Mäo lähedal hukkus avariis kolm inimest
Mäo lähedal hukkus avariis kolm inimest
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mäo lähedal hukkus avariis kolm inimest
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17658579
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17662877
Midagi pole öelda - väga kurb..
Olgu see meie klubi liikmetele - eriti veel algajatele juhtidele õpetuseks...
Mitme inimese eluküünal kustunud ning üks eesti seni tublisid noori rallisõitjaid ilmselt mõnda aega ehk kinnigi istub.
[Muudetud: 9-12-2007 olaaf]
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/1 ... d=17662877
Midagi pole öelda - väga kurb..
Olgu see meie klubi liikmetele - eriti veel algajatele juhtidele õpetuseks...
Mitme inimese eluküünal kustunud ning üks eesti seni tublisid noori rallisõitjaid ilmselt mõnda aega ehk kinnigi istub.
[Muudetud: 9-12-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Hoolikusest pole sellise paugu juures tolku.
Täpselt sarnane avarii juhtus 18. septembri 200x aasta õhtul Kehtnast pisut Rapla pool kohas, kus peale vasakkurvi on paremat kätt tee ääres maja.
Kokku said sõiduauto Mazda ja kaubik Fiat Ducato. Mazda roolis 1,4 promillise joobega juht, kõrval juhi ema ja tagaistmel juhi paariaastane poeg. Seltskond oli teel sünnipäevalt koju Raplasse.
Ducatos viibisid juht ja tema kõrval veel kaks sõpra. Nemad olid teel töölt koju Viljandisse.
Mazda juht keeras peaaegu sirgel lõigul siiani teadmata põhjusel äkitselt rooli vastutuleva Ducato suunas.
Kaubiku juht suutis vaid hüüda "No mida vittu!", kui pauk käis ja ilma vasaku ratta toeta jäänud kaubik üle katuse rullus... Toimus laupkokkupõrge kiirustel 80-90 km/h.
Mazda istme alumise ääre ja pedaalide vahe kahanes paarikümne sentimeetrini. Juht hukkus. Ema, poeg ja Ducato juht viidi haiglaravile. Ducatos kaasa reisinud kaks noormeest põdesid saadud põrutuse paari päevaga kodus välja.
Ducato oli ostetud umbes kuu aega enne sündmust 33000.- eest. Kuna Mazda juhil puudus kehtiv liikluskindlustus, korvas kaubiku saadud kahjud ELKF. Hävinenud sõiduki maksumuseks hinnati peale pikki vaidlusi 22000.- krooni.
Kaubiku juht istus seda lugu siia kirjutades klaviatuuri taga.
Vot mispärast olen ma tige nende tohmanite peale (ka siin foorumis leidub selliseid neandertaalahve), kes arvavad, et liikluskindlustuse olemasolu on pohh ja savi
Vaid kaastundest ei teinud ma kahjunõude avaldust hukkunu omastele ehk siis last üksi kasvatama jäänud noorele emale.
[Muudetud: 9-12-2007 logman]
Täpselt sarnane avarii juhtus 18. septembri 200x aasta õhtul Kehtnast pisut Rapla pool kohas, kus peale vasakkurvi on paremat kätt tee ääres maja.
Kokku said sõiduauto Mazda ja kaubik Fiat Ducato. Mazda roolis 1,4 promillise joobega juht, kõrval juhi ema ja tagaistmel juhi paariaastane poeg. Seltskond oli teel sünnipäevalt koju Raplasse.
Ducatos viibisid juht ja tema kõrval veel kaks sõpra. Nemad olid teel töölt koju Viljandisse.
Mazda juht keeras peaaegu sirgel lõigul siiani teadmata põhjusel äkitselt rooli vastutuleva Ducato suunas.
Kaubiku juht suutis vaid hüüda "No mida vittu!", kui pauk käis ja ilma vasaku ratta toeta jäänud kaubik üle katuse rullus... Toimus laupkokkupõrge kiirustel 80-90 km/h.
Mazda istme alumise ääre ja pedaalide vahe kahanes paarikümne sentimeetrini. Juht hukkus. Ema, poeg ja Ducato juht viidi haiglaravile. Ducatos kaasa reisinud kaks noormeest põdesid saadud põrutuse paari päevaga kodus välja.
Ducato oli ostetud umbes kuu aega enne sündmust 33000.- eest. Kuna Mazda juhil puudus kehtiv liikluskindlustus, korvas kaubiku saadud kahjud ELKF. Hävinenud sõiduki maksumuseks hinnati peale pikki vaidlusi 22000.- krooni.
