probleem süütesüsteemiga!
probleem süütesüsteemiga!
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
probleem süütesüsteemiga!
tere!
selline probleem siis et mul siksil muidu mootor töötab ühtalselt ja kõik aga vahest hakkab sõidu ajal jamama,nii,et üks või kaks silindrit kaovad tagant ära ja hakkab puperdama. Isegi siis,kui auto seisma jätan ja mõne aja pärast käima panen siis ka pooled pütid tagant ära ja natukese aja pärast hakkab jälle tööle.Vahetasin siis küünlad ära,panin uued küünlajuhtmed ja jagaja panin ka teise ikka sama jama.Ise arvasin et äkki mootor liiga hõre juba seest et küünal ei saa enam sädeme jaoks piisavalt rõhku ja ei löö sädet laiali.
Äkki targemad oskavad midagi öelda?endal mõistus otsas.
selline probleem siis et mul siksil muidu mootor töötab ühtalselt ja kõik aga vahest hakkab sõidu ajal jamama,nii,et üks või kaks silindrit kaovad tagant ära ja hakkab puperdama. Isegi siis,kui auto seisma jätan ja mõne aja pärast käima panen siis ka pooled pütid tagant ära ja natukese aja pärast hakkab jälle tööle.Vahetasin siis küünlad ära,panin uued küünlajuhtmed ja jagaja panin ka teise ikka sama jama.Ise arvasin et äkki mootor liiga hõre juba seest et küünal ei saa enam sädeme jaoks piisavalt rõhku ja ei löö sädet laiali.
Äkki targemad oskavad midagi öelda?endal mõistus otsas.
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Ma ei kujuta ,kas näiteks ohtralt lekkima hakkav nõelklapp võib sõidu ajal mingi taolise jama esile kutsuda? Liikuv praht kuskil karburaatori esimese lõõri kütuse düüsi juures. Igasugune lisaõhk näiteks pidurivõimendist võib kah mõne püti tagant ära võtta. Õnneks saab seda kergelt testida ,kui tooret peale tõmmata siis peaks pütid jälle järgi tulema. Kui peaks välja surema selle tagajärjel ,siis suure tõenäosusega lisaõhus asi pole ning viga on muudes asjades.
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
Jagaja on puhas ja korralik,samuti jagaja kaas aga eile käisin volga poes ja ostsin sealt vene küünlad,vana ise ka soovitas neid ja nagu läks paremaks,palju ühtlasemalt töötab nüüd.Kui toorest tõmmata,siis ei juhtu midagi,ikka puterdab edasi,ainult pöörded tõusevad ja ei sure välja.Aga kas see sellest ei või olla,et mul pidurivõimendi ei tööta,samas suvel ta ka ei töödanud aga siis jällegi mootor vahele ei jätnud.Aga tänud vastuste eest!
-
mm-rally
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 107
- Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318
voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Mõõda surved mootoril ära siis on mõtet edasi tegutseda...Algselt postitas: m-rally
voolik on küljes aga ilmselt vist diafragma katki,pole aega saanud seda laiali lammutada,millalgi plaanin küll ära vahetada võimu.Olen kuulnud et kui võim katki,siis pidi suitsema hakkama mootor aga seda ta ei tee aga võimendi ikkagi ei tööta,pedaal võrreldes mu teise siksiga kõvasti raskem.
Ma vaatasin veel,et karterituulutuse torust tuleb ilgelt palju suitsu ja muud sodi ja see on karpa päris ära määrinud,äkki viga karpas aga ma ei usu seda.
Vb on mootor lihtsalt kulunud kui karterituulutusest tossu tuleb.
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U