21061,EdR,1984
21061,EdR,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Tänud soovituste eest.
Täna ei tahtnud üks silinder kuidagi töödata,ilmselt on küünlad otsa saamas. Püüan lähiajal "jooksu" küünlaid kokku osta. Mõte siis Vene A17DB-tüüpi.
Üks iseäralik asi on nüüd ka küttesüsteemiga ka. Sõidad: külm,külm ja siis viskab korraga sooja,eriti kui temp. on juba nii 60-70 peal ja mootorile rohkem pöördeid anda.
Muidu on küttega OK.
Täna ei tahtnud üks silinder kuidagi töödata,ilmselt on küünlad otsa saamas. Püüan lähiajal "jooksu" küünlaid kokku osta. Mõte siis Vene A17DB-tüüpi.
Üks iseäralik asi on nüüd ka küttesüsteemiga ka. Sõidad: külm,külm ja siis viskab korraga sooja,eriti kui temp. on juba nii 60-70 peal ja mootorile rohkem pöördeid anda.
Muidu on küttega OK.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Soojendusradiaatori vahetamisel kipub ikka õhku sisse jääma.Algselt postitas: EdR
Üks iseäralik asi on nüüd ka küttesüsteemiga ka. Sõidad: külm,külm ja siis viskab korraga sooja,eriti kui temp. on juba nii 60-70 peal ja mootorile rohkem pöördeid anda.
Muidu on küttega OK.
Kuidas paisupaagis tosoolitase on?
Süüteküünaldest - vene omasid ei oskagi enam kommenteerida (õigemini nende kvaliteeti), sest NGK küünlaid mitu hooaega kasutanud, täpset marki ei oska kahjuks peast öelda, selleks vaja auto juures ära käia.
Siit saab andmed NGK toodangu kohta vastavalt automargile
http://www.ngk.de/index.php?id=659&t=pkwzuendkerzen
[Muudetud: 2-12-2008 Indy]
[Muudetud: 2-12-2008 Indy]
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Vene küünalt igaksjuhuks ei soovita. Ise kasutanud ka NGK küünlaid juba mitu aastat. Rahulikuks sõitmiseks on väga head BP6ES. Mina kasutanud BP7ES'e (aste külmemad)Algselt postitas: IndySoojendusradiaatori vahetamisel kipub ikka õhku sisse jääma.Algselt postitas: EdR
Üks iseäralik asi on nüüd ka küttesüsteemiga ka. Sõidad: külm,külm ja siis viskab korraga sooja,eriti kui temp. on juba nii 60-70 peal ja mootorile rohkem pöördeid anda.
Muidu on küttega OK.
Kuidas paisupaagis tosoolitase on?
Süüteküünaldest - vene omasid ei oskagi enam kommenteerida (õigemini nende kvaliteeti), sest NGK küünlaid mitu hooaega kasutanud, täpset marki ei oska kahjuks peast öelda, selleks vaja auto juures ära käia.
[Muudetud: 1-12-2008 Indy]
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Nüüd siis...
Küünalde vahetus ei aidanud. Vaatasin veelkord ka kõrgepinge juhtmed ja nende ühendused üle,sammuti jagaja kaas,sammuti kontaktid. Midagi ebaharilikku silma ei hakanud. Homme proovin jagaja kaane vahetust.
Jahutusvedelikku süsteemi kallates jätsin kütteradikal välja tuleva (üleval pool asuva) voolikuotsa lahti kuni kütteradikas täis sai ja sealt lahtisest otsast tosooli tulema hakkas.
Tosooli tase paisupaagis üle minimumi (umbes pool paaki).
Küünalde vahetus ei aidanud. Vaatasin veelkord ka kõrgepinge juhtmed ja nende ühendused üle,sammuti jagaja kaas,sammuti kontaktid. Midagi ebaharilikku silma ei hakanud. Homme proovin jagaja kaane vahetust.
Jahutusvedelikku süsteemi kallates jätsin kütteradikal välja tuleva (üleval pool asuva) voolikuotsa lahti kuni kütteradikas täis sai ja sealt lahtisest otsast tosooli tulema hakkas.
Tosooli tase paisupaagis üle minimumi (umbes pool paaki).
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Täna panin jagajale uued kontaktid,vanad olid juba liialt kulunud.
