21051, jx, 1982 Müüdud.
21051, jx, 1982 Müüdud.
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
21051, jx, 1982 Müüdud.
sai siis suve lõpul sai siis soetatud koolis käimiseks ja niisama sõitmiseks. Aga lugedes ja pikalt kaaludes, ei tasu iga päev kooli autoga käia, tahaks hakkata tegelema vaikselt rahvaralliga... alustuseks võiks jäärallyd ette võtta ja siis edasi...
Mis siis on tehtud:
- mootor vahetatud 1,6 vastu( kuigi illegaalne)
- 06 karburaator mehaaniliselt avaneva teise klapiga
- vali väljalase( ilma püttideta)
- lai valu R15/50/195( välimust küll aga sõidu kvaliteet andis tunda)
- salong ümber kohandatud tänava ja tavasõidus (06 kellad, pioneeri makk, kõlarid, supakas, toonklaas
- lada sportrool
- ülejäänud jäi tagaplaanile
Nüüd aga plaanid mida tahaks teha ja igasugused soovitused on teretulnud, sest auto nn ümbersünd hakkab pihta varsti kui garaas valmis saab(kas ümber tegemiseks on vaja mingit luba..)
- jätta sama mootor 1,6
- topelt soltex c-40 või topelt weber 45
- korralik roostevabast väljalase( valmistamisel oleks abi vaja)
- uusi istmeid tahaks,korvistmed, sest vanadel on vedrud nii tunda kui ka näha( aga kas on mõtekas ülejäänud välja visata)
- orginaal R13 veljed( kui rikkamaks saan siis midagi rally poolelt...)
- nn tümm välja võtta
- kellade paigutus uus või siis uued kellad( kas on jälle mõtet)
- gaasi amordid( mis firmat soovitate)
- mis vedrud ei tea veel( räägitakse et madalamal autol on pidavus parem ning kas on mõtet vedrusi lühemaks lõigata)
- topeltsabikas(lugesin et kui on head amordid ei ole vaja aga...)
- küljelaiendid( algul kas on mõtet teha üleliigset kulutust)
- stangede eemaldamine( näeb siis nagu rallykas välja aga kas ARkiga on kooskõlas isegi siis kui vfts laiendid on küljes...)
- elektroonikat ei tea kas oleks vaja kärpida...
pildid varsti...
[Muudetud: 6-11-2007 JX]
[Muudetud: 26-12-2007 logman]
Mis siis on tehtud:
- mootor vahetatud 1,6 vastu( kuigi illegaalne)
- 06 karburaator mehaaniliselt avaneva teise klapiga
- vali väljalase( ilma püttideta)
- lai valu R15/50/195( välimust küll aga sõidu kvaliteet andis tunda)
- salong ümber kohandatud tänava ja tavasõidus (06 kellad, pioneeri makk, kõlarid, supakas, toonklaas
- lada sportrool
- ülejäänud jäi tagaplaanile
Nüüd aga plaanid mida tahaks teha ja igasugused soovitused on teretulnud, sest auto nn ümbersünd hakkab pihta varsti kui garaas valmis saab(kas ümber tegemiseks on vaja mingit luba..)
- jätta sama mootor 1,6
- topelt soltex c-40 või topelt weber 45
- korralik roostevabast väljalase( valmistamisel oleks abi vaja)
- uusi istmeid tahaks,korvistmed, sest vanadel on vedrud nii tunda kui ka näha( aga kas on mõtekas ülejäänud välja visata)
- orginaal R13 veljed( kui rikkamaks saan siis midagi rally poolelt...)
- nn tümm välja võtta
- kellade paigutus uus või siis uued kellad( kas on jälle mõtet)
- gaasi amordid( mis firmat soovitate)
- mis vedrud ei tea veel( räägitakse et madalamal autol on pidavus parem ning kas on mõtet vedrusi lühemaks lõigata)
- topeltsabikas(lugesin et kui on head amordid ei ole vaja aga...)
- küljelaiendid( algul kas on mõtet teha üleliigset kulutust)
- stangede eemaldamine( näeb siis nagu rallykas välja aga kas ARkiga on kooskõlas isegi siis kui vfts laiendid on küljes...)
- elektroonikat ei tea kas oleks vaja kärpida...
pildid varsti...
