AIDAKE rumalat inimest

AIDAKE rumalat inimest

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
p
paring70
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

AIDAKE rumalat inimest

Postitus Postitas paring70 »

olen naine.ärge pange pahaks,kui küsimus rumal tundub.Nimelt külmalt on tuurid madalad.auto saan käima ja vaba käigu peal hoida ainult siis kui hoian nats gaasipedaali.Aga kui auto soojaks läheb,siis tuurid hakkavad hirmsasti kõikuma.enamjaolt on liiga kõrged, vahel ka normaalne.Bentsu võtab ka selle auto kohta kõvasti.1,6 line mootor.EI ole lada,kuid midagi analoogset.Karburaatori all peaks olema kummipadi.kas probleem võib seal olla.või on teil veel midagi pakkuda.:sein
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mis marki masin siis on?
p
paring70
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas paring70 »

piinlik öelda aga 85 aasta opel kadett
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No kui sealt kummiseibi vahelt lisaõhku saab, siis võivad küll sellised sümptomid olla.
Masin vajaks mehekätt, mitte foorumi abi.
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Algselt postitas: paring70
piinlik öelda aga 85 aasta opel kadett
Miks piinlik...
Khm...seda`nd küll, et tuurid käivad rohkem pullidel...
Automootoril on pöörded...;)
Karburaatori all peaks olema kummipadi...Kas seda patja seal siis ei ole?
Kui ei ole, siis tuleb paigaldada, nii nagu tehas ette näeb.
Ja veel...
Millised nõuandeid on varem antud ja millal tühikäigu probleem tekkis?
Kui probleem laiemalt lahti seletada ehk siis selgub ka põhjus, mis seda tekitab ja osatakse paremini lahendus leida.

[Muudetud: 6-2-2008 Indy]
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Kas Opeli karburaatori all käib ikka kummipadi (kummipadja purunemise all kannatasid Audid)?
Ega tegu ei ole äkki monopritsega?
C
o
oxecot
Foorumi kasutaja
Postitusi: 112
Liitunud: 05 Sept 2003 08:26
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas oxecot »

Karburaatori all olev kummipadi või tekstoliidi moodi materjalist vaheseib hoiab ära karpa liigse soojenemise. Kui lisaõhku sealt vahelt kollektorisse ei pääse siis see nimetatud vea põhjus ei tohiks olla.
Siin tuleb täpsustada mis karburaatoriga täpselt tegemist,tihti oli Kadettidel selleks Pierburg 2E kuid mitte ainult. Ka monopritset leidus aga sedagi võib ju karburaatoriks nimetada. Enamasti on analoogsete vigade põhjuseks mõni katkine membraan, puhastamata karpa jne..

Autot nägemata võib vea põhjuse kohta ainult oletusi teha, õige on probleemiga ikka töökotta minna. Kahjuks ei oska ise sellist töökoda soovitada.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: oxecot
Ka monopritset leidus aga sedagi võib ju karburaatoriks nimetada.

Küsisin, sest seal palju rohkem osi, mis rikkeid võivad põhjustada. Andurite rike võib vabalt põõrdeid mõjutada.
Kontrollimatud põõrded, karbaga isenditel, tekivad tavaliselt ikka lisaõhust (tihend, vaakumvoolik, vaakumvõimendi,...)
Algselt postitas: oxecot
Autot nägemata võib vea põhjuse kohta ainult oletusi teha, õige on probleemiga ikka töökotta minna.
See on küll tõsi.
Ega seda riket siin targutades ei likvideeri.
C
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Seega ladaklubilased Võrumaal...;)
Appi autot remontima!
a
ats97
Foorumi kasutaja
Postitusi: 139
Liitunud: 10 Jaan 2008 14:14
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 2106 “82a.

Postitus Postitas ats97 »

Nendel karpadel oli elektriga juhitav "toore"klapp, mis kippus tihtipeale jamama - ei toiminud külmastpeast ja põhjustas jukerdamist sooja mootoriga. Sõida mootor soojaks ja vaata mis värvi on küünlad - peavad olema ilusad kohvipruunid. Mina alustaksin just sealt "toore"klapist vea otsimist - 8-9 aastat tagasi sai just nimelt sellise jamaga tegeleda ja saime asja korda, kuid ei mäleta enam täpselt, mis seal kallal tegime. Mingit ulmeteadust seal polnud igatahes.
l
Laurimetall
Foorumi kasutaja
Postitusi: 488
Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
Asukoht: Tartu(Ihaste)
Autod: Vaz 21061

Postitus Postitas Laurimetall »

Kes meil on võrumaal teadjam mees see läheb appi. Igaühe enda südametunnistuse asi. See on kah ebanormaalne ,et inimene ,kes nagu enamjaolt võibolla harjunud köögis toimetama ja autodest midagi ei tea võibolla isegi küünla asukoht on teadmata ning rääkimata selle lahti keeramisest. On teada ka seda ,et remonditöökojad on raha röövlid ja mis naisterahval ikka ütleda on ,kui mingid x asju remonditi ja vahetati. Kui tegu on ikka karbutaatoriga siis kahtlustan lisaõhku ja on päris palju kohti ,kus seda saab tulla. Lisaõhu saab heal juhul ka ära tunda õhu sisina järgi .( selline tunne nagu kuskilt puhuks õhku ) Kui peaks olema monopritse ,siis samuti lisaõhk või rikkis tühikäiguregulaator + veel 100 erinevat viga ,mis võib seda põhjustada.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ja lisaõhu tõmbamise kohtade paremaks leidmiseks saab edukalt kasutada aerosooli pakendatud eetrit ;).
Nämma - õuka :lol
Vasta