Kaubiku juht istus seda lugu siia kirjutades klaviatuuri taga.
Vot mispärast olen ma tige nende tohmanite peale (ka siin foorumis leidub selliseid neandertaalahve), kes arvavad, et liikluskindlustuse olemasolu on pohh ja savi

Vaid kaastundest ei teinud ma kahjunõude avaldust hukkunu omastele ehk siis last üksi kasvatama jäänud noorele emale.
[Muudetud: 9-12-2007 logman]
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 799
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
http://www.reporter.ee/index.php/2007/1 ... noor-juht/
siin veel natugene vidio materjali aga ikkagi hahju.
siin veel natugene vidio materjali aga ikkagi hahju.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Arvan et praegu tal küll viga pole, aga mõni aasta tagasi polnud kiita.....Algselt postitas: kopec
Logman,kuidas tervis on?
Muidu väga kurb laks, ise sõidan seda maanteed väga tihti, ja igasugu kaskadööre näinud. Eriti igasugused maasturid ja e30sed. Varuge aega, valige kiirust ja neid õnnetusi tuleb vähem...
Jupid Venemaalt!
-
aAlfist
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 349
- Liitunud: 03 Okt 2007 20:36
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 21011,Audi 100 2.3E -89,Alfa Romeo 166 3.0 Twin Spark
Mulle käivad ka sellised trapead närvidele kes sõidavad ilma lubadeta,krat võtaks sõida oma põllupeal või kuskil mujal kus sa teiste liiklejatega kokku ei puutu,aga ära roni sõiduteele teisi tapma:mad:Algselt postitas: logman Vot mispärast olen ma tige nende tohmanite peale (ka siin foorumis leidub selliseid neandertaalahve), kes arvavad, et liikluskindlustuse olemasolu on pohh ja savi[Muudetud: 9-12-2007 logman]
Aga Sügav Kaastunne Lahkunute Omastele!
[Muudetud: 10-12-2007 Alfist]
"Alfa Romeo ei ole lihtsalt autotehas... See on nagu haigus... Või eluviis... Seda ei saagi defineerida. See kuulub tunnete ja kirgede valda, allub südame, mitte mõistuse kontrollile".
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
Insener ja disainer Orazio Satta Puglia
-
22emty
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 41
- Liitunud: 24 Apr 2007 16:49
- Asukoht: Võntküla Taebla v. Läänr mk.
- Autod: vaz-21063
Ega kõik ilma lubadeta sõitjad kohe tapjad poleAlgselt postitas: Alfist
Mulle käivad ka sellised trapead närvidele kes sõidavad ilma lubadeta,krat võtaks sõida oma põllupeal või kuskil mujal kus sa teiste liiklejatega kokku ei puutu,aga ära roni sõiduteele teisi tapma:mad:
Aga Sügav Kaastunne Lahkunute Omastele!

kõige hullemad ikke roolijoodikud ja need tropid kes arvavad, et mul on pemm - mul pohhui - mulle liikluseeskirjad ei kehti:kuri
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
ega sellised isehakanud 17 aastased rallisõitjad ikka normaalsed ei ole. See et ta võitnud enda vanuste klassis kohaliku küla romuralli ja valla igasõiduki krossi ei tee tegelasest veel head juhti. Isiklikult arvan et antud tüüp tuleks kriminaalkorras vastutusele võtta kolme inimese mõrvas ettevaatamatuse tõttu.
Mul on jäänud selline mulje, et alati saavad Ladaga raskemat sorti avarii teinud inimesed silmapilkselt surma, ka siis kui lääne auto omanikud pääsevad vaid kergete vigastuste või ehmatusega

Aga jah väga julm avarii jälle toimunud ning kolme hukkunuga
Ootan huviga mis õnnetuse põhjustajale karistuseks määratakse.


Aga jah väga julm avarii jälle toimunud ning kolme hukkunuga

Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
üldiselt võib öelda, et nii on enamusel 60ndatel projekteeritud autodega.. seda ei tasu kunagi unustada.Algselt postitas: VAZ
Mul on jäänud selline mulje, et alati saavad Ladaga raskemat sorti avarii teinud inimesed silmapilkselt surma, ka siis kui lääne auto omanikud pääsevad vaid kergete vigastuste või ehmatusega![]()
![]()
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!Algselt postitas: amfiibinimene
ega sellised isehakanud 17 aastased rallisõitjad ikka normaalsed ei ole. See et ta võitnud enda vanuste klassis kohaliku küla romuralli ja valla igasõiduki krossi ei tee tegelasest veel head juhti. Isiklikult arvan et antud tüüp tuleks kriminaalkorras vastutusele võtta kolme inimese mõrvas ettevaatamatuse tõttu.
