Probleem: Generaatori rihm ei püsi peal
Probleem: Generaatori rihm ei püsi peal
Probleem: Generaatori rihm ei püsi peal
Probleem:
Generaatori rihm ei püsi peal:sein Rihma rattad on kõik sirged...alguses sai välja vahetatud natuke viskav veepumba ratas...Kuid tulemus null...ikka lendavad need rihmad.
Äkki oskab keegi hüva nõu anda mida vaadata ja mida teha?
[Muudetud: 1-11-2009 Priidic]
Generaatori rihm ei püsi peal:sein Rihma rattad on kõik sirged...alguses sai välja vahetatud natuke viskav veepumba ratas...Kuid tulemus null...ikka lendavad need rihmad.
Äkki oskab keegi hüva nõu anda mida vaadata ja mida teha?
[Muudetud: 1-11-2009 Priidic]
E.T.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2509
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kvaliteetne rihm-CONTI.Genekas võib olla viltu peal-väntvõllirihmaratas,veepumbarihmaratas ja generaatori rihmaratas ei ole ühel tasapinnal (joonel).
Endal kunagi nooruspõlves;3 juhiga sõites lendas rihm maha liiga kõrgete pöörete pärast.1.juht vajutas sidurit 2.juht roolis ja kolmas vahetas käike keegi andis gaasi ka.Sai sõidetud slaalomit Männimäe kasealleel.
Lõpuks voolas autost 14 inimest välja.
Endal kunagi nooruspõlves;3 juhiga sõites lendas rihm maha liiga kõrgete pöörete pärast.1.juht vajutas sidurit 2.juht roolis ja kolmas vahetas käike keegi andis gaasi ka.Sai sõidetud slaalomit Männimäe kasealleel.
Lõpuks voolas autost 14 inimest välja.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kas vända rihmaratas ei viska? äkki vända ots kõver matsust vms?
reguleerida saab veidi alt keerates bloki küljest lahti kronsa - mõnel kronsal pole augud väga täpsed..
pane rihm peale ja siis las keegi annab lapatsit kohapeal - siis ole näha mis värk on...
mis rihma kasutad? vene rihmadel loll komme temperatuuriga venida = rihm hakkab pendeldama ja hüppab maha...
reguleerida saab veidi alt keerates bloki küljest lahti kronsa - mõnel kronsal pole augud väga täpsed..
pane rihm peale ja siis las keegi annab lapatsit kohapeal - siis ole näha mis värk on...
mis rihma kasutad? vene rihmadel loll komme temperatuuriga venida = rihm hakkab pendeldama ja hüppab maha...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ptui ptui ptui,kuid mu vanaisa ega mina pole pidanud kordagi genekarihma sellepärast vahetama,et ta temperatuuriga veninud onAlgselt postitas: olaaf vene rihmadel loll komme temperatuuriga venida = rihm hakkab pendeldama ja hüppab maha...
[Muudetud: 21-1-2008 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
hhelitehnik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 38
- Liitunud: 25 Aug 2008 09:27
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Ladamees olen
ära leiuta jalgratast, mul oli täpselt sama viga laksust keeras teistpidi ning kui gaasi tallusin lendas rihm pealt minema, hakkasin samuti seal arvama ja mõtlema mis on viltu, kuid siis tuli sõber kohale ja ütles et nival oli sama jama, lihtsalt mõne rihma see kiilusoon on teise kujuga ja ei sobi, mul viskas ka mingi 3 rihma pealt maha 2 neist uued, siis andis enda mingi vana kitsama rihma ning minu imestuseks asi toimiski, litsu gaasi palju tahad maha ei lenda