Kolin/raiumine mootoris,õlirõhk kaob
Kolin/raiumine mootoris,õlirõhk kaob
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Kolin/raiumine mootoris,õlirõhk kaob
Tere!
Olen natuke aega 90.-nda aasta VAZ 2106-e omanik olnud ja on ilmnenud üks probleem.Nimelt selline imelik asi on,et sooja mootori käivitamisel on kõik tore ja kena,aga kui natuke pööret anda hakkab mootorist kostma kolinat ja õlisurve kaob täielikult.Piisab ainult mootor u. paariks sekndiks seisma panna ja uuesti käivitada ja õlisurve on tagasi,aga pöörete andmisel tuleb kolin tagasi ja õlisurve kaob.Mootori vibratsiooni ja ebaühtlase töö järgi vöib öelda,et üks silinder ei tööta.Ise ma niivõrd spetsialist ei ole,aga kahtlustan mingit saalede probleemi.
Lisa:Eelmine omanik lasi enne seisma jätmist mootoril blokikaane üle lihvida ja saaledega midagi teha(ta ei täpsustanud) ja mees kes tööd teostas oli lihtsalt kodugaraa?i mehhaanik(ma ei taha kedagi solvata) ning ma ei tea mida ta seal teha vöis.
Palun aidake niipalju,kui selle info järgi oskate,kui soovite, küsige infot julgesti juurde!
Olen natuke aega 90.-nda aasta VAZ 2106-e omanik olnud ja on ilmnenud üks probleem.Nimelt selline imelik asi on,et sooja mootori käivitamisel on kõik tore ja kena,aga kui natuke pööret anda hakkab mootorist kostma kolinat ja õlisurve kaob täielikult.Piisab ainult mootor u. paariks sekndiks seisma panna ja uuesti käivitada ja õlisurve on tagasi,aga pöörete andmisel tuleb kolin tagasi ja õlisurve kaob.Mootori vibratsiooni ja ebaühtlase töö järgi vöib öelda,et üks silinder ei tööta.Ise ma niivõrd spetsialist ei ole,aga kahtlustan mingit saalede probleemi.
Lisa:Eelmine omanik lasi enne seisma jätmist mootoril blokikaane üle lihvida ja saaledega midagi teha(ta ei täpsustanud) ja mees kes tööd teostas oli lihtsalt kodugaraa?i mehhaanik(ma ei taha kedagi solvata) ning ma ei tea mida ta seal teha vöis.
Palun aidake niipalju,kui selle info järgi oskate,kui soovite, küsige infot julgesti juurde!
Mul sarnane asi ,ainult õlirõhku on veel küllalt.
Sooja ilmaga kolinat pole ,külmemaga on:P
Tühikäigul pole üldse kuid pöörete muutududes on õrn kolin.
Kas viga võib olla õlis,või juba õli pärast mootor "jahe"?
Jama õli:sein
[Muudetud: 4-12-2007 hautz]
Sooja ilmaga kolinat pole ,külmemaga on:P
Tühikäigul pole üldse kuid pöörete muutududes on õrn kolin.
Kas viga võib olla õlis,või juba õli pärast mootor "jahe"?
Jama õli:sein
[Muudetud: 4-12-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Ma vahetasin enda omal öli ära aga sellest pole mingit muutust tulnud.Tahtsin mootorile altpoolt ligi pääseda,aga nagu paljud teist juba arvatavasti kogenud nón ei saanud ma karteri kaant vöi ölivanni(vöi kuidas keegi kutsib)kätte.Proovisin seda varianti mis siit lugesin,et üht mootori poolt tösta aga sellest polnud kasu.ölipumba toru jääb ette.Juba paar päeva olen öösel magamata olnud ja möelnud kuidas seda kaant kätte saada,viimane idee oli mölemad mootoripadjad lahti päästa ja tungrauaga mootorit tösta.Kui kellegil on paremaid ideid,siis öelge julgesti.
Aga,kui ma ükskord selle kaane alt kätte saan mida ma sealt alt öieti otsima peaksin,logisevat kepsu,vöi puuduvat saalet vöi mida??
Aga,kui ma ükskord selle kaane alt kätte saan mida ma sealt alt öieti otsima peaksin,logisevat kepsu,vöi puuduvat saalet vöi mida??
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
pigem vaata õlipumba nuut ja õlipump ise üle..
põhiküsimus on kas õlirõhk kaob kolina pärast ära või hakkab mootor häält tegema, sest õlirõhk kaob (ilma õlirõhuta peabki mootor veidi kolisema - kui kaua testida siis läheb kolin järjest valjemaks...)
põhiküsimus on kas õlirõhk kaob kolina pärast ära või hakkab mootor häält tegema, sest õlirõhk kaob (ilma õlirõhuta peabki mootor veidi kolisema - kui kaua testida siis läheb kolin järjest valjemaks...)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Mis moodi sa mootorit tungiga tõstad kui tahad karterit kätte saada? Pigem muretse tali ning riputa lakke ning tõsta mootorit või vii auto kohta kus saab mootorit tõsta nii.
Kui karteri ära saad siis keerad kepsud lahti ning vaatad saaled üle, muud võimalust pole. Saaledel ei tohi vigastusi olla, väike kulumisrant ainult.
Pärast tuleb muidugi kõik asjad õigete jõududega kinni keerata.
