Niva mootoriga jama

Niva mootoriga jama

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
x
xim
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Niva mootoriga jama

Postitus Postitas xim »

Tere! Sain siis ka uuesti regatud, keegi oli mind vahepeal kasutajate nimekirjast kustutanud :D

Ühesõnaga jutt järgmine: sõitsin nivaga põllupealt teele. Seal oli selline väike jõnks ja peale seda jõnksu hakkas mootor puterdama ja suri välja. Kuna oli pime ei süvenenud asjasse tollel õhtul enam.

Edasi järgmisel päeval arvasin, et juu lõi sita karpas düüside ette, kuna auto oli enne seda sõiduperioodi seisnud ligi aasta. Ok karpa pooleks peal, puhusin õhuga kõik düüsid läbi. Lappasin karpa kokku ja puhastasin selle filtri ka seal enne karpat ära, mis 17? võtmega, lahti käib ära.

Hakkan käivitama selgub, et voolik bensiini pumba juurest katki. Lõikasin lühemaks ja panin uuesti kinni klambriga, peab. Ok proovin veel ei midagi, vaikus. Närvid katki ja jätsin asja sinna paika.

Järgmine kord asja uurima hakates avastasin, et jagajas kontaktid omavahel jummala nihkes, st kontakt käis oma vastusest umbes poole võrra mööda. Ok tagavara jagajast uus kontakt sisse, ennem peene liivakaga üle ja nitroga puhtaks. Krt...tõstisn jagaja rootorit mingi sammu võrra ülesse ja süüde jumala vale. Nimelt see jagaja mis mul peal on võimaldab kogu rootorit ja vart nuudist välja tõsta ja keerata suvalises suunas. ilma et peaks jagajat ise keerama.

Ühesõnaga sättisin siis süüdet, küll küünlaauku punni toppides ja testlamibiga. Peaks õige olema aga mootor lutti suhu ei võta. Detoneerib ainult nagu sumpasse, et midagi seal toimub ikka.

Proovisin süüdet ka 180 kraadi pöörata, siis lõi ainult karpast leegi välja muud ei midagi. Mõistus otsas ja närvid jummala katki. Vahetatud sai veel süütepooli ja mingil hetkel ajas sumpast musta tossu välja käivitades ainult.

On kellegil targal häid ideid, mida proovida. Või äkki mõni tartumaa siksikuru tahab tulla appi, õlled on minu poolt.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Otsi mootorile õige jagaja... ilmselt sul 1600 mootor aga jagaja lühikese varrega, e 1200/1300 oma. Sedasi võibki sul mõne väiksema jõnksu peale varre sõidu ajal nuudist visata ja ongi korras.
Uus jagaja, süüte reguleerimisest on kirjutatud ka, kasuta otsingut. Pmst keerad rihmaratta juurest märgid kokku ja siis vaatad, et esimene kolb siis üleval oleks. Mats läheb sellel hetkel 4. silindrisse - rootor peab jagaja kaanel oleva 4. silindri küünlajuhtmeauguga kohakuti olema. Edasine on juba täppisreguleering aga käivituma peaks ikka;)

[Muudetud: 28.11.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
w
w2rk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 135
Liitunud: 21 Jaan 2006 14:35
Asukoht: Tartu
Autod: VAZ 2101

Postitus Postitas w2rk »

Algselt postitas: GTA
Otsi mootorile õige jagaja... ilmselt sul 1600 mootor aga jagaja lühikese varrega, e 1200/1300 oma. Sedasi võibki sul mõne väiksema jõnksu peale varre sõidu ajal nuudist visata ja ongi korras.
Uus jagaja, süüte reguleerimisest on kirjutatud ka, kasuta otsingut. Pmst keerad rihmaratta juurest märgid kokku ja siis vaatad, et esimene kolb siis üleval oleks. Mats läheb sellel hetkel 4. silindrisse - rootor peab jagaja kaanel oleva 4. silindri küünlajuhtmeauguga kohakuti olema. Edasine on juba täppisreguleering aga käivituma peaks ikka;)

[Muudetud: 28.11.07 GTA]
Kõik õige aind, "mats" tuleb siis 1. silindrisse ehk rootor peab olema kohakuti 1. silindri klemmiga jagaja kaanes.
Lada on see mis JÄÄB !
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: w2rk
Algselt postitas: GTA
Otsi mootorile õige jagaja... ilmselt sul 1600 mootor aga jagaja lühikese varrega, e 1200/1300 oma. Sedasi võibki sul mõne väiksema jõnksu peale varre sõidu ajal nuudist visata ja ongi korras.
Uus jagaja, süüte reguleerimisest on kirjutatud ka, kasuta otsingut. Pmst keerad rihmaratta juurest märgid kokku ja siis vaatad, et esimene kolb siis üleval oleks. Mats läheb sellel hetkel 4. silindrisse - rootor peab jagaja kaanel oleva 4. silindri küünlajuhtmeauguga kohakuti olema. Edasine on juba täppisreguleering aga käivituma peaks ikka;)

[Muudetud: 28.11.07 GTA]
Kõik õige aind, "mats" tuleb siis 1. silindrisse ehk rootor peab olema kohakuti 1. silindri klemmiga jagaja kaanes.
Kui nukkvõlli ratta märk on üleval ,siis 4 silindrille kui all siis 1 silindrile.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
x
xim
Suletud kasutaja
Postitusi: 2
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas xim »

Votvot, mina panin kaa ikka nii, et pauk esimesse silindrisse läheks. See järelikult ei toimi. Kui ilm normaalsemaks läheb, lähen proovin nii, et pauk 4. silindrisse läheks. Vaatame mis siis juhtub :rolleyes

Krt vanasti sai sellist asja unepealt tehtud, nüüd kui tükk aega ladat ei ole näppinud on kõik meelest läinud.
Vasta