Käivitusega jama?
Käivitusega jama?
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Käivitusega jama?
Paluks abi!
Mure siis selline,et mootor ei taha korralikult tööle minna,süüde sai paika keeratud kuid ikkagi ei lähe paugult tööle.Mis võiks viga olla,kas tõesti on viga karpas?
Ettetänades Alfist!
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
Mure siis selline,et mootor ei taha korralikult tööle minna,süüde sai paika keeratud kuid ikkagi ei lähe paugult tööle.Mis võiks viga olla,kas tõesti on viga karpas?
Ettetänades Alfist!
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Seleta natuke pikemalt ja piltlikumalt, mis ta sul täpselt teeb. Kas ei lähe üldse käima, või tahab pikka starteriga käiamist? Kas alati ühekaua või erinevalt? Kas temperatuur, viimasest käivitusest möödunud aeg, õhuklapi asend jms avaldab mingit mõju? Kas gaasiga "pumbates" vms läheb paremini? Või läheb ja sureb jälle välja? Ühesõnaga kirjelda olukorda võimalikult täpselt ja ürita leida mingeid seaduspärasusi. Siis saab ka asjalikku nõu anda.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Esimese korraga ei taha üldse käima minna(tahab pikalt starteriga käiamist),aga kui teist korda käivitada siis läheb käima kuid tuleb gaasi ka vajutada ilma gaasita vist ei lähe üldse käima.Soojast peast läheb ta kiirelt käima,aga kui külmaks läheb,siis ei lähe üldse käima,võrreldes seda mu teise siksiga,läheb teine siks poolest pöördest käima,aga see ei lähe ning tahaks seda sama lihtsalt käima saada kui teist siksi
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Hm, ega väga palju targemaks ei saanud. Kas viga on ainult käivitumisel? Tühikäik normaalne ja võimsust jätkub? Pisut nõu siisiki: esiteks kontrolli süütesüsteem uuesti üle, poolist küünaldeni, ajastus ka (hilisema süütega käivitub paremini, aga käib halvemini), et asi oleks kindel. Teiseks, pumpa bensiin enne käivitamist üles (tihtipeale voolab bensupumbast tagasi ja siis pikalt käiamist). Kolmandaks, tee kindlaks, et õhuklapp ikka liigub (ja on normaalses asendis). Neljandaks, uuri kas tühikäiguautomaat töötab (membraan terve ja teleskoop liigub) ehkki see ei tohiks käivitamist eriti mõjutada. Viiendaks, vaata mis düüsid su karpal on, kui keegi on üritanud rekordilist ökonoomsust saavutada, siis koosmõjus muude hädadega võib see käivitumist kõvasti halvendada. Kuuendaks, keera karpa kruvid tehaseseadesse (peast ei mäleta, raamat aitab). Pärast iga operatsiooni proovi käivitada.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Tühikäik on normaalne ja võimsust on ka masinal,aga jah ainult käivitamisel on see probleem.Düüsid panin ma karpale uued ja juhendi järgi,õhuklapp ka töötab ja on õiges asendis.Aga ülejäänud asjad üritan üle vaadata.Tänud!;)Algselt postitas: pavlik
Hm, ega väga palju targemaks ei saanud. Kas viga on ainult käivitumisel? Tühikäik normaalne ja võimsust jätkub? Pisut nõu siisiki: esiteks kontrolli süütesüsteem uuesti üle, poolist küünaldeni, ajastus ka (hilisema süütega käivitub paremini, aga käib halvemini), et asi oleks kindel. Teiseks, pumpa bensiin enne käivitamist üles (tihtipeale voolab bensupumbast tagasi ja siis pikalt käiamist). Kolmandaks, tee kindlaks, et õhuklapp ikka liigub (ja on normaalses asendis). Neljandaks, uuri kas tühikäiguautomaat töötab (membraan terve ja teleskoop liigub) ehkki see ei tohiks käivitamist eriti mõjutada. Viiendaks, vaata mis düüsid su karpal on, kui keegi on üritanud rekordilist ökonoomsust saavutada, siis koosmõjus muude hädadega võib see käivitumist kõvasti halvendada. Kuuendaks, keera karpa kruvid tehaseseadesse (peast ei mäleta, raamat aitab). Pärast iga operatsiooni proovi käivitada.
