Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Enne kui Samara maha müüsin ostsin siis lada 21011. Ühe vanainimese käes sõitnud. Seest ja väljast väga korralik. Talvel pole veel sõidetud, see seletab miks roostet pole:rolleyes
Mootoriks siis 1,3, all on 13 tollised mangels veljed. Auto ise valget värvi, küljel isegi kroomliistud alles.
Ennegi Rakvere vahel seda pärli trehvanud. Seisis teine Tartu tn. rehvivahetuse juures alatihti.
Mis siis nüüd plaanid selle autoga on?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Algselt postitas: GTA
Ennegi Rakvere vahel seda pärli trehvanud. Seisis teine Tartu tn. rehvivahetuse juures alatihti.
Mis siis nüüd plaanid selle autoga on?
Suuremaid plaane pole, jääb nagu on, mingit "tuuningut" ei tule. Algul oli plaanis talvel sõita, nüüd plaanid muudusid ja talveks jääb ta seisma, et sool talle liiga tegema ei saaks.
Lada sai uue mootori peale. Differ jäi veel 2101 oma looduses et peab valule paremini vastu. Sai pandud ka Niva tuttikas käigukast. Ennem pealepanekut tehtud mootori eelmise omaniku poolt kapremont ka ära. Nüüd vaja sisse sõita mootor.
Sai ostetud siis Rakvere lähedalt Lada poest uus sidurikomplekt koosnes siis sidurikettast ja sidurikorvist, survelaagrit ei saanud.
Sai survelaager siis ladu24 tellitud. Mehaanik võttis pani uue mootori kokku, aga avastas peagi et uus siduriketas poob kinni. Uuesti lahtivõttes oli siduriketas üldse vales mõõdus. Arusaadav oli mehaaniku viha sellel hetkel. .
Nüüd sai võetud vana siduriketas, mis oli all olnud veavalt mõni sada km ja töökindlus kindlam.
Tõesti ebaõnn.Pole kunagi näinud,et küünal osaliselt silindrisse kukub.Mootor võis hirmsatmoodi koliseda!Silinder-kolb peaks siiski kolmas olema.Kas küünlatükk lendas läbi klappide välja või neetiti plokikaane külge?Nüüd vist kolvirõngasooned ka pinnitud-esimene kroomrõngas kinni.
Kahjuks on katkine küünal alles, tükki vist alles pole.
Mootor sõidis ise veel remonti kohta 3 kolv ei töötanud üldse ja 4 jättis vahele. Lisaks oli mootoris vesi sees mis mootori plokki mõra ja klappikaane kõvaraks. Kui sinna jõudsin vahemaa umbes 10 km oli temperatuur punase peal.
Mehaanikud võtsid mootori lahti ja kallasid 1,5 liitrit vett plokist välja ja vaatasid mis osad toimisid mis mitte.
Mootori häält summutas siis mootori ketti hääl, kuna keti pinkuti oli läbi ja kett jooksis lõtvaks.
Ühesõnaga oli mehaanikute imestus suur kuidas ma selles korras autoga sinna üldse välja jõudsin.
Eelnevalt oled kirjutanud,et mootori eelmine omanik oli teinud kapitaalremondi?Kahtlen selles.Kolvid kuidagi tatised või siis oskamatult tehtud.
Kapitaalremont on üsna kallis,kui mootorit müüakse paari tuhandega siis ehk rõngad,saaled ja tihendid on vahetatud.Ketipinguti sellel mootoril ka andis järgi?!Isegi nii väike osa vahetamatta.
Algselt postitas: SexSix
Eelnevalt oled kirjutanud,et mootori eelmine omanik oli teinud kapitaalremondi?Kahtlen selles.Kolvid kuidagi tatised või siis oskamatult tehtud.
Kapitaalremont on üsna kallis,kui mootorit müüakse paari tuhandega siis ehk rõngad,saaled ja tihendid on vahetatud.Ketipinguti sellel mootoril ka andis järgi?!Isegi nii väike osa vahetamatta.
Eeldan, et pilt on tehtud just eelmisest mootorist. Pärast seda saigi uus kap rem. mootor ostetud.
Eelmine mootor, 1300cc oli väidetavalt kaprem äsja tehtud. Andis siiski kiirelt otsad:D Nüüd on uus mootor, 1600cc, ka väidetavalt kaprem tehtud. Loodame, et too siis kestab:) 1600 mootor pluss kopika ülekanded peaks päris kobeda mineku tagama. Kuigi kui teine auto Porsche on, siis pole nagu lugu kuidas see Lada liigub:P
Üritasin küll vahepeal mootorita autot omale kaubelda, aga ei läinud läbi:P Mees jäi endale kindlaks - tegi auto korda ja ega siis muud, kui loodame kuskil varsti trehvata, praegu juba sobivad ilmad ka, et auto garaazist päevavalgele tuua! Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Tänud, täna sain auto ka kätte lõppuks. Seekord oli siiski kapremont uuele 1600 mootorile tehtud. Vähemalt mehaaniku sõnul. Eelmisele mootorile ei olnud tehtud ehk siis 1300. Algul pean rahulikumalt võtma sissesõiduks. Sellesse mootori pandud siis hulga vaeva ja raha. Käisime Rakverest Läänemaal täpsemalt Lihulas mootori järgi. Nüüd lõpuks siis mootor peal ja peagi sillastendi minek. Mastiksiga oli tehtud põhi korralikult ja paksult kokku ja roostet seal õnneks ei olnud. Nii et üks lada jälle teel.
Sain GTA juures klapirekulli ka tehtud, nüüd käib mootor ka vaiksemalt. Siinkohal siis suured tänud GTA.
Nüüd vahetatud ka klapikaane tihend ja karteritihend. Mootor on vaikne ja liigub hästi edasi siiani.
Sai siis vahetatud sumputi otsast lõpuni kõik uus. Tehtud õlivahetus, vahetatud puksid ja sarniirid, nii palju kui neid seal oli. Veel siis esimesed ja tagumised piduriklotsid ja karpas vahetatud tihendid ja tüüsid. Sai vahetatud ka karpani minevad küttesevoolikud, sest oli mõrad sees, parem karta kui kahetseda.