[Muudetud: 6-11-2007 JX]
[Muudetud: 26-12-2007 logman]
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kui tohib siis paar märkust:
- rahvarallis ei tohi standardklassis karburaatoreid vahetada - seda enam ühe asemele mitu panna! lubatud on margisiseselt karpasid vahetada...
miks 15" velgedega sõidukvaliteet tunda andis?
siit sealt veidi suuremaks lõigata ning sõidukvaliteet on palju parem suurtel kiirustel + kruusarehve/asfaldirehve 15" kasutatuna rohkem liigub...
gaasiamordid plaza, grodno või siis bilsteini ralli seeria
küljelaiendeid ei tohi standardklassis rahvarallis olla...
stangesid ei tohi eemaldada ei rahvarallis ega tänavasõiduks..
ladal pole elektroonikat
[Muudetud: 5-11-2007 olaaf]
- rahvarallis ei tohi standardklassis karburaatoreid vahetada - seda enam ühe asemele mitu panna! lubatud on margisiseselt karpasid vahetada...
miks 15" velgedega sõidukvaliteet tunda andis?
siit sealt veidi suuremaks lõigata ning sõidukvaliteet on palju parem suurtel kiirustel + kruusarehve/asfaldirehve 15" kasutatuna rohkem liigub...
gaasiamordid plaza, grodno või siis bilsteini ralli seeria
küljelaiendeid ei tohi standardklassis rahvarallis olla...
stangesid ei tohi eemaldada ei rahvarallis ega tänavasõiduks..
ladal pole elektroonikat

[Muudetud: 5-11-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
mis klassi siis liigitatakse kui on mitu karburaatorit....
kvaliteet nimelt selles et rooli tunduvalt raskem keerata, auto hakkas normaalkiirusel ujuma, aga sellise profiiliga rehve ei ole ju odav saada R15/50/195...
elektroonika all pidasin silmas väikseid lisasi....tagaklaasi soojendus, salongi valgus...mootroruumi valgus... suur kaitsme karp...olen näidud rallykatel tunduvalt väiksemaid kaitsmekarpe salongis( teisel ladal 02 tegin ise elektrisüsteemi ja kaitsmeploki tõin kindalaeka kaanele...)
kvaliteet nimelt selles et rooli tunduvalt raskem keerata, auto hakkas normaalkiirusel ujuma, aga sellise profiiliga rehve ei ole ju odav saada R15/50/195...
elektroonika all pidasin silmas väikseid lisasi....tagaklaasi soojendus, salongi valgus...mootroruumi valgus... suur kaitsme karp...olen näidud rallykatel tunduvalt väiksemaid kaitsmekarpe salongis( teisel ladal 02 tegin ise elektrisüsteemi ja kaitsmeploki tõin kindalaeka kaanele...)
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Sellist karbussi klassi polegi, järgmine on sportauto klass kuhu sa ilma puuri ja istmeteta ning muu vajalikuta ei saagi. Rahvarallis ei tohi pmst mitte midagi muuta peale rooli ja amortide. Nii,et enamus plaane võid unustada kui tahad rahvarallit sõitma hakata. Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
samas venelased ise netis kiidavad jubedalt - moskva lähistel terve kamp sõidab plaza amortidega... mine võta kinniAlgselt postitas: ccve Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)
ehk lihtsalt ei vedanud või oli praak vms...
2 plazat = 1 bilstein seega

Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 656
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Just just, mulle kiideti ka neid taevani ja öeldi ,et venemaa rallisõitjate seas popp värk. Aga läksid mõlemad esimesed pmst korraga suurema rallimise peale. Vaevalt ,et praak, lihtsalt hullu valu ei kannata. Siiani pole Bilstein Rally kohta midagi öelda, eks kvaliteet ja hind käivad käsikäes.Algselt postitas: olaafsamas venelased ise netis kiidavad jubedalt - moskva lähistel terve kamp sõidab plaza amortidega... mine võta kinniAlgselt postitas: ccve Plaza'si ei soovita, ise sõitsin külg ees mulla valli ning sain ilusti esimesed plazad bilsteinide vastu välja vahetada (Y)
ehk lihtsalt ei vedanud või oli praak vms...
2 plazat = 1 bilstein seega![]()
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tõesti kaunis masin, mina hoiaks ka seda kui kullatera ja ralli rajalt eemal. Aga eks omanik ise teab mis peale hakkab. Jõudu ja pikka iga autole
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37