2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
eEve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 196
- Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
- Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mingi hetk oli sellel hooajal võistlemine veel suure küsimärgiga. Kui otsustasime siiski proovida auto valmis saada pani ka Hinnavaatlus õla alla. Sealsesse foorumisse tegi Indrek ka teema http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic ... sc&start=0.
Hetkel on Indrek Valgas ning käib kibe ehitustöö. Eks ta hiljem pajatab lähemalt kui kaugel asjad on. Samuti on meil lisaks Hinnavaatlusele teisigi toetajaid, aga sellest kõigest siis hiljem.
Kuid eesmärk on 20.06 olla Kiltsil stardis Nightrace
[Muudetud: 9-6-2009 Eve]
Hetkel on Indrek Valgas ning käib kibe ehitustöö. Eks ta hiljem pajatab lähemalt kui kaugel asjad on. Samuti on meil lisaks Hinnavaatlusele teisigi toetajaid, aga sellest kõigest siis hiljem.
Kuid eesmärk on 20.06 olla Kiltsil stardis Nightrace
[Muudetud: 9-6-2009 Eve]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Peale pikka rida tagasilööke on täna hommikuse seisuga auto valmis. Vaja veel teha sillaregull ja natuke seadistada.
Ehitamisel kokku tuli tagasilööke kapaga, kuna palju asju siiski muutus siis ülejäänud ei tahtnud ära mahtuda. Suurim ehmatus oli mootorit/aju katsetades sai lasta 8000rpm'ini ja kui pöörded allatulid käis sumpast hull pauk. Peale seda auto enam ei käivitunud. Lõpuks tuli välja et oli puruks löönud esi rihmaratta (see mille peal jookseb trigger wheel ja genekas/veepump). Oli sellele risti ja pikki mõrad sisse löönud, ning kiilu pooleks.
Õnneks on rihma vedav ratas eraldi ja see jäi ilusti kiilu peale. Igatahes väga karm.
Uus kujundus on ka ilusti peal:

[Muudetud: 19/6/2009 Valdz]
Ehitamisel kokku tuli tagasilööke kapaga, kuna palju asju siiski muutus siis ülejäänud ei tahtnud ära mahtuda. Suurim ehmatus oli mootorit/aju katsetades sai lasta 8000rpm'ini ja kui pöörded allatulid käis sumpast hull pauk. Peale seda auto enam ei käivitunud. Lõpuks tuli välja et oli puruks löönud esi rihmaratta (see mille peal jookseb trigger wheel ja genekas/veepump). Oli sellele risti ja pikki mõrad sisse löönud, ning kiilu pooleks.

Uus kujundus on ka ilusti peal:

[Muudetud: 19/6/2009 Valdz]
-
eEkke-Taavi
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 43
- Liitunud: 07 Mär 2008 07:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Saab 96L; Zaz 965; Seat Leon
-
eEve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 196
- Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
- Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Auto on tõesti see aasta väga ilus, mulle väga meeldib selle hooaja kujundus.
Aga täiesti uskumatu on see, kui palju see aasta on kõikvõimalikke jamasid ja tagasilööke.
Täna said mehed juba kell 4 pea padjale (varasematel öödel on uneaega olnud 1-2 tundi). Varsti peangi nad äratama, siis püüame teha kõik, et täna stardis olla. Pöidlad pihku.
Aga täiesti uskumatu on see, kui palju see aasta on kõikvõimalikke jamasid ja tagasilööke.
Täna said mehed juba kell 4 pea padjale (varasematel öödel on uneaega olnud 1-2 tundi). Varsti peangi nad äratama, siis püüame teha kõik, et täna stardis olla. Pöidlad pihku.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Varem lihtsalt ei jõudnud kirjutada, enamus aega läks järgi magamise peale. (Viimased 3 ööd saime tiimiga magatud 1-2tundi)
Aga kahjuks jah ei saanud rajale. Asi hakkas huvitavalt. Reedel sai käidud sillaregullis ja kärult maha sõites hakkas naljakas kolin. Peale sillaregulli sai uuritud puuritud, aga heli oli kadunud. Ei osanud nagu midagi arvata ja sai treila peale tagasi sõidetud. Õhtul läksime Haapsalusse testima/seadistama, aga kolin tuli tagasi ja oluliselt hullemini, mõtlesime erinevaid variante aga päris pihta ei saanud, kuna heli oli ca. 1000rpmi juures ja siis uuesti alles 3000rpmi juures. Saime vähemalt kasti õli taseme normi ja otsustasime hommikul uue hooga pihta hakata. (Testimise ajal olid siis käigukasti ja mootoriõlirõhud normaalsed). Järgmine päev sain Taavo-Erkki Vitsutil nööbist kinni ja ta viitsis tulla vaatama milles viga, peale heli kuulmist ütles kohe, et käigukasti turbiin on lahti, tal kunagi oli juhtunud, sama hääl oli. Vaatasime loksutasime ja turbiin oli ilusti kinni, aga hooratas koos adapteriga oli väntvõlli küljest lahti, loks oli sees. Kõik poldid olime pannud õige jõuga ja keermeliimiga kinni, ning seal hoiavad veel kaks 10mm puksi. Kardan et enne kirjeldatud pauguga, mis lõi rihmaratta katki, oli murdnud ka hooratta lahti.
Samuti oli uuesti otsaratas lahti ja pragu sees, mille 200nm ja keermeliimiga kinni olime pannud :S
Igatahes uskumatu. Hooratta kinnipanekuks oleks jõudnud kasti maha võtta, kui nüüd seal midagi ära lõhkunud ei ole, aga otsaratast kohapeal teha poleks saanud. (See oli originaalist ümber treitud).
Siis otsustasime et kiirendusvõistlusel ei võistle. Aga Eve'l tuli hea idee et viime siis tuuningnäitusele, inimesed saaksid vaadata ja katsuda. Huvi oli väga suur, inimesi oli ümber auto pea koguaeg. Õhtul tuli üllatuseks et võitsime tuuningus C-klassis (kõige kallim klass, investeeritud üle 150k) kolmanda koha
Nüüd tuleb kast koos mootoriga korra uuesti maha võtta ja vaadata mis seal tagantpoolt ära lõhkunud on. Sellega hakkame tegelema kohe peale jaani.
Aga kahjuks jah ei saanud rajale. Asi hakkas huvitavalt. Reedel sai käidud sillaregullis ja kärult maha sõites hakkas naljakas kolin. Peale sillaregulli sai uuritud puuritud, aga heli oli kadunud. Ei osanud nagu midagi arvata ja sai treila peale tagasi sõidetud. Õhtul läksime Haapsalusse testima/seadistama, aga kolin tuli tagasi ja oluliselt hullemini, mõtlesime erinevaid variante aga päris pihta ei saanud, kuna heli oli ca. 1000rpmi juures ja siis uuesti alles 3000rpmi juures. Saime vähemalt kasti õli taseme normi ja otsustasime hommikul uue hooga pihta hakata. (Testimise ajal olid siis käigukasti ja mootoriõlirõhud normaalsed). Järgmine päev sain Taavo-Erkki Vitsutil nööbist kinni ja ta viitsis tulla vaatama milles viga, peale heli kuulmist ütles kohe, et käigukasti turbiin on lahti, tal kunagi oli juhtunud, sama hääl oli. Vaatasime loksutasime ja turbiin oli ilusti kinni, aga hooratas koos adapteriga oli väntvõlli küljest lahti, loks oli sees. Kõik poldid olime pannud õige jõuga ja keermeliimiga kinni, ning seal hoiavad veel kaks 10mm puksi. Kardan et enne kirjeldatud pauguga, mis lõi rihmaratta katki, oli murdnud ka hooratta lahti.
Samuti oli uuesti otsaratas lahti ja pragu sees, mille 200nm ja keermeliimiga kinni olime pannud :S
Igatahes uskumatu. Hooratta kinnipanekuks oleks jõudnud kasti maha võtta, kui nüüd seal midagi ära lõhkunud ei ole, aga otsaratast kohapeal teha poleks saanud. (See oli originaalist ümber treitud).
Siis otsustasime et kiirendusvõistlusel ei võistle. Aga Eve'l tuli hea idee et viime siis tuuningnäitusele, inimesed saaksid vaadata ja katsuda. Huvi oli väga suur, inimesi oli ümber auto pea koguaeg. Õhtul tuli üllatuseks et võitsime tuuningus C-klassis (kõige kallim klass, investeeritud üle 150k) kolmanda koha
Nüüd tuleb kast koos mootoriga korra uuesti maha võtta ja vaadata mis seal tagantpoolt ära lõhkunud on. Sellega hakkame tegelema kohe peale jaani.
http://www.bhra.ee/register/?page=25&race_id=10&
Ei leidnud tuttavat autot
Nüüd olemas
[Muudetud: 7-10-2009 Priidic]
Ei leidnud tuttavat autot

Nüüd olemas

[Muudetud: 7-10-2009 Priidic]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Eile minu küsimise peale vastati, et püüavad jõuda:puzzled
Eks homme siis näeb kas jõuti või ei:) Edu igatahes;)
EDIT: Miks see auto on C klassis? mootor ju alla nelja liitri aga C klass on mõeldud sellistele: Ülelaadimisega mootorid alates 4001 cm3 ja vabalthingavad ?Big Block? mootorid
Igatahes, homme üllatan piltidega:spin Edu teile sõitudes ja et ikka kõik ilusti kulgeks;)
[Muudetud: 10-7-2009 corrado]
Eks homme siis näeb kas jõuti või ei:) Edu igatahes;)
EDIT: Miks see auto on C klassis? mootor ju alla nelja liitri aga C klass on mõeldud sellistele: Ülelaadimisega mootorid alates 4001 cm3 ja vabalthingavad ?Big Block? mootorid
Igatahes, homme üllatan piltidega:spin Edu teile sõitudes ja et ikka kõik ilusti kulgeks;)
[Muudetud: 10-7-2009 corrado]