Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms? Teadjad kommenteerige... Saab siduriketta tava võtmetega vahetatud? Kui nüüd erivõtit on vaja, jääb see sidurivahetus nüüd lähimal ajal ära...
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Ei ole vaja spetsvõtit. Ülemisi polte on väga kehv keerata, aga heade riistadega peaks hakkama saama. Tsentreerimiseks on vaja spets asja.
Aga selle sa ikka kuskilt leiad.

Jõud taga, peab minema.
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Tsentreerida pidavat saama ka harjavarrega. Aga siis üritame pea püsti siduri vahetusele vastu minna. Ega vene ketast ei tasu vist panna?
Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Tavasõiduks käib vene siduriketas küll.
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.Algselt postitas: kapa
Kuidas saada lahti sidurikoja ülemisi polte? Mulle öeldi (ise pole Ladal sidurit vahetanud, kogemused puuduvad) et seal pidavat vaja minema mingit erivõtit, pika otsaga vms?
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.
Iga ilmaga aktsioonis!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
mina olen kasutanud 2108 või niva ketast - mõlemad "lamellidega"
ketast tsentreeri vana kastivõlliga..
kindlasti leiad mõne vana käigukasti kust see ära lõigata:)
ülemised poldid võtad lahti kõveraks keeratud 19/17 lehtvõtmega..
ise olen nii 4 autol kokku 18 korda käigukasti vahetanud
ketast tsentreeri vana kastivõlliga..
kindlasti leiad mõne vana käigukasti kust see ära lõigata:)
ülemised poldid võtad lahti kõveraks keeratud 19/17 lehtvõtmega..
ise olen nii 4 autol kokku 18 korda käigukasti vahetanud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Parim võti selleks on 19 silmusvõti
,aga ka tavalisega saab hakkama.

.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Töökojas, kus enda masinaid putitanud on lada käimari vahetamiseks tehtud spets võti - 19 padrun, kardaan, ja umbes käigukasti enda pikkune pikendus.Algselt postitas: IceStorm
Selleks läheb vaja 19 mm padrunit, võtit, pikendust või pikendusi ning kardaani pikenduse ja padruni vahele.
Padrunitega tööriistakomplektiga peaksid töö tehtud saama.
Siis on see võti hea kui keegi teine on kapoti all ja hoiab padrunit omal kohal, muidu kipub maha viskama..
Aga tsentreerimiseks on kõige parem käimari enda otsavõll, nagu olaaf mainis.

Lower your standards and you'll never be disappointed!
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Mul see kõver võti olemas... ja kui satud ntx Mindora poodi, võid ka uurida, ehk on neil seda saada. Kui käigukaste lõhkuda ei raatsi (:P), noh tänapäeval küll suht tavatu kuid mul on otsavõlli mõõtude järgi treitud pulk, mis pole ka kordagi hätta jätnud. Ühel korral ei leidnud ma seda üles ja sai tsentreeritud käigukasti endaga. Vaja läks selleks kahe mehe jõudu ja tükk aega jebimist:D
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Tavalise lehtvõtmega saab väga eduliselt sidurikoja poldid lahti.
Lada on see mis JÄÄB !
-
rRallilada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 12 Nov 2007 11:33
- Asukoht: Viljandi
- Autod: Lada 2106, Rallilada,1986
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
Keerad tavalise Leht võtme kõveraks ja tuleb küll .

-
--grazy-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 396
- Liitunud: 15 Veebr 2006 16:54
- Asukoht: Raplamaa või Pärnu
- Autod: Bmw 525IA,Toyota Celica
- Kontakt:
Probleem: käigukasti ülemised poldid.
ei pea kõveraks väänama,ülemised saad väga edukalt 19 lehtvõtmega lahti,enda ladal olen 5 korda kasti maha võtnud,siduri ketta tsentreerimiseks kõlbab ka mõõtude järgi treitud võll,kuid kui treida ei saa,siis saab ka puupulgaga(toyotal panin)
Bmw 525IA 141 kw 1991.Toyota celica gen3 78kw 1984