K: Pidurite seisukorra hindamine

K: Pidurite seisukorra hindamine

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
j
jukii
Foorumi kasutaja
Postitusi: 368
Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
Asukoht: viljandi
Autod: 2101, 2107

K: Pidurite seisukorra hindamine

Postitus Postitas jukii »

et mille järgi hinnata kas 07me esimesed piduri kettad on kõlblikud või mitte? sama ka klotsidega? ja sadlulas olevate kolvidega? mis need umbkaudsed hinnad ka on?

[Muudetud: 25-1-2008 PuZuP]
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

hinnata ikka silma järgi kõike peaks umbes olema 5mm ja esimeste suportite 1 komplekt koos piduriklotsidega on umbes 700.- ringis
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

Piduriketas ei tohi olla õhem kui 9mm ja klotsidel peab olema katteid üle 1,5 mm.
Kolbidega on niikaua kõik OK kui pole lekkeid ja kinnikiilumisi.
Allikas: U. Soodla K Vainola Sõiduauto Ziguli lk. 58-59

[Muudetud: 24-1-2008 Indy]
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

ketta paksus uuena on 12mm seega 5mm on suht ziletiterad.
suporteid vahetada pole tarvis (kui nad ei ole just katki). töösilindrid on vahetatavad.
pidureid testida võib lihtsalt nii et valid sobiva teelõigu või platsi mis on enamvähem sile ning väikese kiiruse pealt pidurdad ja lased käed roolist lahti. kui kõik neli pidurit toimivad korrektselt ja ühtlaselt siis ei tohiks auto kuhugipoole kiskuda vaid peaks sõitma otse kuni seismajäämiseni.
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Mul on üks küsimus... Kui sõidu pealt auto välja suretada ja pidurid peaaegu olematud on (pidurid lähevad loha, aga ainult siis kui ikka metsikult tallata) on see normaalne ?:puzzled
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri

Ettetänades Alfist!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Algselt postitas: Alfist
Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri

Ettetänades Alfist!

Õhuta pidurid ära:rolleyes
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: kristjan92
Algselt postitas: Alfist
Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri

Ettetänades Alfist!

Õhuta pidurid ära:rolleyes
Pidurid on õhutatud kuid ikkagi n¤¤sib näkku,kõige elementaarsemad asjad olen ma ära teinud,kuid rohkem ei oska ma midagi enam teha:sein
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Peasilindri olukord ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

TO: 14mukit

no see ju päris normaalne, kui välja suretad siis pidurivõimendi lakkab töötamast = pead ise võimendi töö ära tegema :)
tegelikult peaks võimendisse jääma vaakumivaru paariks pidurduseks, kuid sul ilmselt klapp ebatihe või diafragma veidi katki, kaob vaakum ära enne pidurdamist juba.

[Muudetud: 25-1-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
a
Alfist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 349
Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
Asukoht: Tallinn
Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark

Postitus Postitas Alfist »

Algselt postitas: olaaf
no see ju päris normaalne, kui välja suretad siis pidurivõimendi lakkab töötamast = pead ise võimendi töö ära tegema :)
tegelikult peaks võimendisse jääma vaakumivaru paariks pidurduseks, kuid sul ilmselt klapp ebatihe või diafragma veidi katki, kaob vaakum ära enne pidurdamist juba.
kui mõtled seda pidurivõimu mis kapoti all mootori juures on,siis seda mul peal pole,mul tavaline 011 selles suhtes,kuid ma uurin veel piduri peasilindrit,ehk sealt lekib:o
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ega ta lekkida pruugigi...kui on lihtsalt mansetid vanad ja väsinud, siis vajutamisel osa vedelikku tuleb manseti vahelt lihtsalt läbi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

Kas on mõtet aretada peale pidurivõimendi?
Sessuhtes, et pidurid on minu arust küll väga head, vajutad siis ikka plokib suht korralikult ära, aga pidurivõimendiga peaks veel parem saama ehk:puzzled
Et kui on head pidurid siis ongi asi kas on mõtet aretada?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Oleneb kui raske jalaga oled:D
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

jalg on kusjuures tahtmatult raske aga siksi viga see et ta eriti kiirust ei kogu :D ma nagu kruusa peal sõidan ka aind.
mõtlesin et kas aretaks või mitte, vb paneb hoopis teisele siksile peale kuna tollele rohkem seda vaja:P
muidu mõni räägib et sitaks vaja teha et lõikuda ja asja a mõni räägib et paar poldiauku ja pedaalid vahetada ja kõik.
et rääkige ausalt,kas on ka nii keeruline ja mahukas töö see aretamine või on lihtne?
Vasta