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi! [/quote]Algselt postitas: ccve
17 aastane kodanik on kogemusteta ja ma arvan, et sel teemal diskuteerida ei ole mõtet. Ilmekalt kinnitab seda ka selline õnnetus. Selles valguses tuleks eriti hoolikalt hinnata keskerakonna taotletavat noortele juhtimisõiguse andmist.
-
mmihkelmajori
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 54
- Liitunud: 27 Veebr 2007 21:42
- Asukoht: Paide
- Autod: Vaz 2108 16v
- Kontakt:
17 aastane kodanik on kogemusteta ja ma arvan, et sel teemal diskuteerida ei ole mõtet. Ilmekalt kinnitab seda ka selline õnnetus. Selles valguses tuleks eriti hoolikalt hinnata keskerakonna taotletavat noortele juhtimisõiguse andmist. [/quote]Algselt postitas: LaadaÜldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!Algselt postitas: ccve
Ega see et ta 17 aastane on ei tee teda veel kogemusteta juhiks. Ma arvan, et tal on rohkem kogemusi kui paljudel selle foorumi kasutajatest. Aga muidugi ei õigust see tema tegu. Kuid pole mõtet Joosepit siin maha hakata tegema. Ma arvan et kui teil midagi öelda on talle, siis võiks ikka näost näkku teha seda.
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Tänan küsimast, hetkel täitsa tiba-toba, kui jätta välja vasaku käe väikese sõrme ja pool järgmise sõrme tundetust. Paar aastat tagasi "surid" lihtsalt ära peale üht tööpäeva. Ei oska seda niiväga tolle avarii süüks ajada, sest olin "näppude sündmuseni" ka juba 15 aastat metsamasinatel ratsutanud. Eks see vibra teeb ajapikku oma töö hoolimata vaikse kabiini ja mugava istmega varustatud lääne pillidest.Algselt postitas: kopec
Logman,kuidas tervis on?
Aga jah, terve vasak kehapool sai paraja litaka. Küünarnukiga olin mõlemad vasakud ukseklaasid puruks löönud. See peenike piilar, nagu lada klassikulgi kolmnurkakent allakeeratavast lahutab, turritas terava mõlgina ettepoole. Vasak õlg, puus ja mõlemad põlved said piisavalt kannatada ja paar nädalat pidin kepi najal komberdama. Peldikusse minek tuli n.ö. ette planeerida, muidu võis poolel teel püksi lasta

Autoroolist loobusin mõneks ajaks. Isegi paar kuud hiljem rabasin ükskord pidurid plokki ja pühkisin teeserval higi, sest tundus, et vastu tulnud bussi tagant alustas keegi möödasõitu. Tegemist oli hoopis bussi küljelt peegeldunud silmapettega

Siia juurde veel üks õpetlik seik kõigile, kes mingit koormat või asja oma autos veavad.
Meil oli kaubaruumis ette vastu vaheseina koormarihmaga kinni tõmmatud poolik 200 liitrine roheline plastmassvaat (viherhappe oma kolhooside aegadest) küttega. Kokkupõrkel toimus vaadis nii vägev hüdrolöök, et see tünn surus tugeva plekist vaheseina salongi poole mõlki ja selle tulemusena purunesid esiistmete kesktelje poolsed kinnitused. Istmed jäid asetsema nurga all nii, et kui selg vastu seljatuge toetada, sai otse vaadates A-piilareid imetleda.
Oleks see vaat kuskil tagapool lahtiselt loksunud, siis....
.... no ma ei tea, mis siis oleks olnud.
A teemasse kah paar sõna.
17. aastasel juhil ei ole kogemusi. Sa mihkelmajori ajad siin kaks eri asja segamini - oskused ja kogemused. Oskused on kergelt õpitavad, kogemused tulevad ainult aja jooksul monotoonse töö tulemusel kui kogu aeg ühte ja sama asja teha. Kogemused ei ole kah veel mingi garantii, et tegijal ei juhtuks. Kogemustest kõrgemal tasandil asuvad vilumused. Ka vilunud tegijal võib juhtuda. Unustad hetkeks end "ära", jääd sügavamalt millegi peale mõttesse ja võibki juhtuda. Lihtne.
Mu liikluse õpetaja toonitas pea igas tunnis (üks kord nädalas kolme kooliaasta jooksul), et "Poisid, TE OLETE ROOLIS ja seega kõik potensiaalsed MÕRTSUKAD." Tal oli õigus.
