2107 Karpa reguleerimine?!?!?
2107 Karpa reguleerimine?!?!?
2107 Karpa reguleerimine?!?!?
Sihuke jama on nüüd, et oma arust tegin karpa korda, nüüd on hull jama... Jõudu nagu ei ole, edasi ei lähe, bena võtab nagu V8!!! Aga küünlad on ka tahmased, peaksid või võiksid ju olla beezid? Nii siis... Kumal pool millised tüüsid olema peaks? Mitu tiiru segu? Äkki saaks mingit pilti ka 2107 karpast?
Ette tänades: Mikk.
Ette tänades: Mikk.
Tee karpa düüsid kõigepealt korralikult puhtaks.
Iga karpa reguleerimised on erinevad.
düüsidest:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
Iga karpa reguleerimised on erinevad.
düüsidest:http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kõik on väga lihtne - ajasid kas segukoonused või/ja düüsid sassi..
õige seade:
1k:
112 bensiin 150 õhk koonus 3,5
2k:
150 bensiin 150 õhk koonus 4,5 (olen raamatutes näinud ka 162/170 ning 150/170 seadet - õige on 1500/1600 mootoritele 150/150)
reguleerida saab kruvidega ainult tühikäigu segu...
loomulikult võimalus, et ujuki reguleering vale - peab olema standard karpal 7,5mm..
[Muudetud: 20-10-2007 olaaf]
õige seade:
1k:
112 bensiin 150 õhk koonus 3,5
2k:
150 bensiin 150 õhk koonus 4,5 (olen raamatutes näinud ka 162/170 ning 150/170 seadet - õige on 1500/1600 mootoritele 150/150)
reguleerida saab kruvidega ainult tühikäigu segu...
loomulikult võimalus, et ujuki reguleering vale - peab olema standard karpal 7,5mm..
[Muudetud: 20-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Aga jh... Mootor on mul 1.3. Just siis kui arvasin et düüsid on ikka paigas hakkas alles rüüpama!!:kuri 2l 10km!!! ei ole vist kõige parem !!!:sein Homme vaatan sinu õpetuste järgi üle!Algselt postitas: olaaf
kõik on väga lihtne - ajasid kas segukoonused või/ja düüsid sassi..
õige seade:
1k:
112 bensiin 150 õhk koonus 3,5
2k:
150 bensiin 150 õhk koonus 4,5 (olen raamatutes näinud ka 162/170 ning 150/170 seadet - õige on 1500/1600 mootoritele 150/150)
reguleerida saab kruvidega ainult tühikäigu segu...
loomulikult võimalus, et ujuki reguleering vale - peab olema standard karpal 7,5mm..
[Muudetud: 20-10-2007 olaaf]
Tekkis mõte proovida sinna peale mõnda teist karbussi N:2105-e oma. Ei tea kas see aitab?:puzzledAlgselt postitas: MuKi14
Aga jh... Mootor on mul 1.3. Just siis kui arvasin et düüsid on ikka paigas hakkas alles rüüpama!!:kuri 2l 10km!!! ei ole vist kõige parem !!!:sein Homme vaatan sinu õpetuste järgi üle!
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
No tiba ikka mängib jah.
See on kiirenduspump, mis annab lisakoguse kütet, kui gaasipedaal järsemini alla vajutada. Masin ei jää "hingest kinni".
Teine hea omadus on, et hommikusel külmkäivitusel saab selle kaudu pritsida mõne löraka bensiini sisselaskesse ennem, kui võtit keerad. Eriti ehve just väga suure külma puhul.
See on kiirenduspump, mis annab lisakoguse kütet, kui gaasipedaal järsemini alla vajutada. Masin ei jää "hingest kinni".
Teine hea omadus on, et hommikusel külmkäivitusel saab selle kaudu pritsida mõne löraka bensiini sisselaskesse ennem, kui võtit keerad. Eriti ehve just väga suure külma puhul.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
tegelikult on kiirenduspump hoopis positsioon 57 paremal pildil.
see mida muki14 küsis on "käivitusautomaat" liigutab vaakumiga tooreklapi drosselit lahti vahepeal, et segu liigrikkaks ei läheks, kui täiesti kinni sikutada...
kui see aparaat ei tööta siis mootorit täiesti suletud tooreklapiga käima ei saa...
see mida muki14 küsis on "käivitusautomaat" liigutab vaakumiga tooreklapi drosselit lahti vahepeal, et segu liigrikkaks ei läheks, kui täiesti kinni sikutada...
kui see aparaat ei tööta siis mootorit täiesti suletud tooreklapiga käima ei saa...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650 Tuleb vaadata,mõõdud kõik olemas. 8mm on käik
56506878
Peaks olema 7,5 ujuki ja kaane vaheline kaugus ja minu arust peaks käigupikkus olema 7,5+8mm,aga võin ka valetada.Algselt postitas: AsjaPulk
Ei hakka uut teemat tegema.
Nimelt 2107 markeeringuga karpal on ujuki ja kaane vaheline kaugus 6,5 mm. Aga kui suur on ujuki käigupikkus?
Kas 8 mm?
