhtunud, mootor na lahjake, aga too kuul oli pärit eelmainitud Rattasepa kaheksalt. Neid tal ikka kulus, mitte tükkide-, vaid kottideviisi
.
Puuduva kuuli asendasin just selliselt murtud võlliga otsast võetuga.
Endal pole juhtunud, mootor na lahjake, aga too kuul oli pärit eelmainitud Rattasepa kaheksalt. Neid tal ikka kulus, mitte tükkide-, vaid kottideviisi
