Mõlemad nii rihmaratas kui hooratas jälle lahti. Probleem on kuskil mujal kui see otsaratas tugevam teha. Tartsul käib sama otsarattaga ilusti 8000+ rpmi. Ning seekord on ka pöörlev mass tasakaalustatud.
käigukasti asukoht vaheplaadiga ebaõnnestunud?
peab ikka korralik vibra sisse tulema, et lahti murrab asjad...
ei imesta kui selline asi saaled ka õhtale keerab suht kiirelt...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kardan sama asja. Kuigi on mõõdetud mitmeid kordi üle.
Rääkisin Silveriga ja ta teeb spets silindri mis täpselt samas kaelamõõdus mis väntvõll. Selle tõmbab raamipakkudega eelmisse mootoriblokki ja ots jookseb käigukastist läbi. Sellega saab veel kontrollida kas on kindlasti mõlemad tsentrid paigas. Praegu otsingi chevy th-350 kasti korpust mida saaks mõõtmistel kasutada.
Saaled vaatasime eelmine kord üle. Olid ok. Jõud on seal ikka päris suured, eriti arvestades seda et suudab ka otsaratta lahti murda.
Algselt postitas: vrcr
mis autoga toimub ? Kas see hooaeg rajale jõuate?
[ kasutaja Pless on kuskilt minu vana vana joonistuse ülesse laidnud ]
Auto siis jälle laiali võetud, seekord siis kaks 12.9 tugevusega polti puruks murdnud hooratta küljest.
Kõik vajalikud asjad nüüd Silver7'me käes Põltsamaal, ta teeb spets rakised ja mõõdab võllide tsentrid veelkord üle. Kui vea üles leiame siis proovime veel augusti lõpus EMV viimasel etapil osaleda.
Väga kihvt pilt.
Pless on ka Kopikas Racing Team'i liige.
Viga on leitud , käigukasti võlli tsenter ja hooratta tsenter olid 0.5mm mööda üksteisest, ning turbiin oli ka tasakaalust väljas. Silver7 parandas kiiresti vea ning Tartus tasakaalustati turbiin. Sain neljapäeval vaheplaadi ja enamus muid tükke kätte, ning lappasime kiiresti masina kokku. Tööle saime reede õhtul, tegime ühe proovi kohapeal kuni 7000rpm'i ning sädemeid kuskilt näha ei olnud. Ajasime kähku Kopika treilale ja läksime Ladaklubi SummerCamp'ile. Seal sõitsime reede õhtul ringi ning mingeid anomaaliaid ei esinenud.
Laupäeval tegin ühe 400m sõidu. Turbiin suudab stallida selle mootoriga vaid 2000 pööret, et algus oli minek väga lahja, boost jooksis üle 2 bar'i ning megasquirt lõi pihustid lukku (see funktsioon ise peale pandud, juhuks kui wastegate'ga peaks midagi juhtuma ja ei avane). Niiet suurematel pööretel hakkas paukuma ning kolmanda käigu keskel hakkas masin mõnusalt lappama. Lasin gaasi maha ja proovisin lõpu andurite vahelt läbi mahtuda. Tundub et kergenduse tagajärjel muutus masina käitumine ja tagant tuleb masinat madalamaks saada ning pehmemad vedrud panna.
Proovisime eile ka starti nitroga, lasin ca. 200hp düüsidest 20% stardis peale (~40-50hp). Turbiin suutis stallida ca. 3500 pööret ning start oli juba päris raju. Peale starti tuleb ka nitrot natuke peal hoida ja rõhk tuleb kohe taha.
Igatahes nüüd sõjaplaanid paigas. Tegutseme ja 22.August proovime juba häid aegu sõita.
See kord läks jah nii nagu ta läks, garaazi jõudes oli veel üllatusi.
Nüüd startimisega enam probleeme ei tohiks olla, üritame mõningad vead veel ära kõrvaldada ja lootust on 22.august näha kuidas Kopikas kiiremini ja sirgemalt liigub kui campil aga seniks pöidlad pihku
Niih, eelmine nädal saigi asi kinnituse, et tuleb street klassi reeglitesse sisse "margipõhine käigukast".
Ehk siis praegu tundub et selle projekti võib korstnasse kirjutada. Pro Street klassis (kuhu kvalifitseeruksin) siis ~9 sekundi autod, kõrge 9 sekundini jõudmiseks oleks vaja investeerida väga palju. Kuigi teadsin et seda reeglit möeldi, tuli selle kinnitus tehnilise peakohtuniku suust paraja löögina. Kindlasti ei taha et arvataks et näed see valdz ka paras tüüp, et kui ei võida siis ei võistle. Asi pole üldse selles, võit ei olegi minu jaoks tähtis olnud, aga investeerida veel 10neid tuhandeid selleks et sõita võistlustel 2 ajasõitu ja kui läheb hästi siis saab ka ühe eliminaatori sõidu teha... Ma ei näe selles mõtet.
402m läbimine vs EEK suhe tuleb lihtsalt metsik.
Kindlasti ei süüdista ka BHRA-d selles, alakomitee teeb oma tööd ja see reegel ei ole kindlasti selleks et kopikas kellelegi ette oleks jäänud. Põhjused on kuskil mujal, lihtsalt ma jäin hammasrataste vahele.
Mis täpselt edasi saab veel ei tea, peab seedima vähe.
Sallu kutsus ka juba drifti sõitma.Sander ja Reigo ka väänavad siin käsi. Aga pole seda driftimist hinges, ei oska külg ees sõita Eks küll ka vast õpiks selle ära, aga ei julgeks Tarsule otsagi vaadata kui esimene kord tünnis ära käidud
Liiga spetsiifiliselt ehitatud auto lihtsalt, eriti kerge/odav ümber ehitada pole millekski muuks.
Praegu ainuke karikas ka mis võidetud see aasta on tjuuning näituselt, dümm vaja veel sisse panna siis täispauk