Esialgne postitaja jeejee
krt Eesti on ikka haige koht ürituste korraldamiseks. ükski ametkond ei tea midagi ja saadavad alati kellegi järgmise juurde, kes ka midagi sellest asjast ei tea jne.

Vägagi tuttav tunne. Kuigi viimase 5-e aasta jooksul on olukord mõnes valdkonnas pranenud ja samas on teises kohas paberitööd juurde tulnud
TO LANDY---> äkki siis seletaksid need mängud lahti, ise ei ole nendest midagi kuulnud.
*Pimesik-> Juhil seotakse silmad kinni ja ta peab kaardilugeja seltuste järgi läbima takistusraja. (Näit tasku, box, paari punktiga slaalom,jne).
Reeglid on ise vabalt määratavad. Kriteeriumiteks siiki aeg ja täpsus. Eeledab juhi ja kaardilugeja head teineteisemõistmist ja meekonnavaimu.
*Pudelikorjaja-> Toigaste otsa on pandud plastpudelid põhjaga ülespoole, mis tuleb sõidupealt ära võtta ja teises kohas toika otsa tagasi panna. Peale ümber pööramist (kumm näiteks) võtab sama pudeli ja viib esilagse kaika otsa. Et ülesanne oleks keerukam, ei tohi toigas liiga peenike olla.
Reeglid: Toika otsast maha kukkunud pudel annab näiteks 10 lisa sekundit. Autoga(inc. uks) kaika riivamine lisab 1 sekundi.
*Tagurpidi slaalom-> Slaalom, nagu slaalom ikka,kuid sõidetakse autoga tagurpidi. Et ettevõtmine keerulisemks ja põnevamaks muuta ning kiiruseid all hoida on rajale kalahtist liiva raputatud. (tekitab libisemise ja paneb juhi oskused ning auto valitsemise võime paremini proovile.
Auto on stardijoonel tagumine ots ees. Ta peb postide(kummide) vahelt 2 korda aja pele läbi sõitma(vt pilti
http://www.zone.ee/ymarlaud/varia/tagur ... alom.jpg?2) ja seejärel tagurdama boksi,kus auto tuleb parkida võimlikult lähedale "tagasinale" (selleks võib olla näitks latt).
Punktide(kummide) arv rajal on vabalt valitav. (optimaalne ca 5 tk)
Reeglid:Slaalomil posti/kummi riivamine annab 1 karistussekundi. Iga eemale jääv cm annab karistussekundi. Läbi "seina" sõitmine näiteks 10 karistussekundit.
Finaalis võib lisada reegli, et piduri kasutamine (mitte boksis) annab veel 1 lisasekundi (dlissiplineerib kiiruse valikul).
P.S. Viimast harjutust sai ise kunagi Raadi lennuväljal harjutatud. Pärast kahe (!) tunnist müdistamist, suutsin slaalomi järjest vigadeta 5 korda edasi-tagasi (ikka tagurpidi) läbi sõita.