Nukkvõlli raami tervisele on ta hea. Sama kehtib kogu nukkvõlli ja nookurite kohta.
Kui suudab süsteemis tühikäigul hoida 2 atist rõhku, miks siis mitte? Ise olen kah selle peale mõelnud.
Annab veel kenakese küttekokkuhoiu, sest linnas siis julgem neljanda käiguga kulgeda.
Algselt postitas: logman.
Annab veel kenakese küttekokkuhoiu, sest linnas siis julgem neljanda käiguga kulgeda.
Äkki kulutab võimsam õlipump samapalju rohkem energiat, kui neljandaga kokku hoiad?
Sõidan tavalise õlipumbaga linnas ikka neljandaga. Mingit jama sellest pole tulnud. Minu arvamusel sai nukkvõll vanasti otsa ikka viletsa õli pärast. Vanad sõitjad ja sõidustiil on jäänud, aga nukkvõlli probleem on ju tänapäeval praktiliselt kadunud. Jah, vahetasin viimati nukkvõlli umbes nädala tagasi. Sellel autol oli aga ziguli õli sees.
Algselt postitas: logman
Aga võlliraam oma olematute laagritega?
Kui nukid saavad õli, siis raam ka. Nad ju ühel tasapinnal.
Raame olen veel vähem vahetanud. Kui nukk läbi, siis piirdutakse ikka ainult nuki ja nookurite vahetusega.