
Rallisprint Simunas
Rallisprint Simunas
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Hetke tagasi käisin rada vaatamas. Rada 100% Hetkel lumega kaetud. Traktorid talluvad hetkel rada kuna lund hetkeliselt sajab. Rada rööpas pole ilus sile!Algselt postitas: AaClub
Ma jah tulen ka kopikaga vurama! Sai juba regatud ja osalustasugi makstud.
Kas keegi on kohalik ka ,kuda rada on kas mudamülgas või ikke kõva pinnas kerge lumega?

-
rRaxo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 851
- Liitunud: 19 Juul 2002 18:45
- Asukoht: Rakvere
- Autod: 2101 '72 | Chevy '00 | Hornet '01 | Scania '97
- Kontakt:
Väga mõnus laupäeva sisustamine!
Algusepoole oli rada minu jaoks väga libe, kurat-teab-mis-aastal tehtud Gislaved Nord Frost II ei tahtnud kohe mitte haakuda, mis siis, et kõik naastud veel sees ning mustripinnast kõrgemale ulatuvad. Prooviringil libisesin mäest alla tulles küljega valli ning vaja läks traktori abi. Eks selle jaoks prooviring ongi, et ohtlikumad kohad teada saada
Esimese vooru sõitsin see-eest puhtalt, kuid aeglaselt. Teises voorus oli suurem osa rajast sulama hakanud, kuid tagapool võsaga ääristatud järskudes kurvides oli ikka libe ning seal tuli ka üks spinn. Kokkuvõttes võib öelda, et sõiduoskuse kohapealt on arenguruumi väga-väga palju.
Oma sõitude vahepeal olin Hulkuril "kaardilugejaks" nii et väga mitmekülgne ralli oli.
Ja loomulikult oli ka seltskond väga tore!
[Muudetud: 9.3.2008 Raxo]
Algusepoole oli rada minu jaoks väga libe, kurat-teab-mis-aastal tehtud Gislaved Nord Frost II ei tahtnud kohe mitte haakuda, mis siis, et kõik naastud veel sees ning mustripinnast kõrgemale ulatuvad. Prooviringil libisesin mäest alla tulles küljega valli ning vaja läks traktori abi. Eks selle jaoks prooviring ongi, et ohtlikumad kohad teada saada

Esimese vooru sõitsin see-eest puhtalt, kuid aeglaselt. Teises voorus oli suurem osa rajast sulama hakanud, kuid tagapool võsaga ääristatud järskudes kurvides oli ikka libe ning seal tuli ka üks spinn. Kokkuvõttes võib öelda, et sõiduoskuse kohapealt on arenguruumi väga-väga palju.
Oma sõitude vahepeal olin Hulkuril "kaardilugejaks" nii et väga mitmekülgne ralli oli.
Ja loomulikult oli ka seltskond väga tore!
[Muudetud: 9.3.2008 Raxo]
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Meile ka meeldis,
Doris tõi klubisse naiste kolmanda koha sh ka hooaja 3, valge06 sõitis ka end kolmandaks.
Mul õnnestus meeste esiveos olla seekord 8-s ja hooaja kokkuvõttes 6-s - ise olen esimese korra kohta enam vähem rahul.
Doris tõi klubisse naiste kolmanda koha sh ka hooaja 3, valge06 sõitis ka end kolmandaks.
Mul õnnestus meeste esiveos olla seekord 8-s ja hooaja kokkuvõttes 6-s - ise olen esimese korra kohta enam vähem rahul.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 707
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Palju te videomaterjali ka saite? Tuleb mõni kokkuvõtlik video sündmustest ?Algselt postitas: olaaf
Meile ka meeldis,
Doris tõi klubisse naiste kolmanda koha sh ka hooaja 3, valge06 sõitis ka end kolmandaks.
Mul õnnestus meeste esiveos olla seekord 8-s ja hooaja kokkuvõttes 6-s - ise olen esimese korra kohta enam vähem rahul.

-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Võistlus oli väga lahe, ka korraldus oli tasemel ja asjata passimist suurt ei olnud. Osalejaid oli täpselt parasjagu ,tänu millele päev ladusalt kulges.
Oma sõiduga ma loomulikult rahule ei jäänud. Kuna tagaveolisega libeda sõidukogemus mul suht nadi ja sel talvel sõita pole saanud ,peale talvise ladacambi kus kruusal natukene külge sai libistatud
Rada oli tehniline ja väga libe. Jala rada läbides olime nagu lehmad libedal jääl jalad laiali ja nõutud näod peas kuda siin sõita saab kui isegi püsti ei suuda seista.
Autoga tutvumisringil suutsin aga üles leida suure hange kust ma omal jõul enam välja ei saanud. Traktoriga välja tõmmates aga lagunes köie kinnituseks kasutatav konks ja seda remontides koos traktoristiga suutis üks piiratud mõistusega meistersportlane koos sama targa kaardilugejaga mind lömastada traktori ja oma auto vahele. Hea et ta täisgaasil vähemalt ei tulnud ning peaaegu pidama sai ja ma natukenegi reageerida jõudsin tänu millele mul jalaluu terveks jäi ja aint sügava auguga jalas pääsesin. Kusjuures näha oli juba 500m. kauguselt et rajal on takistus