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 734
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Aga kas ta peaks üldse ilma kaasi andmata käima minema? Ega ta ju pritsung ei ole, et käivitamisel kaasipedaali ei või vajutada. Mina näiteks hoian igakord käivitades pedaali natuke all ja kui vaja siis ka pumpan paar korda. Igatahes pole veel ühtegi karpaga masinat näinud, mis niisama käima läheks, ilma kütuse etteande pumba vajutamiseta (või siis olen mittekorras masinate otsa sattunud:spin)
[Muudetud: 10-12-2007 siim789]
[Muudetud: 10-12-2007 siim789]
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Asi on nii,et mu teisel siksil ei ole üldse vaja gaasi vajutada läheb poolest pöördest käima nagu nalja ei mingit muret,aga sel on vaja gaasi pumbata ja siis ka ei taha minna.Algselt postitas: siim789
Aga kas ta peaks üldse ilma kaasi andmata käima minema? Ega ta ju pritsung ei ole, et käivitamisel kaasipedaali ei või vajutada. Mina näiteks hoian igakord käivitades pedaali natuke all ja kui vaja siis ka pumpan paar korda. Igatahes pole veel ühtegi karpaga masinat näinud, mis niisama käima läheks, ilma kütuse etteande pumba vajutamiseta (või siis olen mittekorras masinate otsa sattunud:spin)
[Muudetud: 10-12-2007 siim789]
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ma ise arvan ka,et ikka on vist kütusepumbas viga:seinAlgselt postitas: hautz
Mul lasevad kütusepumbaklapid läbi ja peab 2/3 korda käivitama hommikul(kui autot päevas esimest korda käivitan).
Kui seisma jätta (kui auto on eelnevalt käivitatud)ei saa võtit puutudagi ja juba käib:)
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
ppavlik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 163
- Liitunud: 17 Nov 2005 15:29
- Asukoht: Tartu
- Autod: VAZ 21011 '78 / VIS 2346 '03 / ZAZ 965 '61
Oleneb masinast: minu tagasihoidlike kogemuste kohaselt on korras Moskvits K-tüüpi karburaatoriga paugupill - läheb sooja mootoriga tõesti poolelt pöördelt. Enamik Ladasid ja Weberiga (DAAZ, Ozon või misiganes muu Ziguli tüüpi karburaatoriga) mossesid tahab tõesti käivitamisel kerget gaasivajutust - ehkki läheb ka ilma.Algselt postitas: siim789Aga kas ta peaks üldse ilma kaasi andmata käima minema?[Muudetud: 10-12-2007 siim789]
Kui põhjalikumaks putitamiseks aega napib, siis võib proovida ka nii: üles pumbatud bensiiniga või korraks käivitatud (igal juhul mitte sooja ilmaga töösoojalt seisma jäänud, et vältida karbussi tühjaks auramist) autot proovida mõne tunni pärast või järgmisel päeval käivitada. Kui masin käivitub normaalselt, aga varsti välja sureb (või isegi ainult korraks turtsatab) ja seejärel pikka starteri käiamist tahab, siis on 99% häda bensupumba klappides. Kui aega jätkub, siis on muidugi mõistlik kõik lahti kiskuda, sest tihtipeale leidub veel mõni viga.
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Küünlad on väga heas korras,alles hiljuti ostetud 4 elektroodiga Boschid ja neid ma olen pidevalt kontrollinud,aga nad on olnud väga puhtad.Küünlad on välistatud.Algselt postitas: Tiit21
Mina soovitaks sul küünlad üle vaadata.Vöibolla on selline lihtne viga,et küünlad tahmased.
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
ole nüüd palun hea ja seleta Milleks ladale 4 elektroodiga küünlad? kas kuumusaste on nendel 4 elektroodiga küünlaldel õige?Algselt postitas: Alfist
Küünlad on väga heas korras,alles hiljuti ostetud 4 elektroodiga Boschid ja neid ma olen pidevalt kontrollinud,aga nad on olnud väga puhtad.Küünlad on välistatud.
ladale ükski kataloog 4 elektroodiga küünlaid näidata ei tohiks.
see, et keere sobib ei tähenda, et küünal mootorile sobib!
[Muudetud: 11-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Ma Boschi esindusest küsisin ja nende kataloog näitas,et Ladale võib panna 4 elektroodiga küünlaid,nende eelis on see,et ta leiab alati otsa kust säde jookseb.Algselt postitas: olaafole nüüd palun hea ja seleta Milleks ladale 4 elektroodiga küünlad? kas kuumusaste on nendel 4 elektroodiga küünlaldel õige?Algselt postitas: Alfist
Küünlad on väga heas korras,alles hiljuti ostetud 4 elektroodiga Boschid ja neid ma olen pidevalt kontrollinud,aga nad on olnud väga puhtad.Küünlad on välistatud.
ladale ükski kataloog 4 elektroodiga küünlaid näidata ei tohiks.
see, et keere sobib ei tähenda, et küünal mootorile sobib!
