Algselt postitas: arvejomm
Kulla hautz loe palun eelnevaid postitusi enne kui midagi kirja paned.
Käivitusgaasiga pole proovind ja ei kavatse kah. mootor peab toimima ilma igasugu abivahenditeta. Elu on näidanud lihtsalt, et igasugu abivahendeid proovides ja kasutates jäädki neid kasutama, sest avastad, et elu on niimoodi lihtsam. ilmselt hakkan töötava auto pealt ükshaaval detaile ringi tõstma (uuesti) ja proovin sedamoodi asja tuuma süveneda.
Mida ma valesti ütlesin?:yllatunud
Kütet on siis karpas kui käivitada?
võta karpa lahti(enne käivitust) ja vaata kas kütet on düüsideni,kui ei ole siis küttusepump,(või õürnalt lekkib toru)
Käivitusgaas ei kõlba muuks kui püromaanitsemiseks,kui panna selle asemel kütet karpasse aitab ka paremini:ylbe
Juppide ümbertõstmiseks teine auto kõrvale ja järjest juppe vahetama?:P
Olku jutus mõte sees, kuid pinge langus annab märku juba siis kui küünlad on pealt maas ja kontrollida sädet (ei ole enam sinine ja on rohekas-kollakas või siis säde hakkab "rändama" mööda elektroodi tööpinda) Muidugi pole paha idee aku koormust mõõta käivitamisel!
Ka uued NKG küünlad sai igaks elujuhtumiks stendis kontrollida pea 20 atm juures oli veel särtsu küll ja küll
küünlad maas on mootorit palju lihtsam ringi ajada
kas akut oled teise töötava isendi vastu proovinud vahetada?
mõõda käivitades pinget akul seisnud mootoriga.
ja kui käima ei lähe üldse siis proovi kas bensiini või startgaasi lasta juurde testiks - kui siis ei luba on süütesüsteem süüdi
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kas see startgaas on eeter?
Mina pole veel mitte kunagi ühestki karpamootorist sellega pauku kätte saanud.
Võib-olla oli sitt eeter (neid ka mitut sorti, parimaks pean ACE oma).
Diislitega teine asi - surve suurem ja lagisevad väga hästi külmkäivitusel.
teemast kõrvale kaldudes on narkoosi eeter ehk siis vana hea õuka mida võrokatega koos küüslauku peale hammustades ka joodud on tõesti mootori käivitamiseks parim. Igasugu tänapäevased "spets" gaasid, mis seniajani kätte on sattund ikka täielik saast. Loomkatsed tehtud AVIA mootoriga. Vanemad mehed peaks teadma, et see tehnika virtuoos ei kipu juba -1 kraadi juures eriti pauku tegema.
No ni noo nii. Täna siis hommikul külma miinus 5 kraadi ja käivitus nigu üks auto käivituma peab, korra võtit ja tiksub. Eile oli ainult korra kõvasti "aevastanud" sõidu ajal. ja käivitus ilma igasugu lisa operatsioone tegemata, st. ei saand remontida juba eelmisest laupäevast saadik. Elus on asju mis vahest jäävadki saladuseks, sest vene lukkseppadel on hea vanasõna mida soovitan paljudel kasutada. "ära sega tehnikat töötamast"
Ilmselt oligi vaja üht korralikku aevastust ,mida vahest väga harva võib täheldada näiteks vene veokitel. Kohalik tuletõrje gaz66 ei töötand aastaid normaalselt (uuest peast saati). kõik targad mehed remontisid ja mässasid-tolku ei miskit. mõni aeg tagasi objektile sõites aevastas nii, et igast võimalikust avast käis tuli ja suits välja:flaming, ja peale seda hakkas arendama kiirusi, mida pole selle masina juures enne nähtud. ETKVLi Rakvere baasis oli old kunagi üks zil mis oli sama pulli teind. peale aevastust hakkas tööle ja toimis edumeelselt kuni kapini.
Üldiselt müstiline on see elu, aga vaatame mis tulevik toob
See aevastus viitab lahjale segule või varasele süütele. Mõtlesin siin ,et võiksid veel vaata kui õhupuhasti kaane maha võtad ja toore trossi tõmbad ,kas siis toore klapp sulgub täielikult.
SEE "aevastus" ei viita paraku, ei lahjale segule, ega ka mitte varasele süütele. see on niivõrd spetsiifilise heliga pauk, et seda peab reeglina ise kuulma. Internetifoorumis on seda väga raske lahti seletada. Lahja segu või varase süüte väike tsihh käib välja karpast. Sellest tulenevad ka mitmed humoorikad ütlused inimese aevastuse teemal.
Mul on selline probleem lihtsalt ,et kõik peab olema kirjeldatav füüsika seaduste alusel ,sellepärast see aevastus ja pauk ei saa lambist tulla. Eriti hea ,kui oleks asja tagamad teada saanud ,mis probleem oli ja mis selle aevastuse esile kutsus jne. Kui nüüd asi korras ,siis võib arvata ,et sai korda ja viga enam teada ei saagi. Kuid kõik mis lambist korda saab võib sama lambist ka jälle jamama hakata.
Eks ta võib ikka jah tagasi tulla selles ple kahtlustki. See on huumoriga pooleks nigu M täht vene tehnika juures ( K 750 M , Voshod 3M, Vihr 30 M, Saljut 2M, Veterok 8 M Jne.) M täht ongi see et tahan töötan-ei taha ja ei tööta, tahan joon kisselli- ei taha ei joo kisselli. ammu aastaid tagasi juhtus ühes "N" vetelpäästejaamas selline lugu: Meestel oli ideaalses korras Vihr tüüpi paadimootor, mis käivitus absoluutselt iga ilmaga. mitte kunagi mitte mingit probleemi. kui ühel ilusal päeval sadas sisse rajooni vetelpäästeosakonna kontroll. kõik oli tibin tobin ja ilusti korras, kontrollid olid end asutanud juba minekule kui mehed tahtsid veel pisut oma korras tehnikaga uhkustada. Mõeldud tehtud, kuid kui seda ülikorras mootorit käivitama hakati ei teind see mitte kõssugi. Loomulikult pandi ka vist väike miinus kirja jne. Järgmisel päeval oli motorist juba end valmistunud remonttöödeks kui mõtles, et proovib korra. Mootor käivitus peale esimest hooletut tõmmet koheselt! ja niimoodi veel mitu head hooaega järjest kuni kap remondini.
Selle loo näol ei ole tegemist "linnalegendiga" kuna mu isa oli tol ajal selles samas jaamas tööl. Lool on ka väike moraal: Alati ei ole võimalik (leida adekvaatset seletust);(olla kindel) säärasele keemiliste ja füüsikaliste protsesside keerulisele kogumile, mida tänases ühiskonnas iga indiviid omada võib.