Õpetan,kui tohib.

Õpetan,kui tohib.

Jutud vabal teemal / huvitavad pildid ja viruaaltuuning
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

No eks sa sõida, kui on pime ja ligane ja pimestav kolonn vastu liigub. Ainult et võid sattuda sama nigelasse olukorda, kui esimene auto ja palun ära jää siis selletõttu ise enam jalgu tolknema.
Neid selliseid "sõidumehi" küll ja küll nähtud :D
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Praeguse löga puhul on maru kehv ka kõrvale võtta, kui rivi taga. Kisub kohe rooli käest. Niiet kahe otsaga asi, päris keskjoone lähedal pole loomulikult ka mõtet sõita, kiirusega 70 km/h.
Jõud taga, peab minema.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

no minul on suht nii olnud et ma jalgu ei jää. ja kui olen siiski jäänud siis ma olen vaadanud peeglisse ning "kiiremad" autod mööda lasknud näidates eelnevalt paremat suunda ja tõmmates tugevalt paremale.

aga ma ei saa aru mis näiteid see ando toob- kas juba sõidetakse ilma lubadeta teedel?
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

LIIKLUSEESKIRI
§123. Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse selliseks, mis arvestab tema sõidukogemusi, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks peatada sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel etteaimatava mis tahes takistuse ees. Juht peab vähendama kiirust ning vajaduse korral peatuma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb.

§128. Juht ei tohi:
1) põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;
2) järsult pidurdada, kui see pole vajalik ohutuse tagamiseks.
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Algselt postitas: moosmoosik


aga ma ei saa aru mis näiteid see ando toob- kas juba sõidetakse ilma lubadeta teedel?
Ära põe. Ma lihtsalt kõrvalistmelt jälgisin, kuidas juht möllab. Põhjendamatult aeglane sõit on väga huvitav termin. Rahvasuugi ütleb, et põhjuse leiab alati.

[Muudetud: 3-12-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

?nnetus.

Postitus Postitas SexSix »

Kindlasti on keegi kuulnud autokoolis ?petust;liiklus?nnetuse våltimiseks keerake PAREMALE kraavi!See kehtib kindlasti LADA kohta.
Meie auto on vana ja våeti,projekteeritud aastal1966,rooooostes jne.Tånapåevastele autodele tast vastast ei ole!100 km/h vastututuleva v?i mis iganes ta kiirus on saame kokkup?rke kiirusest maha,kui våldime laupkokkup?rget kraavi keeramisega.
Seda ajendas kirjutama Måo låhedal juhtunud ?nnetus.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Rehvid!!!

Postitus Postitas SexSix »

Hetgel TALV!!!Rehv on autoosa mille pealt kokku hoida ei TASU.Kui ei jõua osta 205/50R15 mõõdus m+s rehve võib ju alla panna ka 155R13.Odavam.Kitsam ja tavakõrgusega (a 80% rehvi laiusest) ongi parem (erisurve+lõikab paremini meie teedel puhastamatta lumest läbi).
Tundub , et mõni sõidab ikka väga vanade,kulunud rehvidega.
Kas keegi on puutund kokku sellise asjaga , et vaadatakse ülevaatusel kunas rehv toodetud?Selline klausel on isegi Eesti seadustes sees!!!
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Peatugedega peaksid küll kõikidel istmed sees olema..sest 2101 ja vanematel siksidel neil on peatugi puudu ningg avarii või isegi väikse põksu puhul käib kael taha ning murdub kael ja se põhjustab surma!... isegi kui keegi oma nahk istmeid rikkuda ei taha ja tahab oma siksi originaalina säilitada siis on olemas sellised peatoed millel pole metall vardaid vaid suured lambad.. sellep eatoe asetad istme peale ja palju kindlam kui ilma peatoeta!
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 858
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Algselt postitas: fheisis
Peatugedega peaksid küll kõikidel istmed sees olema..sest 2101 ja vanematel siksidel neil on peatugi puudu ningg avarii või isegi väikse põksu puhul käib kael taha ning murdub kael ja se põhjustab surma!... isegi kui keegi oma nahk istmeid rikkuda ei taha ja tahab oma siksi originaalina säilitada siis on olemas sellised peatoed millel pole metall vardaid vaid suured lambad.. sellep eatoe asetad istme peale ja palju kindlam kui ilma peatoeta!


Ja on olnud õnnetusi kus lendavad pead otsas.
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
f
fheisis
Foorumi kasutaja
Postitusi: 237
Liitunud: 10 Sept 2007 23:25
Asukoht: Tallinn-Haapsalu
Autod: lada 2101.Bmw 740.Moskvich Pika kastiga.

