
Samas kui masin ei hakka avalikel teedel sõitma, poleks probleemis kõik klaasid süsimustaks toonida.
Turbolaadimine on põhimõtselt kinnine ring. Mida rohkem väljalaske gaase, seda rohkem värsket õhku ja see toodab jälle veel väljalaske gaase. Selleks siis olemas wastegate, mis laseb gaase turbost mööda kui soovitud rõhk olemas.Algselt postitas: SexSix
Vabandage kui esitan lolli küsimuse!
Miks on kollektoril "ülevool" (osa väljalaskekaasidest läheb turbost mööda)?
Need tavalised nelikanttorud, need on Jan'i pandud enne kui selle kere temalt ostsin. Ma ei hakanud neid ära ka võtma, kuigi puur on sees annavad kere jäikust ikka juurde. Sees muudatusi sellejaoks tehtud ei ole. Jäikust annab ka kindlasti juurde punktkeevituste ülekeevitamine.Algselt postitas: Pets
Kas SFC`d on mingid tavalised nelikanttorud? Pildi pealt tundub, et nende paigaldamiseks oled tagaisutjate jalavanni lihtsalt sissepoole pressinud, või on ka salongipoolelt autopõhjale mingid muudatused tehtud? Pane veel pilte, meeldiv vaadata kuidas asjad liiguvad.