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
Sa ikka mõtled ka enne kui kirjutad???? Ega aafrika 13 aastast lapssõdurit kel sõjakogemust 4 aastat ja kel hinge peal 150 lapse ja naise mõrva ei saa pidada tipptasemel palgasõduriks. See et mõni mees need for speedis esikohal on või kardirajal paar kiiremat ringi on suutnud teha ei anna talle veel piisavat kogemust ja õigust liikluses inimesi tappa. Ega ilmaasjata talle lubasi kätte ei anta. Küllap on vanusepiirang ikka mõistuse taseme ja hulljulguse pärast välja mõeldud mitte kogenud rallisõitjate kiusamiseksAlgselt postitas: ccve
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!
[Muudetud: 10.12.2007 amfiibinimene]
Kuna tegelen ise rallyga ja tunnen isiklikult Joosepit siis ma võin öelda, et ta ei ole need for speedis esimesel kohal, vaid tegemist on väga andeka noormehega.Nii nagu ccve ütles võitis ta esimese noorterally, kus ta sõitis esimest korda legendiga ja uue autoga oli väga vähe kogemusi.Kahjuks juhtus Joosepiga jah õnnetus.Ja ta ei ole tüüpiline rullnokk kes ei tea liikluseeskirju.Tal on poolikud load käes,seega on ta eksami läbinudAlgselt postitas: amfiibinimeneSa ikka mõtled ka enne kui kirjutad???? Ega aafrika 13 aastast lapssõdurit kel sõjakogemust 4 aastat ja kel hinge peal 150 lapse ja naise mõrva ei saa pidada tipptasemel palgasõduriks. See et mõni mees need for speedis esikohal on või kardirajal paar kiiremat ringi on suutnud teha ei anna talle veel piisavat kogemust ja õigust liikluses inimesi tappa. Ega ilmaasjata talle lubasi kätte ei anta. Küllap on vanusepiirang ikka mõistuse taseme ja hulljulguse pärast välja mõeldud mitte kogenud rallisõitjate kiusamiseksAlgselt postitas: ccve
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!
[Muudetud: 10.12.2007 amfiibinimene]
Keegi ei teagi mis selle avarii põhjuseks oli.Ma ei taha öelda, et tema pole süüdi vaid ootaks ennem avarii põhjused ära ja ei laimaks ühte inimest siin.Mis te arvate, et tal endal on hea olla?
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Tundub ,et sa päris tark inimene kui nii täpselt ütled ,et ta läks sinna inimesi tapma!Algselt postitas: amfiibinimeneSa ikka mõtled ka enne kui kirjutad???? Ega aafrika 13 aastast lapssõdurit kel sõjakogemust 4 aastat ja kel hinge peal 150 lapse ja naise mõrva ei saa pidada tipptasemel palgasõduriks. See et mõni mees need for speedis esikohal on või kardirajal paar kiiremat ringi on suutnud teha ei anna talle veel piisavat kogemust ja õigust liikluses inimesi tappa. Ega ilmaasjata talle lubasi kätte ei anta. Küllap on vanusepiirang ikka mõistuse taseme ja hulljulguse pärast välja mõeldud mitte kogenud rallisõitjate kiusamiseksAlgselt postitas: ccve
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!
[Muudetud: 10.12.2007 amfiibinimene]
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
Kuidas te aru ei saa et ma ei tee maha Joosepi saavutusi (Olgu ta siis Peeter, Marko või Villu - mind jätaks külmaks tema maailmameistri tiitelgi). Kahju muidugi et selline õnnetus juhtus ja oleks ja poleks siin enam ei aita, kuid ei mõista miks peavad noored kel lubasi pole (poolikud load ilma järelvalveta on sama head kui üldse lubasi pole) ronivad nii väga liiklusesse. Ma võin ju hea laskesportlane olla aga relvaga tänavale vehkima ei lähe kui luba selleks antud ei ole. Ma ei saa pidada seda õnnetust lihtsalt õnnetuks õnnetuseks kui õnnetuse põhjustajal (kaldus ta siis tuule tõttu või libeda tee tõttu või möödasõidu tõttu sinna vastassuunda aga õnnetuse põhjustajaks ta ikkagi jääb) puudus õigus olla seal kus ta oli. Tean et see kedagi tagasi ei too aga leian et teda tuleks karistada. See mismoodi ja kui palju see on juba teiste otsustada.
