radikas
radikas
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
radikas
tere
tegemist ei ole küll ladaga(scorpio 2,0doch) aga siin igast tarku mehi koos;)
tna avastasin et suur radikas ei lähe soojaks, ülemine toru leige, alumine kuum radikas täitsa külm, proovisisn nii et garaaziz ajasin pööretega mootori kuumaks.
tegemist ei ole küll ladaga(scorpio 2,0doch) aga siin igast tarku mehi koos;)
tna avastasin et suur radikas ei lähe soojaks, ülemine toru leige, alumine kuum radikas täitsa külm, proovisisn nii et garaaziz ajasin pööretega mootori kuumaks.
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
õhutatud küll, ilmselt mingi kala tempanduritega, sest igaüks näitab erinevalt ja salongi poolt vb salongiradikas kehva
põhimõteliselt kogu teema selline
asi saigi tegelikult alguse sellest et tuppa sooja ei tuld, siis sai vahetatud termostaat, uuritud seda vasest andurit,mis näitab salongis soojamõõdikut, nendest nagu ennem rääkisin et romulast ostetud kõikus pidevalt ja näitas liiga vähe tempi, nüüd peal uus poest ostetud, mis näitab pikemal sõidul et auto keeb, aga aru küll midagi keemisest pole saada,(ja nüüd kui sai rallitatud et radikas soojaks läheks oli see jälle punase peal) ja termostaadi vahetusega kärssasid ilmselt vist need radika vendi juhtmed läbi mis sai välja vahetatud suvaliste juhtmete vastu(seal vahel olid ka mingid andurid vms äkki need ka katki? kuidas kontrollida? võtsin radika poolt pistiku lahti ja mõõtsin testriga takistust, seisva motoga oli 3omi ja käiva motoga miinus 4, ei tea miks ta miinust näitas, aga äkki mõõtsin valesti vms)
vahepeal sai tehtud autole ka süsteemi pesu mingi keemiaga. ei andnud tulemust, siis tegin nii et võtsin ahjult voolikud tagant ja lasin aiavoolikusurvega läbi, vesi ringles ilusti, ja siis õhutasin, peale seda hakkas enamvähem sooja õhku salongi tulema.
nüüdseks siis põhiline probleem see et andur ilmselt näitab valesti moto tempi ja noh veidi ka see leige õhk mis salongi tuleb, aga selle elab üle ma usun.
põhimõteliselt kogu teema selline
asi saigi tegelikult alguse sellest et tuppa sooja ei tuld, siis sai vahetatud termostaat, uuritud seda vasest andurit,mis näitab salongis soojamõõdikut, nendest nagu ennem rääkisin et romulast ostetud kõikus pidevalt ja näitas liiga vähe tempi, nüüd peal uus poest ostetud, mis näitab pikemal sõidul et auto keeb, aga aru küll midagi keemisest pole saada,(ja nüüd kui sai rallitatud et radikas soojaks läheks oli see jälle punase peal) ja termostaadi vahetusega kärssasid ilmselt vist need radika vendi juhtmed läbi mis sai välja vahetatud suvaliste juhtmete vastu(seal vahel olid ka mingid andurid vms äkki need ka katki? kuidas kontrollida? võtsin radika poolt pistiku lahti ja mõõtsin testriga takistust, seisva motoga oli 3omi ja käiva motoga miinus 4, ei tea miks ta miinust näitas, aga äkki mõõtsin valesti vms)
vahepeal sai tehtud autole ka süsteemi pesu mingi keemiaga. ei andnud tulemust, siis tegin nii et võtsin ahjult voolikud tagant ja lasin aiavoolikusurvega läbi, vesi ringles ilusti, ja siis õhutasin, peale seda hakkas enamvähem sooja õhku salongi tulema.
nüüdseks siis põhiline probleem see et andur ilmselt näitab valesti moto tempi ja noh veidi ka see leige õhk mis salongi tuleb, aga selle elab üle ma usun.