Süütesüsteemi kohapealt on nagu korras aga küünlad tahmunud. Esimesed 2 eriti,ülejäänud ilusad heledad. Nüüd jäi vaid üle mõõta silindrites kompresiooni. Nagu kahtlustasin,nii oligi:
esimene silinder 11-11,5;
teine silinder 10,5;
kolmas silinder 9,5-10;
neljas silinder 2,5
Kusjuures esimesed kolm silindrit töötasid normaalselt aja neljas "elas oma elu". Tõenäoline on,et mootoril õlirõngad on kulunud ning ka plokikaanetihend läbi. Seda tõendab ka õlikulu mis on 100 grammi 100km kohta ja nii on see olnud juba minukätte jõudes,sammuti neljanda silindri kohal plokikaanetihend kergelt lekib jahutusvedelikku. Otseselt ei tule tilkadena,kuivatad ära ja mingi aja jooksul tõmbab uuesti niiskeks.
Tänaseks on mul selle Ladaga sõidetud 14 500km. 27.detsembril saaks esimene aasta täis.
Oli plaan pühade paiku Lada lõpuks ära värvida aga tuleb välja,et hakkan tegelema hoopis mootoriga.
Mootori mehaanilisi töid olen oma 12 aastases auto omamise praktikas vahetanud plokikaane ja õlivanni tihendit ning väntvõlli otsasimmerlingi. Need on minul ainsad sellised suuremat sorti mootorilammutamise tööd,mis ise teinud olen,vänt- ja gaasijaotusmehhanismidega tegelenud pole ja ei riski seda üksi ette võtta.
Plaan on ennem teine (töökorras) mootor peale panna kui olemasolevat remontida. Koos sellega saaks ka siduri jama lahendatud ning uued mootoripadjad pandud. Nii et tuleb kodu lähedalt garaaz leida ja töökorras mootor hankida.
[Muudetud: 21-2-2010 EdR]
[Muudetud: 21-2-2010 EdR]
Süütesüsteemi kohapealt on nagu korras aga küünlad tahmunud. Esimesed 2 eriti,ülejäänud ilusad heledad. Nüüd jäi vaid üle mõõta silindrites kompresiooni. Nagu kahtlustasin,nii oligi:
esimene silinder 11-11,5;
teine silinder 10,5;
kolmas silinder 9,5-10;
neljas silinder 2,5
Kusjuures esimesed kolm silindrit töötasid normaalselt aja neljas "elas oma elu". Tõenäoline on,et mootoril õlirõngad on kulunud ning ka plokikaanetihend läbi. Seda tõendab ka õlikulu mis on 100 grammi 100km kohta ja nii on see olnud juba minukätte jõudes,sammuti neljanda silindri kohal plokikaanetihend kergelt lekib jahutusvedelikku. Otseselt ei tule tilkadena,kuivatad ära ja mingi aja jooksul tõmbab uuesti niiskeks.
Tänaseks on mul selle Ladaga sõidetud 14 500km. 27.detsembril saaks esimene aasta täis.
Oli plaan pühade paiku Lada lõpuks ära värvida aga tuleb välja,et hakkan tegelema hoopis mootoriga.
Mootori mehaanilisi töid olen oma 12 aastases auto omamise praktikas vahetanud plokikaane ja õlivanni tihendit ning väntvõlli otsasimmerlingi. Need on minul ainsad sellised suuremat sorti mootorilammutamise tööd,mis ise teinud olen,vänt- ja gaasijaotusmehhanismidega tegelenud pole ja ei riski seda üksi ette võtta.
Plaan on ennem teine (töökorras) mootor peale panna kui olemasolevat remontida. Koos sellega saaks ka siduri jama lahendatud ning uued mootoripadjad pandud. Nii et tuleb kodu lähedalt garaaz leida ja töökorras mootor hankida.
[Muudetud: 21-2-2010 EdR]
[Muudetud: 21-2-2010 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Nädal tagasi avastasin parempoolsel lähituleklaasil mõra http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/41509031 Kui kaua nii sõitsin,ei tea. Kord tulesid puhastades avastasin,ennem pori alt polnud midagi näha aga nüüd paistab mõra suurenenud olevat.
Kui nüüd meenutama hakata,kostis mõne nädala eest sõiduajal kusagilt väljast kummaline plaks aga kus ning kuidas,seda enam ei mäleta....