Väljasõidu aga tegin tänu valele rehvivalikule millega ma alt läksin. Nimelt raha kokkuhoiu pärast allapandud kasutamata aga 9 a vanad Gislavedi Nordfrost II ei pidanud apsoluutselt. Põhjuseks siis loomulikult rehvi vananemine ja seeläbi kummi kivistumine. Abiks oli rehvirõhu vähendamine 2,1 pealt 1,7 atmosvääri peale mis natukene pidamist parandas ja lamellid natukenegi tööd hakkasid tegema.
Esimeses voorus suutsin ma loomulikult järjekordselt kerge väljasõidu teha ,kuna rada lihtsalt ei jäänud tänu eelnenud õnnetusele meelde. Õnnetus lihtsalt rikkus totaalselt võime keskenduda võistlusele ja korralik luuvalu ning päästeteenistuses kinniseotud kuid siiski ohtralt veritsev haav jalas mulle seda pidevalt meenutas.
Teises voorus olid ilmaolud juba muutunud ja põllupeal olev rajaosa sulanud ,tänu millele mudugi paranes oluliselt pidamine. Metsa ääres olev rajaosa aga oli endiselt salakavalalt libe ja tegin raja kaugeimas kurvis väikese spinni kuhu kaotasin jälle palju aega.
Minu järeldus võistlustest oli et ilma eelneva trennita pole uuel suhteliselt pikal (2,5 km) ja tundmatul rajal head nahka loota.
Aga üldjoones jäin rahule kuna ikkagi selle talve minu esimene ja vist paraku ainus libe sõit mis oli lihtsalt nauditav tagaveolisega:lol Peale võistlust oli vaba rada ja sai juba väga lörtsilisel ja pinnase välja sulanud rajal päris kiiresti liigelda ja ikka täis gaasil kurve võtta. Siis oli juba tunda et see rada on ikka 1,2 lada jaoks pisut liiga raske ja originaal mootoril jäi jõudu vajaka.
Ise sain sellest võistlusest tõsise õppetunni ja pani tõsiselt mõtlema kas tasub tulevikus ikka sedalaadi üritustest osa võtta kus puudub kindlustus võistlejatele, kohtunikele ja pealtvaatajatele (ehk EAL-is mitte registreeritud võistlus). Mis oleks saanud kui see vahejuhtum oleks minujaoks kurvemalt lõppenud !!!! aga see selleks eks tulevikus peab olema ettevaatlikum.
[Muudetud: 9-3-2008 AaClub]
Oma sõiduga ma loomulikult rahule ei jäänud. Kuna tagaveolisega libeda sõidukogemus mul suht nadi ja sel talvel sõita pole saanud ,peale talvise ladacambi kus kruusal natukene külge sai libistatud

Rada oli tehniline ja väga libe. Jala rada läbides olime nagu lehmad libedal jääl jalad laiali ja nõutud näod peas kuda siin sõita saab kui isegi püsti ei suuda seista.

Autoga tutvumisringil suutsin aga üles leida suure hange kust ma omal jõul enam välja ei saanud. Traktoriga välja tõmmates aga lagunes köie kinnituseks kasutatav konks ja seda remontides koos traktoristiga suutis üks piiratud mõistusega meistersportlane koos sama targa kaardilugejaga mind lömastada traktori ja oma auto vahele. Hea et ta täisgaasil vähemalt ei tulnud ning peaaegu pidama sai ja ma natukenegi reageerida jõudsin tänu millele mul jalaluu terveks jäi ja aint sügava auguga jalas pääsesin. Kusjuures näha oli juba 500m. kauguselt et rajal on takistus


Väljasõidu aga tegin tänu valele rehvivalikule millega ma alt läksin. Nimelt raha kokkuhoiu pärast allapandud kasutamata aga 9 a vanad Gislavedi Nordfrost II ei pidanud apsoluutselt. Põhjuseks siis loomulikult rehvi vananemine ja seeläbi kummi kivistumine. Abiks oli rehvirõhu vähendamine 2,1 pealt 1,7 atmosvääri peale mis natukene pidamist parandas ja lamellid natukenegi tööd hakkasid tegema.
Esimeses voorus suutsin ma loomulikult järjekordselt kerge väljasõidu teha ,kuna rada lihtsalt ei jäänud tänu eelnenud õnnetusele meelde. Õnnetus lihtsalt rikkus totaalselt võime keskenduda võistlusele ja korralik luuvalu ning päästeteenistuses kinniseotud kuid siiski ohtralt veritsev haav jalas mulle seda pidevalt meenutas.

Teises voorus olid ilmaolud juba muutunud ja põllupeal olev rajaosa sulanud ,tänu millele mudugi paranes oluliselt pidamine. Metsa ääres olev rajaosa aga oli endiselt salakavalalt libe ja tegin raja kaugeimas kurvis väikese spinni kuhu kaotasin jälle palju aega.
Minu järeldus võistlustest oli et ilma eelneva trennita pole uuel suhteliselt pikal (2,5 km) ja tundmatul rajal head nahka loota.

Ise sain sellest võistlusest tõsise õppetunni ja pani tõsiselt mõtlema kas tasub tulevikus ikka sedalaadi üritustest osa võtta kus puudub kindlustus võistlejatele, kohtunikele ja pealtvaatajatele (ehk EAL-is mitte registreeritud võistlus). Mis oleks saanud kui see vahejuhtum oleks minujaoks kurvemalt lõppenud !!!! aga see selleks eks tulevikus peab olema ettevaatlikum.

[Muudetud: 9-3-2008 AaClub]