[Muudetud: 11-12-2007 olaaf]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kahju, et Alfist nii haledalt petta sai 
huvipärast küsiks palju maksid küünlad
ja anna markeering ka.
ise siin mõtlen, et ehk peaks 6-e elektroodiga küünlad tegema
näeb veel paremini kuhu minna.
Kuidas sul mootoril muidu kompresiooniga lood on?
millised düüsid karburaatoris ning milline ujukitase.
lada mootor ei käivitu kindlasti 4 elektroodiga paremini kui ühega eeldusel, et mootori seaded korras...
minu käsutuses olevad ladad käivituvad kõik pmst poolest pöördest;) küünlad ngk bp6es/bp7es
[Muudetud: 11-12-2007 olaaf]

huvipärast küsiks palju maksid küünlad

ja anna markeering ka.
ise siin mõtlen, et ehk peaks 6-e elektroodiga küünlad tegema

näeb veel paremini kuhu minna.
Kuidas sul mootoril muidu kompresiooniga lood on?
millised düüsid karburaatoris ning milline ujukitase.
lada mootor ei käivitu kindlasti 4 elektroodiga paremini kui ühega eeldusel, et mootori seaded korras...
minu käsutuses olevad ladad käivituvad kõik pmst poolest pöördest;) küünlad ngk bp6es/bp7es
[Muudetud: 11-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Heh. Elupäevad on sigulid sõitnud küünaldega mis on ühe elektroodiga. Kõik tänavasõidu ja rallimasinad.
Pavlik seletas hästi ära, et mis teha tuleks. Oled sa seda teinud või oled siin foorumis istunud?
Kui tahad teada, et kas kütusepump töötab, siis võta karpa küljest bensuvoolik lahti(või kui filter on karpa ja pumba vahel, siis filtri küljest) ning pumpa käsitsi. Kui pumbates bensu ei tule, siis pole ka veel selge, et pump on otsa saanud. Bensutoru võib ka kuskilt umbes olla..
Pavlik seletas hästi ära, et mis teha tuleks. Oled sa seda teinud või oled siin foorumis istunud?
Kui tahad teada, et kas kütusepump töötab, siis võta karpa küljest bensuvoolik lahti(või kui filter on karpa ja pumba vahel, siis filtri küljest) ning pumpa käsitsi. Kui pumbates bensu ei tule, siis pole ka veel selge, et pump on otsa saanud. Bensutoru võib ka kuskilt umbes olla..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Hinnaks oli 70 eeku tükk.Algselt postitas: olaaf
Kahju, et Alfist nii haledalt petta sai
huvipärast küsiks palju maksid küünlad
ja anna markeering ka.
ise siin mõtlen, et ehk peaks 6-e elektroodiga küünlad tegema
näeb veel paremini kuhu minna.
Kuidas sul mootoril muidu kompresiooniga lood on?
millised düüsid karburaatoris ning milline ujukitase.
lada mootor ei käivitu kindlasti 4 elektroodiga paremini kui ühega eeldusel, et mootori seaded korras...
minu käsutuses olevad ladad käivituvad kõik pmst poolest pöördest;) küünlad ngk bp6es/bp7es
[Muudetud: 11-12-2007 olaaf]

Kuid mina ei arva küll,et ma petta nende küünaldega oleks saanud,nad töötavad ju hästi.
Mootor töötab nende küünaldega väga ühtlaselt ja hästi,sai neid küünlaid teise siksi peal ka proovitud ja sellepeal läks mootor väga hästi tööle,nii et küünalde viga see olla ei saa.Nendel on see eelis,et nt kui 1 elektroodistel küünaldel see elektrood ära tahmub siis 4 elektroodistel ta valib endale sobiva otsa kus ta saab endale sädeme,nii et ta ei lahmi iga elektroodi pealt sädemeid,vaid otsib endale sobiva elektroodi kust töötada.
Tuttav remondimees arvas,et karburaatori düüsid seestpoolt umbes,et oleks vaja terve karburaator maha võtta,või siis päris sagedasti karburaatori pesuga teda pesta.Ujukitase on paigas ja kompressioon on ka suht koht hea.
pavliku jutu järgi sai kõik läbi vaadatud ja mootor ei taha ikka hästi tööle minna,järgnevatel päevadel uurin veel karburaatorit.
Siin on väike väljavõte autosad.ee“st ja need 4 elektroodiga on mõeldud Lada 1300 aasta 1975-1981
Küünlad BERU
SÜÜTEKÜÜNAL 4-ELEKTROODI 8/74-8/84 OTSTE VAHE 0,8MM Saksamaa 59 TK
[Muudetud: 12-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia