Ei, kepsu ei tulnud.
Et siis, kuskil täpselt aastake tagasi jäi see auto seisma. Seisis linnas, seisis suvilas, seisis maal sirelipõõsas ja vajus maasse. Seisis sellepärast, et 1.3 mootor arvas, et tema läheb keema ja ajab mahlu segi. Ja ei, me ei andnud kohe alla. Me panime kuurinurgast leitud (ohhooo!) 1.5 peale, millel aga õlirõngad (ilmselt ka surverõngad, vähemalt ühes silindris) oma tööülesannet ei täitnud kohe mitte. Vabandan kõigi kaasliiklejate ees, kes seda tossu ja haisu taluma pidid.
Ja siis tuli töine suvi ja sirelipõõsas kasvas suuremaks ja kattis auto võõraste pilkude eest ilusti ära:P
Mootor (1.3) aga pandi pukki, võeti lahti ja ... ja leiti pea iga nädala reedel tunnike kvaliteetaega, et mõni osake ära puhastada ja külge tagasi keerata. Nii see aeg lendas...
Parim viis naisperega tülli minemiseks:

Kui aus olla, siis oli ta ikka kole rokane seest. Žiguli õli töö, mis muud.
Kuskil 2012 aasta lõpus (või oli juba 2013 tulnud) sai ta kokku. Vahetasin ära kõik tihendid, kaas lihviti sirgeks, sai uue nukaraami ja õlipumba, saaled ja rõngad kah. Kõik läks sisse standardmõõdus. On teada tõde, et erksinine karteripõhi annab +5hp, seegi sai ära tehtud.
Kuid oh õnnetust, vahepeal oli auto nii sirelisse roostetanud, et hakkas hirm, kas ongi enam seda mootorit kuskile peale panna. Seisma jäi teine ju täies soolakihis.
Ühel veebruarikuu päeval laadisid meie kooperatiivi noored aktivistid välismaise pereuniversaali vajalikuga...

... ja kukkusid meeleheitlikult kaevama...

Aga välja tuli, ja sõitis (loe: suitses:P) isegi omal jõul linna garaaži. Punkt. Siis ta seisis jälle kuu aega, ajanappuse tõttu. Aga ühel kaunil märtsikuu ööl...
(õhtune aeg noh, silm veits loojas juba, pilt seepärast veidi udune:D)

Käima läks kenasti, klapid küll veidi klõbisevad. Sisse läks miski Valvoline mineraal, ei tea, kas peale sissesõitu (1000km?) võiks julgeda mingit sünteetilist brändi ka proovida või ei maksa?
Noh, siis järgnes kerge kereremont. Tagatiivad, karbid ja esipõll olid kuidagi hõredaks muutunud, pahtlit panin minimaalselt augutäiteks. Võõpasin inetult aerosooliga üle, täitsa inetu laiguline jäi. Sellega lükkab ehk aastakese suurt kereremonti edasi. Ütleme nii, et selle auto ilu on sisemine:D. Noh, lihtsalt naisi rebima selle autoga ei lähe, muud midagi...
Katsub rohkem öösel ja porise autoga liigelda.
Peale esimest 50 testikilomeetrit Tallinna aukutes, kus vahelt ka teed võib leida, käisin ülevaatusel... kust ma korduva sain:(. Tagapidurite erinevus 66% on veidi liiast tõesti, ent 13€ eest saab uue silindri ka vasakule poole ja lootus on, et see pidurimured lahendab.
Üle pika aja oma Žiguliga on kuidagi kummaline: nii ehe ja nii toores aga eks ma harjun

Teeme tööd aeglaselt, aga see-eest sitasti...