Lähituled eelmine aasta peale Lada soetamist mõlemad uued ostetud. Tookord oli "Volgas" tule hinnaks 99EEK tk.
Mootorivahetusega kannatab mõne nädala oodata. Mul tuleb siin mitu vabat päeva nüüd ja pean mõtekaks hoopis kere ära värvida,ka hea soe ruum olemas selleks tööks.
Nädal tagasi sain ilma rahata veneaegsed ümargused udutuled aga kasutada neid nagu ei tohiks (E-tähistus puudub) aga 06-e disainiga need sobiksid ilusti. Huvitav,mis siis saaks,kui ma neil tuledel klaasid välja vahetaksin E-tähistusega klaaside vastu? Kes neid tulesid tagantpoolt ikka niiväga uurib,rohkem nagu otsitakse seda E-tähistust tule klaasilt.
Sellised tuled http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/41508951
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/41508977
Kui kunagi udukaid panema hakkan siis soetan ka 06 originaal stanged.
[Muudetud: 19-12-2008 EdR]
Kui nüüd meenutama hakata,kostis mõne nädala eest sõiduajal kusagilt väljast kummaline plaks aga kus ning kuidas,seda enam ei mäleta....
Lähituled eelmine aasta peale Lada soetamist mõlemad uued ostetud. Tookord oli "Volgas" tule hinnaks 99EEK tk.
Mootorivahetusega kannatab mõne nädala oodata. Mul tuleb siin mitu vabat päeva nüüd ja pean mõtekaks hoopis kere ära värvida,ka hea soe ruum olemas selleks tööks.
Nädal tagasi sain ilma rahata veneaegsed ümargused udutuled aga kasutada neid nagu ei tohiks (E-tähistus puudub) aga 06-e disainiga need sobiksid ilusti. Huvitav,mis siis saaks,kui ma neil tuledel klaasid välja vahetaksin E-tähistusega klaaside vastu? Kes neid tulesid tagantpoolt ikka niiväga uurib,rohkem nagu otsitakse seda E-tähistust tule klaasilt.
Sellised tuled http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/41508951
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/41508977
Kui kunagi udukaid panema hakkan siis soetan ka 06 originaal stanged.
[Muudetud: 19-12-2008 EdR]
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Vahepeal palju vett merre voolanud ja lõpuks võib nüüd rahvale uuenduskuuri läbinud Ladat jälle näidata.
Esivõre koos prillidega ning lähituled läksid vahetusse. Esivõrega oli ka nii,et kui hakkasin panema,selgus et ülemisi kinnitusauke polegi. Need pidin ise puurima ja pärast sobivad kruvid otsima.
Embleemi esivõrele panin hetkel kättesaadava,vanat ei saanud eelmise võre küljest kätte.
Suunatuleklaasid unustasin õigel ajal poest uued vaadata nii et ajutiselt panin vanad tagasi.
Rohkem pilte tehtud tööst leiab sellest albumist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... 53?page=40
[Muudetud: 8-1-2009 EdR]
Esivõre koos prillidega ning lähituled läksid vahetusse. Esivõrega oli ka nii,et kui hakkasin panema,selgus et ülemisi kinnitusauke polegi. Need pidin ise puurima ja pärast sobivad kruvid otsima.
Embleemi esivõrele panin hetkel kättesaadava,vanat ei saanud eelmise võre küljest kätte.
Suunatuleklaasid unustasin õigel ajal poest uued vaadata nii et ajutiselt panin vanad tagasi.
Rohkem pilte tehtud tööst leiab sellest albumist http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... 53?page=40
[Muudetud: 8-1-2009 EdR]

Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 454
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Kirun isegi neid 05 stangesid,saaks need juba välja vahetada originaalide vastu aga iga asi omal ajal. Tulevikus tasapisi tulevad 06 originaal stanged,esimesed istmed ja ilukilbid.
Värvisin üleni,krunt+3 kihti värvi. Katust ei näinud vajalikuks teha,see enam vähem.
Tagantvaatega pilt
[Muudetud: 8-1-2009 EdR]
Värvisin üleni,krunt+3 kihti värvi. Katust ei näinud vajalikuks teha,see enam vähem.
Tagantvaatega pilt
[Muudetud: 8-1-2009 EdR]

Minul on Ziguli, aga mis on sinul?