21051, Daastar, 1990
21051, Daastar, 1990
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
21051, Daastar, 1990
Niisiis paar pilti minu hobiautost. Ostsin ta vanema mehe ka'est. 1,2 aga kyllaltki korralik.
Praegu ootab aega millal saan garaazi korda ja ta garaazi ajada, siis veidi kerega tegelemist, uus va'rv, alusvanker korda ja rohkem ei taha plaane teha hetkel
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000554qr1.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000558ip5.jpg
http://img86.imageshack.us/my.php?image=im000556sj9.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000557jz6.jpg
[Muudetud: 23-10-2007 ando]
Praegu ootab aega millal saan garaazi korda ja ta garaazi ajada, siis veidi kerega tegelemist, uus va'rv, alusvanker korda ja rohkem ei taha plaane teha hetkel
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000554qr1.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000558ip5.jpg
http://img86.imageshack.us/my.php?image=im000556sj9.jpg
http://img81.imageshack.us/my.php?image=im000557jz6.jpg
[Muudetud: 23-10-2007 ando]
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
Mõni ehk on mõelnud, et surnud projekt.
Aga ei ole. Vahelduva eduga olen vaikselt tegelenud.
Juttu ei kirjuta praegu aga mõned pildid.
http://nagi.ee/photos/Daastar/sets/240219/
Aga ei ole. Vahelduva eduga olen vaikselt tegelenud.
Juttu ei kirjuta praegu aga mõned pildid.
http://nagi.ee/photos/Daastar/sets/240219/
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
Ühele pildile jäi vist kidra jah,,oli vaja teist vahepeal parandada veidi.
Vahelduva eduga olen tegelenud, vahepeal pool aastat niisama seisis, kuna polnud vaimu peal.
Ei tule temast päris originaal, neid originaale on küllalt minu meelest. Tuleb tänava/raja/töö ja käruvedamis auto.
Ei tea veel kas ta kõigeks kõlbab, aga mingi hübriid temast tuleb ja mitte ainult otstarbe poolest. Aga kõigest räägin siis kui kunagi sinnamaale jõuan.
Vahelduva eduga olen tegelenud, vahepeal pool aastat niisama seisis, kuna polnud vaimu peal.
Ei tule temast päris originaal, neid originaale on küllalt minu meelest. Tuleb tänava/raja/töö ja käruvedamis auto.
Ei tea veel kas ta kõigeks kõlbab, aga mingi hübriid temast tuleb ja mitte ainult otstarbe poolest. Aga kõigest räägin siis kui kunagi sinnamaale jõuan.
-
dDaastar
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Apr 2005 22:07
- Asukoht: Keila
- Autod: Lada 5. seeria ja bmw 7.seeria
Natuke juttu ka:
Juba päris tükk aega tagasi hakkasin õuea vaikselt lammutama ja rooste kohti puhtaks laskma - see võis olla 2007 sügis. Kui talv tuli siis igaks juhuks lasin jahutusvedeliku välja - oli teine selline kahtlane. Pimedas tegutsesin ja keerasin sealt kust pidanuks kinni hoidma, ning tegin radika katki.
Hiljem pärast mõningaid lühiajalisi mootori töötamisi, hakkas kaane vahelt õli lekkima ja ei tahtnud ta enam korralikult käia.
Küllap kärssas kaane tihend ära.
Võtsin kaane maha.
Vahepeal oli palju pause kus ei viitsinud tegeleda. Seisis nii kaua ühe kohapeal, et kui liigutada oli vaja siis olid pidurid kinni.
Vist kevad 2008 sai auto garaazi lükatud. Vahetasin karbid, eest paremalt karbi ja lanseka vahelise "karbi" ja keevitasin eest jalgade alust.
Kulus jälle väga palju aega vahepeal kindlasti.
Vahepeal kuna kaan oli niikuinii maas siis viisin kanalid kokku ja parandasin kaane voolavust veidi. Kollektorid läksid tihvdidega kaane külge seega peaks kanalid päris hästi kokku jooksma. Sooveldasin klapid, panin uued tihendid ülespoole, uus keti tald ja leevendi, ning väntvõlli esimene kaelustihend.
Vahepeal sai kerega tegeletud, siit seal pahteldatud veidi ja mõned augukesed väljast kinni keevitatud.
...jätkub
Juba päris tükk aega tagasi hakkasin õuea vaikselt lammutama ja rooste kohti puhtaks laskma - see võis olla 2007 sügis. Kui talv tuli siis igaks juhuks lasin jahutusvedeliku välja - oli teine selline kahtlane. Pimedas tegutsesin ja keerasin sealt kust pidanuks kinni hoidma, ning tegin radika katki.
Hiljem pärast mõningaid lühiajalisi mootori töötamisi, hakkas kaane vahelt õli lekkima ja ei tahtnud ta enam korralikult käia.
Küllap kärssas kaane tihend ära.
Võtsin kaane maha.
Vahepeal oli palju pause kus ei viitsinud tegeleda. Seisis nii kaua ühe kohapeal, et kui liigutada oli vaja siis olid pidurid kinni.
Vist kevad 2008 sai auto garaazi lükatud. Vahetasin karbid, eest paremalt karbi ja lanseka vahelise "karbi" ja keevitasin eest jalgade alust.
Kulus jälle väga palju aega vahepeal kindlasti.
Vahepeal kuna kaan oli niikuinii maas siis viisin kanalid kokku ja parandasin kaane voolavust veidi. Kollektorid läksid tihvdidega kaane külge seega peaks kanalid päris hästi kokku jooksma. Sooveldasin klapid, panin uued tihendid ülespoole, uus keti tald ja leevendi, ning väntvõlli esimene kaelustihend.
Vahepeal sai kerega tegeletud, siit seal pahteldatud veidi ja mõned augukesed väljast kinni keevitatud.
...jätkub