mis rehv jäärajale?

mis rehv jäärajale?

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Vasta
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

mis rehv jäärajale?

Postitus Postitas carl93 »

oleks küsimus mis rehviga jäärada kõige parem sõita on?
carl-steven berg
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: carl93
oleks küsimus mis rehviga jäärada kõige parem sõita on?
Jääpiigiga.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 854
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

nael rehviga või piigiga:D
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Liimitud naelad ka nt selline vahepealne variant.
Rehv peaks ka ise asine olema, värske kumm ja korralik muster.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
MuKi14
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1149
Liitunud: 01 Veebr 2007 21:41
Asukoht: Pärnu
Autod: 2106

Postitus Postitas MuKi14 »

Sutsu tühjem naelkumm ei tee ka paha!:D
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

samas peab kindel olema, et liimitud naelad reeglitega lubatud on.
paljud korraldajad neid keelama on hakanud!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Põllul reeglid ei kehti :D
:puzzled :cool: Nii et poldipiigid ruulivad täiega :wow:P

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt




[Muudetud: 14-1-2008 logman]
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 707
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Postitus Postitas Hulkur »

logman kaua ühele rehvile kruvide keeramine aega võttis? :cool:


Ja kaua need rehvis püsivad? Kui sõita nt külmunud järvel?

Kui need on juhuslikult sinuomad? :D

[Muudetud: 14-1-2008 Hulkur]
Kasutaja avatar
siim789
Foorumi kasutaja
Postitusi: 734
Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
Asukoht: Rapla, Alu
Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a

Postitus Postitas siim789 »

Minul näiteks Master Nordic 2 all, kahjuks ka tänavasõiduks needsamad, mis jäärajal. Võiksid ikka eraldi olla. Need siis need Nokian Hakkapeliita mustriga proti rehvid, 13" maksis midagi 400eeku tk.

[Muudetud: 14-1-2008 siim789]
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Ei ole need minu tehtud leiutised. Pole selliste lolluste jaoks viitsimist, kuigi proovida ju võiks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=7092
c
carl93
Foorumi kasutaja
Postitusi: 487
Liitunud: 10 Jaan 2007 21:23
Asukoht: loo alevik
Autod: vaz 2103

Postitus Postitas carl93 »

ma sain õnneks nokian hakkapeliita nael rehvid 500.-komplekt kasutaud aga naela on veel;)
carl-steven berg
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht: Tartu või Setumaa
Autod: krossi 01

Postitus Postitas karel »

Kuskohas seda naastude liimimist keelama on hakatud? Kuidas kontrollitakse? kas kisuvad naela kummist välja ja otsivad liimijälgi:D. Keelatakse minuarust neid nn. pakiauto naaste, sest need kipuvad olema tavalisest natuke jämedama südamikuga (reeglites max 2,5mm) ja pikemad (reeglites max 2mm kummi välispinnast kõrgem). Muidugi rehvid, millesse naaste panna peavad olema uued ja praktika näitab, et pakiauto naastu tasub panna ainult koos liimiga. Ise lasin teha 2 rehvi pakiauto naastudega ja ilma liimita, sest ei leidnud kummimeest, kes selle töö ette võtaks. Järgmised 2 (sama põhi, 155/80 R13 Tehnicsi prott) said juba liimitud naastud, ning vahe oli nagu öö ja päev. Nimelt pikem naast hakkab naastupesa venitama, kui ta pole täielikult pesaga seotud, samas liimiga on naast ja mustriklots on monoliitne tervik, mis surub korralikult naastu aluspinda, mitte ei keera viltu. Arvestada tuleks ka seda, et liimitud naastudega rehv vajab mõnda aega kuivamiseks. Endal seisid liimitud naastudega rehvid natu üle kuu ja naelad püsivad sees hoolimata sellest, et antud rehvid on saanud hagu nii jääl kui kruusal, teritab ainult naelaotsad ära ja keerab lamellid peeti, KÕIK naastud on rehvis senini alles. Sõber tegi liimitud pakiauto naastud paar päeva enne võistlust ja võistlusel jäi neist vaid loetud arv alles.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Siis oli mingi jura liimiga tegemist.
Loctite 406 kuivab mõne minutiga. Kuivamisprotsess vajab sel liimil niiskust ja seda on lumisel teel küllalt.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

http://www.best-grip.eu./
Viimases Autolehes oli pisike artikkel kuivnaastudest, mida iga mees ise enda rehvi keerab trelliga. Valik on jalgratta naeltest kuni nn. rallil kasutavate naelteni. Idee on minu meelest väga hea, kui need ka rehvis püsivad. Võti pidi maksma 120.- ja naelad 9-10.- tükk. Kui hakata ilma naelteta rehvi naelutama ~120x10.-= 1200.-x4tk päris kirveks läheb kätte, aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad:cool:), saaks päris ägedad jääraja rehvid.

Kas kellelgi on juba kogemust sellise tootega?
p
pavlik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 163
Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61

Postitus Postitas pavlik »

Algselt postitas: m6mm
... aga kui lisad korralikule naelrehvile 20-30tk lisa naela (võtta valikust vähe pikemad naelad:cool:), saaks päris ägedad jääraja rehvid.
Vaatasin ise ka mõtliku näoga neid kruvinaaste, just selle mõttega, et olemasolevaid jalavarje "üle tallutada". Aga minu loogika ütleb, et juurde kruvitavad naelad ei tohiks olla oluliselt pikemad kui olemasolevad. Esiteks saab üksik teistest pikem nael kõvemat vatti ja lahkub seetõttu peatselt rehvist (need kruvitavad peaks vähe kõvemini püsima kui tavalised, aga ikkagi). Ja teiseks võib ka juhtuda, et (eriti praeguste külmadega, kui jää on kõva nagu betoon) pikema naela kõrvalt ei ulata lühemad maani ja pidamine võib isegi halveneda. Võib-olla ma eksin.
Vasta