Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Algselt postitas: france2
Tekkis küsimus, nimelt nägin teemat lugedes, et keevitasid taha laiema tiivaääre kas sellega nokkima ei ole hakatud. Nimelt omal sama plaan aga ka esimesed teha huvitav kas hakkavad nokkima:puzzled
Paku kas tehnilise inimesed on üldse seda märganud ,et taga laiemad tiivad? Ma usun ,et mitte. Kui nad konkreetselt 2x suuremad ning laiemad pole ning pole plastikust siis ma ei usu ,et nokkima hakatakse
Algselt postitas: france2
Tekkis küsimus, nimelt nägin teemat lugedes, et keevitasid taha laiema tiivaääre kas sellega nokkima ei ole hakatud. Nimelt omal sama plaan aga ka esimesed teha huvitav kas hakkavad nokkima:puzzled
Paku kas tehnilise inimesed on üldse seda märganud ,et taga laiemad tiivad? Ma usun ,et mitte. Kui nad konkreetselt 2x suuremad ning laiemad pole ning pole plastikust siis ma ei usu ,et nokkima hakatakse
ccvel on õigus, seda pole vist keegi märganud. Mina arvan, et kui sa nende tiiva äärtega üle ei pinguta, pole kellegil probleemi:puzzled.
Eile sai 112-nel mootor koos kastiga maha. Nüüd tuleb hammasrihm vahetada ja visuaalselt vaadata, kas kõik on ok.
Hetkel mootoriga mingit remonti ei tee, läheb sama moodi samarale peale, nagu on.
Laitse rajapäev jääb minu samarale viimaseks sõiduks 8-klapilise mootoriga. Valga rahvaralli jääb vahele, järgmine võistlus peaks olema juba 16-klapilise mootoriga Hiiumaa sprint mai lõppus.
Jah, töökas päev oli. Siinkohal suured tänud olaafile, hendule ja Raldole, kes aitasid mootori vahetusele kaasa:). Nüüd tuleb see pusle uuesti kokku sobitada (juhtmestik, radika ventikas, sumbuti, mootori kõrgus kapoti suhtes jne)
Njaa.... juhtmed ongi selletöö juures kõige tobedamad asjad, aga Hendu käis vist niisama head nägu tegemas.... teised mehed nagu nähe tegid ikka tööd:D
Jahhh, eile õhtul viskasin juhtmestiku ümber ja ilmnes esimene elektri probleem, mida ette ei näinud. Tahtsin süüdet panna, et näha kumb bensiinitrassidest on peale- kumb tagasijooks. Probleem on põhimõtteliselt vist lihtne, kogu autol puudub + toide, aga mul elektriga väga head suhted ei ole:(. Ise mõtlen, et süütelukus peaks olema pidev + ja kaitsmeplokis ka mõne klemmi all. Kui vedada uus toide kaitsmeplokki?
Probleem võib olla ka selles, et viskasin mingi vana signaploki armatuuri alt minema. Sellel signaplokil võis olla mingi varga vastane katkesti peatoitele vahele pandud:rolleyes?
kas sa mootori küljes oleva massijuhtme pingutasid ka ära mille ma külge riputasin?
kas süütelukku +12 üldse jõuab?
signa pannakse tavaliselt + vahele lõigates juhe katki - kas signa juhtmete hulgas mõnda jämedamat juhet polnud mis sama värvi?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Algselt postitas: olaaf
kas sa mootori küljes oleva massijuhtme pingutasid ka ära mille ma külge riputasin?
See viga on käes, kui keneka juhtmed kenekale külge said, oli asi korras:D.
Aga nüüd puudub küünaldelt säde:puzzled. Kapoti alt on kõik juhtmed nüüd kinni.
Auto töötab! Siinkohal tänud järjekordselt olaafile, hendule, Raldole ja Mikule! Midagi erilist täna ära ei tehtudki, viie minutiga auto töötas. Viga on ajus. Hendu laenas enda 8 klapilise aju, millel oli immo maha võetud, sellega oli paugupill. Lasin eelmine nädal enda auto ajul immo maha võtta, küllap mees eksis millegagi ja proovib lähipäevil uuesti.
NJah minu abi seisnes selles, et mängisin koeraga, et Raldo vahepeal mutreid ja polte keerata saaks. Aga ise sain küll ideid ja väheke targemaks tarkade meeste kõrval.
Algselt postitas: Mikk
NJah minu abi seisnes selles, et mängisin koeraga, et Raldo vahepeal mutreid ja polte keerata saaks.
Kas olaaf ei öelnud, et ta võttis minu juurde kaasa ainult oma ala parimad? Olaaf oli töödejuhataja, Raldo eemaldas minu vana mootori küljest pritset, hendu tõi aju ja tegeles sellega, mina serveerisin kohvi ja koristasin garaazi. Keegi pidi ju koeraga tegelema, sellest oli palju abi:D.
Sai siis ajule uuesti soft peale ja auto töötab;). Jahutus ventikas sai eile ka auto külge pandud. Natuke suur on, aga mis teha, pea asi et jahutab. Tegemist oli Seati kondi ventikaga.