Kõige pealt plokikaanest.See koht kus on peenike punane ring on 8mm paks.See osa plokikaanest peab hoidma tosooli jahutus süsteemis ja ka silindris toimuvaid töötsükleid.Kui kaanest palju maha freesida siis hakkab sealt läbi painduma töötakti ajal.Ja põhjustab surve radikas.Uuematel kaantel on seal kaks ribi tugevduseks,mis hoiab selle serva tugeva.
See kaan on 2101 need kaaned on paksemad ja tugevamad kui 21011
Plokk on 2105.Seega hülsi läbimõõt 79mm,sellel plokil on 79,4mm.Pildil on näha,et hülsi seina paksus on erinev.Võib oletada valu ja töötlemis täpsust,kui nüüd puurida 82 kolvile see plokk. Selline õhuke sein mis järgi jääb paindub mootori töötamisel läbi.Ja mootor hakkab õli neelama ning garteri gaasiga võib rehve pumbata.See on nagu leebem varjant,aga kurvema puhul tõmbab hülssi prao sisse töötamis aeg.Ja laseb tosooli silindrisse.Siis jääb mootorist ainult otsakaaned,karter,kolm kepsu koos kolbidega mis kõlbaks veel kasutada.
Ploki paksem hülsi sein on 6mm ja õhem 4mm !!!!
Algselt postitas: tuhajuhe
Kõige pealt plokikaanest.See koht kus on peenike punane ring on 8mm paks.See osa plokikaanest peab hoidma tosooli jahutus süsteemis ja ka silindris toimuvaid töötsükleid.Kui kaanest palju maha freesida siis hakkab sealt läbi painduma töötakti ajal.Ja põhjustab surve radikas.Uuematel kaantel on seal kaks ribi tugevduseks,mis hoiab selle serva tugeva.
See kaan on 2101 need kaaned on paksemad ja tugevamad kui 21011
[Muudetud: 2-14-2008 tuhajuhe]
Et seda ei juhtuks lüüakse veesärki alumiinium kiilud sisse,soovitav oleks ennem lihvimisse viimist kuna kiilu sisse löömisega võib kaane selle kohapealt kõrgemaks lüüa.
Eks jah ole huvitav ja kasulik enne puurimahakkamist plokk röntgeniga läbi valgustada, aga paraku seda rõõmu saavad vaid vähesed tunda. Kui üldse keegi saab...
Malmist juhtpukside tööeale pidi see lühemaks tegemine suht pahasti mõjuma. Aga ära tasub need küll otsast nö "teritada", nagu pliiats umbes, et puksi pikkus jääb samaks aga kanalisse tungiva osa pindala väheneb.