Kui karteri ära saad siis keerad kepsud lahti ning vaatad saaled üle, muud võimalust pole. Saaledel ei tohi vigastusi olla, väike kulumisrant ainult.
Pärast tuleb muidugi kõik asjad õigete jõududega kinni keerata.
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Tegelikult olaafi jutt pani mind hoolikamalt mötlema.Selle pärast,et mida kauem lasen mootoril ilma öliröhuta töödata seda hullemaks see läheb.Ega ölipumba probleemid pole ka välistatud.Aga miks siis üks silinder ei tööta?
Ma vaatasin,et mootorit saab tungrauaga tösta näiteks käigukasti ja mootori ühenduskohast,ega ma karteist seda muidugi töstma ei hakka.Mul kodus talit pole ja selle muretsemine võtaks omajagu aega,kuigi sellega töstmine oleks märgatavalt lihtsam.
Aga kas keegi on tungrauaga proovinud mootorit tösta?Mida see endast kujutab?
Ma vaatasin,et mootorit saab tungrauaga tösta näiteks käigukasti ja mootori ühenduskohast,ega ma karteist seda muidugi töstma ei hakka.Mul kodus talit pole ja selle muretsemine võtaks omajagu aega,kuigi sellega töstmine oleks märgatavalt lihtsam.
Aga kas keegi on tungrauaga proovinud mootorit tösta?Mida see endast kujutab?
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Ega seda silindri mitte töötamise põhjust ilma mootorit lahti võtmata väga teada ei saagi. Kas KÜÜNLAD on ikka korras kõik?
Kui käigukast küljes ning kardaan ja radikas ühendatud siis ega sa teda väga palju tõsta ei saagi, tea kas nii paljugi, et karterit kätte saada.
Tungiga tõstes pead asja tegema siis kanali peal, tung põrandale ning sellise toreda jämeda prussiga mis pooleks ei lendaks.
Kui käigukast küljes ning kardaan ja radikas ühendatud siis ega sa teda väga palju tõsta ei saagi, tea kas nii paljugi, et karterit kätte saada.
Tungiga tõstes pead asja tegema siis kanali peal, tung põrandale ning sellise toreda jämeda prussiga mis pooleks ei lendaks.
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
Kui ükshaaval küünlajuhtmeid süüteküünaldelt eemaldada siis mootori hääl muutub,seega saab ikka kindlaks teha, milline silinder kehvake.Algselt postitas: pedrox
Ega seda silindri mitte töötamise põhjust ilma mootorit lahti võtmata väga teada ei saagi. Kas KÜÜNLAD on ikka korras kõik?
Teine võimalus on kontrollida süüteküünalde seisundit kohe peale mootori seismajätmist (süüteküünal - märg,tahmane viitab laiskusele töös

Njah...see selleks aga eelkõige ju vaja kolinast lahti saada

[Muudetud: 4-12-2007 Indy]
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Ma ise kahtlustan esimest silindrit(köige radika poolsemat) kuna selle küünlajuhtme eemaldamisel midagi ei muutu,sinna panin täiesti uue küünla ka,aga kasu polnud midagi.Küünal ise on pärast käima panemist selline märg ja tahamane.Kuigi säde on täitsa olemas.
Kodus mul kanalit pole.Töstsin auto esiotsa lihtsalt pakkude peale,et ise alla kenasti mahuksin.
[Muudetud: 4-12-2007 Tiit21]
Kodus mul kanalit pole.Töstsin auto esiotsa lihtsalt pakkude peale,et ise alla kenasti mahuksin.
[Muudetud: 4-12-2007 Tiit21]
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Sain siis löpuks karteri kaane kätte ja selgus,et teise silindri saaled olid keeranud ennast teise asendisse.Niimoodi,et nad olid ümber väntvölli nönda- (),mitte oma tavapärases asendis.
Küsimused tekkisid siis sellised,et kas nüüd tuleb ette vötta köikide saalede vahetus?Ja kas ma peaksin teadma veel möndadest asjadest mis tuleks ära vahetada?
Küsimused tekkisid siis sellised,et kas nüüd tuleb ette vötta köikide saalede vahetus?Ja kas ma peaksin teadma veel möndadest asjadest mis tuleks ära vahetada?
-
tTiit21
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2007 19:33
- Asukoht: Saaremaa,Nasva k.
- Autod: 2106
Tere jälle!
Sain oma saaled kätte ja siit foorumist lugesin,et osad peavad olema soonega http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid100639 .Mul olid köik tavalised.Kas nüüd,kui uued ostan on komplektis kohe soontega olemas vöi müüakse niimoodi ka,et köik soonteta???Ja kas ma vöin tagasi panna köik soonteta vöi pean ika soonega panema??
Minu arust peaks köik kepsusaaled ilma soonteta olema ja raamsaaledel on osadel sooned.
[Muudetud: 9-12-2007 Tiit21]
[Muudetud: 9-12-2007 Tiit21]
Sain oma saaled kätte ja siit foorumist lugesin,et osad peavad olema soonega http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid100639 .Mul olid köik tavalised.Kas nüüd,kui uued ostan on komplektis kohe soontega olemas vöi müüakse niimoodi ka,et köik soonteta???Ja kas ma vöin tagasi panna köik soonteta vöi pean ika soonega panema??
Minu arust peaks köik kepsusaaled ilma soonteta olema ja raamsaaledel on osadel sooned.
[Muudetud: 9-12-2007 Tiit21]
[Muudetud: 9-12-2007 Tiit21]