[Muudetud: 11.12.2007 amfiibinimene]
[Muudetud: 11.12.2007 amfiibinimene]
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
See joosep on tavaline vinniline nolk, kes kiirusepiirangust millekski ei pea ja kes eriti sõita ei oska. See, et ta mõne rallitamise võitis, ei tee tast head juhti. Kogemust on vaja ja kainet mõistust. Selliseid joosepeid näen igal nädalavahetusel Tln-trt mnt surma külvamas, suuremast osast neist õnneks mõrtsukaid ei saa.
Hämmastama paneb, see innukus, millega teatud kodanikud liiklushuligaane kohe kaitsma tormavad. AM foorumis üks muidu väga norm jutuga liige, nõudis mu bannimist, kui ühe naistrahvast liiklushuligaani kohta ütlesin paar krõbedamat sõna.
Mis konkreetsel juhul ikka juhtus -- piimahabe ei pidanud liikluseeskirju (juhtimisõigust, kiirusepiirangut, ohutut möödasõitu) millekski ja hindas oma võimeid üle. Kuna ta oli turvalise maasturiga, siis polnud teistel suht palju ellujäämisvõimalusi.
Minu arust üks oluline osa liiklussurmade preventsioonis on kaasliiklejate nulltolerants rikkujate suhtes.
Samas ega need andekad rallisõitjad ju tegelikult sõita ei oska. Seger (3 laipa), Märtin 1 (oli ka maanteel kiirusületamisega palju pahandusi), nüüd Laiksoo (3 laipa).
Hämmastama paneb, see innukus, millega teatud kodanikud liiklushuligaane kohe kaitsma tormavad. AM foorumis üks muidu väga norm jutuga liige, nõudis mu bannimist, kui ühe naistrahvast liiklushuligaani kohta ütlesin paar krõbedamat sõna.
Mis konkreetsel juhul ikka juhtus -- piimahabe ei pidanud liikluseeskirju (juhtimisõigust, kiirusepiirangut, ohutut möödasõitu) millekski ja hindas oma võimeid üle. Kuna ta oli turvalise maasturiga, siis polnud teistel suht palju ellujäämisvõimalusi.
Minu arust üks oluline osa liiklussurmade preventsioonis on kaasliiklejate nulltolerants rikkujate suhtes.
Samas ega need andekad rallisõitjad ju tegelikult sõita ei oska. Seger (3 laipa), Märtin 1 (oli ka maanteel kiirusületamisega palju pahandusi), nüüd Laiksoo (3 laipa).
Algselt postitas: SamaraKuna tegelen ise rallyga ja tunnen isiklikult Joosepit siis ma võin öelda, et ta ei ole need for speedis esimesel kohal, vaid tegemist on väga andeka noormehega.Nii nagu ccve ütles võitis ta esimese noorterally, kus ta sõitis esimest korda legendiga ja uue autoga oli väga vähe kogemusi.Kahjuks juhtus Joosepiga jah õnnetus.Ja ta ei ole tüüpiline rullnokk kes ei tea liikluseeskirju.Tal on poolikud load käes,seega on ta eksami läbinudAlgselt postitas: amfiibinimeneSa ikka mõtled ka enne kui kirjutad???? Ega aafrika 13 aastast lapssõdurit kel sõjakogemust 4 aastat ja kel hinge peal 150 lapse ja naise mõrva ei saa pidada tipptasemel palgasõduriks. See et mõni mees need for speedis esikohal on või kardirajal paar kiiremat ringi on suutnud teha ei anna talle veel piisavat kogemust ja õigust liikluses inimesi tappa. Ega ilmaasjata talle lubasi kätte ei anta. Küllap on vanusepiirang ikka mõistuse taseme ja hulljulguse pärast välja mõeldud mitte kogenud rallisõitjate kiusamiseksAlgselt postitas: ccve
Üldiselt võiks ennem ise ka mõelda kui midagi kirjutad. Urmo Aava ja tema kaardilugeja korraldatud Noorteralli 2007 ei olnud just mingi suvaline külaralli vaid siiski esimene siin keral, Joosep on võitnud ennemgi igasuguseid Eestis väga tasemel olevaid sarju. Mõtle ennem kui lahmid lolle jutte! Sõidan ka külarallit, võidan, miks mina siis pole igalpool uudistes ja tipus? Kuti külaralli tasemel sõiduoskustest ning külarallidest on asi kaugel!! loll jutt suhu tagasi!
[Muudetud: 10.12.2007 amfiibinimene]
Keegi ei teagi mis selle avarii põhjuseks oli.Ma ei taha öelda, et tema pole süüdi vaid ootaks ennem avarii põhjused ära ja ei laimaks ühte inimest siin.Mis te arvate, et tal endal on hea olla?