[Muudetud: 27-11-2007 AsjaPulk]
vaata ise:http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
Nii mul auto poolest juhe suht koos! Täna sai auto töölepandud toores peal auto tuterdas ja puterdas aga töötas järsku hakkas korralikult tööle töötas mingi 3 sek. ja suri välja...(küte sai otsa) See, et ta korralikult tööle hakkas oli tingitut hetkeks paigas olevast segust või niisama bensiini aurust???:puzzled Kui segust, et on siis liiga rikkas? Palju bensiini, vähe õhku? Kuidas see normi saada?:rolleyes Kuna teoreetiliselt pean toore asemel külma mootoriga kogu aeg jalga gaasi pedaalil hoidma (Õhuklapp küll töötab, aga siis auto löristab ja ei aja pööret üless) nii kaua kuni auto soojaks läheb ja tühikäigule tööle jääb...
(Muidu auto töötab nt 600rpm peal ka ilma vahele jättuteta, aga siis on õlisurve liiga väike ja tühikäik on kuskil umbes 800 rpm peal) Eel mainitud tekstile lisaks on ka küünlad pidevalt tahmased...
Vb jäi natuke segane aga pole hullu!
:rolleyes


Vb jäi natuke segane aga pole hullu!

-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui soojalt mootor töötab ilma tooreta ja kõik on korras siis tundub ,et see käivitusseadeldis ei tee oma tööd õigesti . Kuid seda saad kontrollida ,et kui paned mootori külmalt tööle ( toore peal ,siis peab toore klapp ise automaatselt natuke lahti tulema) . Kuid lugedes siin ,et sul see karpa üldse selline kahtlane ,siis kipun arvama ,et kuskilt on ikka midagi umbes ja segu liigrikastub ( näiteks õhudüüs on kinni). Lisaks peaks veel mainima ,et kui sa omal segu paika pole saanud ,siis pole ka imestada ,kui mootor ei taha tahmaste küünaldega külmast peast töödata ja 3 sekundit see pole nagu mingi tõsiselt võetav aeg mootori töö hindamiseks. Üldiselt nii ,et kui karburaator on puhas ja kõik korralikult kokku pandud ,siis saab ilmneda ainult 2 asja ,mis vajavad reguleerimist ( tühikäik soojal mootoril ) ja külmkäivitus külmal mootoril ) Järelikult ,kui sa saad masina soojaks ja tühikäiku pole teed paar kiiremat ringi ja jätad auto seisma ning küünlad on tahmased ,siis on viga ummistunud karburaatoris või on midagi valesti kokku pandud. Kohapeal tuuritamine küünlaid tahmast puhtaks ei põleta. Nii ,et sellega ei tasu alt minna, Kui mootor on soe siis edasine etapp on tühikäigu relguleerimine, Kui segukruvii pööramisele tühikäik ei muutu on tegu jälle ummistusega. Kui karpa on puhas ja korras ,siis saab selle tühikäigu täitsa ilusti käima ( lõpplik reguleerimine toimub siis gaasi analüsaatoriga) kui veab siis mõni tehnoülevaatuse vend regullib ära. Tooreklapi olen nii häälestanud ,et kui mootor on külm siis olen varunud endale kruvikeeraja ja näpitsad ning kui mootor on käivitunud ( täiesti välja tõmmatud toore klapiga siis . Seguklapi hoovastiku painutades ja käivitus seadeldise membraani käigupikkust reguleerides olen saavutanud sellise asendi ,kus mootori pöörded on ca 2000 ja mootor töötab ühtlaselt ja vahelejättudeta. Seda peab kiirelt tegama ,et mootor vahepeal ei soojeneks. Kontroll on järgmine hommik ,kui auto käivitub poolest pöördest tooreklapp põhjas ja jääb ühtlaselt käima ca 2000 p minutis.
Ma käivitangi oma autot tooreklapp põhas ja läheb käima ka poolest pöördest...Aga tööle ei jää pean toore maha laskma kohe ja jalga õrnalt gaasil hoidma...Algselt postitas: Laurimetall
. Kontroll on järgmine hommik ,kui auto käivitub poolest pöördest tooreklapp põhjas ja jääb ühtlaselt käima ca 2000 p minutis.
siis saab palju peale:puzzledAlgselt postitas: MuKi14Ma käivitangi oma autot tooreklapp põhas ja läheb käima ka poolest pöördest...Aga tööle ei jää pean toore maha laskma kohe ja jalga õrnalt gaasil hoidma...Algselt postitas: Laurimetall
. Kontroll on järgmine hommik ,kui auto käivitub poolest pöördest tooreklapp põhjas ja jääb ühtlaselt käima ca 2000 p minutis.
Vaata ujukinõel üle...
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
Kui sul soojalt kõik töötab normaalselt siis on viga selles käivitusseadeldises, mille membraan on arvatavasti katki . Nimelt ,kui külmalt mootori käima paned ,siis tooreklapp pidevalt kinni ja segu ülirikas. Toimiva süsteemi korral tõmbab käivitusseadeldis toore klappi veiz lahti ,sellisel juhul segu enam nii rikas pole. (Külmkäivitusel on segu alati rikas)Teoreetiliselt peaks sul praegu siis nii olema ,et külmalt paned käima nats aega käib ja siis sureb välja. Et seda ei juhtuks peaksid sa peale käivitumist tooreklappi ise tagasi lükkama ja jalaga hoidma pöördeid ,et mootor välja ei sureks . Mootori soojenedes tuleks tooreklapp maha lükata ja mootor peaks töötama nagu korras karburaatoriga.
[Muudetud: 12-2-2008 Laurimetall]
[Muudetud: 12-2-2008 Laurimetall]