K: Pidurite seisukorra hindamine
K: Pidurite seisukorra hindamine
-
jjukii
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 368
- Liitunud: 05 Nov 2006 22:39
- Asukoht: viljandi
- Autod: 2101, 2107
K: Pidurite seisukorra hindamine
et mille järgi hinnata kas 07me esimesed piduri kettad on kõlblikud või mitte? sama ka klotsidega? ja sadlulas olevate kolvidega? mis need umbkaudsed hinnad ka on?
[Muudetud: 25-1-2008 PuZuP]
[Muudetud: 25-1-2008 PuZuP]
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
ketta paksus uuena on 12mm seega 5mm on suht ziletiterad.
suporteid vahetada pole tarvis (kui nad ei ole just katki). töösilindrid on vahetatavad.
pidureid testida võib lihtsalt nii et valid sobiva teelõigu või platsi mis on enamvähem sile ning väikese kiiruse pealt pidurdad ja lased käed roolist lahti. kui kõik neli pidurit toimivad korrektselt ja ühtlaselt siis ei tohiks auto kuhugipoole kiskuda vaid peaks sõitma otse kuni seismajäämiseni.
suporteid vahetada pole tarvis (kui nad ei ole just katki). töösilindrid on vahetatavad.
pidureid testida võib lihtsalt nii et valid sobiva teelõigu või platsi mis on enamvähem sile ning väikese kiiruse pealt pidurdad ja lased käed roolist lahti. kui kõik neli pidurit toimivad korrektselt ja ühtlaselt siis ei tohiks auto kuhugipoole kiskuda vaid peaks sõitma otse kuni seismajäämiseni.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri
Ettetänades Alfist!
Ettetänades Alfist!
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 854
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
Algselt postitas: Alfist
Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri
Ettetänades Alfist!
Õhuta pidurid ära:rolleyes
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Pidurid on õhutatud kuid ikkagi n¤¤sib näkku,kõige elementaarsemad asjad olen ma ära teinud,kuid rohkem ei oska ma midagi enam teha:seinAlgselt postitas: kristjan92Algselt postitas: Alfist
Mul selline probleem piduritega,et kui järsku pidurdada siis pidurid ei võtta,aga kui õrnalt suruda siis toimivad,P.S pidurikettad ja klotsid on uued,ning taga ka uued klotsid.Milles võib viga olla:kuri
Ettetänades Alfist!
Õhuta pidurid ära:rolleyes
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
TO: 14mukit
no see ju päris normaalne, kui välja suretad siis pidurivõimendi lakkab töötamast = pead ise võimendi töö ära tegema
tegelikult peaks võimendisse jääma vaakumivaru paariks pidurduseks, kuid sul ilmselt klapp ebatihe või diafragma veidi katki, kaob vaakum ära enne pidurdamist juba.
[Muudetud: 25-1-2008 olaaf]
no see ju päris normaalne, kui välja suretad siis pidurivõimendi lakkab töötamast = pead ise võimendi töö ära tegema

tegelikult peaks võimendisse jääma vaakumivaru paariks pidurduseks, kuid sul ilmselt klapp ebatihe või diafragma veidi katki, kaob vaakum ära enne pidurdamist juba.
[Muudetud: 25-1-2008 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
kui mõtled seda pidurivõimu mis kapoti all mootori juures on,siis seda mul peal pole,mul tavaline 011 selles suhtes,kuid ma uurin veel piduri peasilindrit,ehk sealt lekib:oAlgselt postitas: olaaf
no see ju päris normaalne, kui välja suretad siis pidurivõimendi lakkab töötamast = pead ise võimendi töö ära tegema
tegelikult peaks võimendisse jääma vaakumivaru paariks pidurduseks, kuid sul ilmselt klapp ebatihe või diafragma veidi katki, kaob vaakum ära enne pidurdamist juba.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
jalg on kusjuures tahtmatult raske aga siksi viga see et ta eriti kiirust ei kogu
ma nagu kruusa peal sõidan ka aind.
mõtlesin et kas aretaks või mitte, vb paneb hoopis teisele siksile peale kuna tollele rohkem seda vaja:P
muidu mõni räägib et sitaks vaja teha et lõikuda ja asja a mõni räägib et paar poldiauku ja pedaalid vahetada ja kõik.
et rääkige ausalt,kas on ka nii keeruline ja mahukas töö see aretamine või on lihtne?

mõtlesin et kas aretaks või mitte, vb paneb hoopis teisele siksile peale kuna tollele rohkem seda vaja:P
muidu mõni räägib et sitaks vaja teha et lõikuda ja asja a mõni räägib et paar poldiauku ja pedaalid vahetada ja kõik.
et rääkige ausalt,kas on ka nii keeruline ja mahukas töö see aretamine või on lihtne?