2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Jah, süüde on väga tagasihoidlik kogu boosti alas - staatiline 20* BTDC, millest veel alla võetakse sisselaske tempi suurenedes. Reaalsed sõidud süüde u. 17*, samuti nukad originaalasendis... Kütus stabiilne aga rikka poolne u. 11:1. (Ja masin sõidab tavalise Neste 98ga)Algselt postitas: PuZuP
Ja seda praegu veel pingis käimata?
Praegu pole finantsi ega mõtet hakata mootorist rohkem välja pingutama, kuna ülekanne ei pea niikuinii sellele vastu.
[Muudetud: 5/8/2008 Valdz]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Käigukast sai taaskord vahetatud ning nädalavahetusel ees viimane EMV etapp ja BHRA Baltic Cup (2 in 1).
Lisainfo ürituse kohta www.batteryrace.com.
Hetkel oleme EMV arvestuses 9.-ndal kohal. Baltic Cupi kohta päris täpselt ei tea, aga pakun, et oleme kuskil 7-8.-ndad.
Pärnu võistlus on selle hooaja üks tähtsaimad (kaks võistlust korraga). Hetkel olemegi dilemma ees, et kas võistlus "rahulikult" läbi teha või proovida head aega sõita (kuna ilmad külmad on ka võimsust rohkem, aga kõhklused vaevavad siiski käigukasti vastupidamise poolel).
Lisainfo ürituse kohta www.batteryrace.com.
Hetkel oleme EMV arvestuses 9.-ndal kohal. Baltic Cupi kohta päris täpselt ei tea, aga pakun, et oleme kuskil 7-8.-ndad.
Pärnu võistlus on selle hooaja üks tähtsaimad (kaks võistlust korraga). Hetkel olemegi dilemma ees, et kas võistlus "rahulikult" läbi teha või proovida head aega sõita (kuna ilmad külmad on ka võimsust rohkem, aga kõhklused vaevavad siiski käigukasti vastupidamise poolel).
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Õnnitlused esimese hooaja lõpetamise puhul , 7 masinat jäi sinu ette ja 4 seljataha ,pole paha esimese hooaja kohta.
B klass
B36 Krum-------------915--915--916--100--2846
B03 Zausajevs------714--663--509--915----2801
B09 Voit------------666--514--614--716----2510
B01 Mäesepp--------511--610--715--664----2500
B08 Bulankin--------510--712--613--613----2448
B02 Ando------------512--516--000--512----1540
B31 Puhmas---------513--511--512--000----1536
B40 Valdmann--------205--509--100--510----1324
B37 Kägu------------609--000--510--000----1119
B24 Hinn-------------206--000--000--511----717
B41 Soots-----------206--000--511--000----711
B39 Iljin--------------208--000--000--000----208
B klass
B36 Krum-------------915--915--916--100--2846
B03 Zausajevs------714--663--509--915----2801
B09 Voit------------666--514--614--716----2510
B01 Mäesepp--------511--610--715--664----2500
B08 Bulankin--------510--712--613--613----2448
B02 Ando------------512--516--000--512----1540
B31 Puhmas---------513--511--512--000----1536
B40 Valdmann--------205--509--100--510----1324
B37 Kägu------------609--000--510--000----1119
B24 Hinn-------------206--000--000--511----717
B41 Soots-----------206--000--511--000----711
B39 Iljin--------------208--000--000--000----208
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tänan. Esimese hooaja kohta pole üldse paha 8ksas koht, Baltic cupis peaks isegi natuke parem koht tulema.
Aga nüüd ongi hooaeg läbi, tundub et just alles oli esimene Haapsalu etapp. Selleks aastaks veel plaanis Tartu Motoshow ja dünos korra ära käia, siis saab kõik pulkadeks võtta ja vaadata kuidas vastu on pidanud.
Natuke ka viimasest võistlusest. Kokkuvõttes läks kõik hästi, kõik jäi terveks. Masin liikus ilusti kuni 7500rpmi ja parim aeg oli 12.6. Sõitudel kõrgetel pööretel paar korda vilgutas ka õlituld, kuigi mehaaniline manomeeter midagi ei näidanud. Võibolla andur peetis, või tõesti suudab karteris õli kõik tahaotsa viia ja/või nukaraamid õli täis lükata. Lisasime ka õli et oleks üle normi, aga see ei muutnud asja.
Samuti turbo rõhk tõusis liiga kõrgele, lõi paar korda Over Boost Protectioni peale, mis seadistatud 2le barrile.
Huvitava asjana sai ka mõõdetud(driftbox-iga) 0-100ni läks masin 4.3sekundiga, kui 60ft aeg 1.98sek. See siis kui esimene käik üleni tühja käis. Parime e. 1.725@60ft ajaga peaks isegi 4 sekundiga sada kätte saama.
Tänud kõigile kes aitasid ja kaasa elasid, järgmine hooaeg sõidame veel kiiremini!
Tervitades,
Valdz
Aga nüüd ongi hooaeg läbi, tundub et just alles oli esimene Haapsalu etapp. Selleks aastaks veel plaanis Tartu Motoshow ja dünos korra ära käia, siis saab kõik pulkadeks võtta ja vaadata kuidas vastu on pidanud.
Natuke ka viimasest võistlusest. Kokkuvõttes läks kõik hästi, kõik jäi terveks. Masin liikus ilusti kuni 7500rpmi ja parim aeg oli 12.6. Sõitudel kõrgetel pööretel paar korda vilgutas ka õlituld, kuigi mehaaniline manomeeter midagi ei näidanud. Võibolla andur peetis, või tõesti suudab karteris õli kõik tahaotsa viia ja/või nukaraamid õli täis lükata. Lisasime ka õli et oleks üle normi, aga see ei muutnud asja.
Samuti turbo rõhk tõusis liiga kõrgele, lõi paar korda Over Boost Protectioni peale, mis seadistatud 2le barrile.
Huvitava asjana sai ka mõõdetud(driftbox-iga) 0-100ni läks masin 4.3sekundiga, kui 60ft aeg 1.98sek. See siis kui esimene käik üleni tühja käis. Parime e. 1.725@60ft ajaga peaks isegi 4 sekundiga sada kätte saama.
Tänud kõigile kes aitasid ja kaasa elasid, järgmine hooaeg sõidame veel kiiremini!
Tervitades,
Valdz