Postitus Postitas fheisis »

Parandan.. labad mitte lambad:D
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Parkimine.

Postitus Postitas SexSix »

Pargi auto suunaga parkla ääre poole.Tagant otsasõit on odavam taastada,osi vähem(just tuled).Pargi parkla nurka,siis on vähemalt üks külg kaitstud(parkla äärepoolne).
Pargi nii,et liigasuure hooga parklassetulija sissesõidul kuskilt otse sõites(talv tulekul)just Sinu auto otsa ei põruta.Ära pargi autot jalakäiate poolt kõige enam kasutatava trajektoori peale(igasuguseid pahatahtlike ja idioote on olemas).
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2068
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 4x2102, Jeep & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Algselt postitas: SexSix
Pargi auto suunaga parkla ääre poole.Tagant otsasõit on odavam taastada
02 omanikud toimigu täpselt vastupidi ;)
esiosa juppe saadaval lademetes, kõveraks sõidetud tagastangele asendust leida pea võimatu ja ega tagaluukigi poest saada pole :puzzled
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2509
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Ja-ja.

Postitus Postitas SexSix »

Pakuti just 2102 tagatiibasi ja luuki aga ma ei võtnud vedu...ja jäin ilma.
r
rosu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 27 Juun 2007 00:30
Asukoht: talinn
Autod: 2103

Postitus Postitas rosu »

teema alguses oli juttu traksidest
täna võeti mind rajalt maha ja akkati siis neid trakse uurima terve tagaiste õeti välja uuriti ja pildistati neid kinnitusi samas vanemad politseihärrad karjusid et turvavöö peab olema kinnitatud ukseposti külge

trahvi ei tehtud ja kordusele ei saadetud kuid pildid lubasid arki saata
on keegi traksidega ülewaatusest läbi saand ennem ja on tegu tavaliikluses kasuttuskõlbliku turvavarustusega või olen ma ainus kes rallirihmadega tänaval kruiisab.

Vaz kiirus ja mugavus.
v
vussvillem
Foorumi kasutaja
Postitusi: 151
Liitunud: 23 Mai 2008 00:03
Asukoht: valga
Autod: 2107 1,5. 2105 1,8. Omega A c20ne

Postitus Postitas vussvillem »

Algselt postitas: rosu
teema alguses oli juttu traksidest
täna võeti mind rajalt maha ja akkati siis neid trakse uurima terve tagaiste õeti välja uuriti ja pildistati neid kinnitusi samas vanemad politseihärrad karjusid et turvavöö peab olema kinnitatud ukseposti külge

trahvi ei tehtud ja kordusele ei saadetud kuid pildid lubasid arki saata
on keegi traksidega ülewaatusest läbi saand ennem ja on tegu tavaliikluses kasuttuskõlbliku turvavarustusega või olen ma ainus kes rallirihmadega tänaval kruiisab.

Vaz kiirus ja mugavus.
kui sa pead silmas traksidega 3 või 4 punkti turvavööd,siis tavaautos ilma turvapuurita on need ohtlikud. Üle katuse käimisel vajub katus enamasti sisse ja kujuta nüüd ette kui sa oled igat pidi istmeküljes kinni. Kui olen millegist valesti aru saanud,siis parandage.
r
rosu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 27 Juun 2007 00:30
Asukoht: talinn
Autod: 2103

Postitus Postitas rosu »

mis mõttes erineb se tawalisest turwawööst
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: vussvillem kui sa pead silmas traksidega 3 või 4 punkti turvavööd,siis tavaautos ilma turvapuurita on need ohtlikud. Üle katuse käimisel vajub katus enamasti sisse ja kujuta nüüd ette kui sa oled igat pidi istmeküljes kinni. Kui olen millegist valesti aru saanud,siis parandage.
Nii ta väidetavalt on jah ning samal põhjusel ei lubata ka liikumatu seljatoega korvistmeid turvapuurita kasutada.
r
rosu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 27 Juun 2007 00:30
Asukoht: talinn
Autod: 2103

Postitus Postitas rosu »

ühesõnaga tuleb traksid eemaldada ja rulliga rihm installida?
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Algselt postitas: rosu
ühesõnaga tuleb traksid eemaldada ja rulliga rihm installida?
Kui tahad muretult tänaval liigelda siis soovitav on.
s
Sigmar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 60
Liitunud: 14 Jaan 2005 11:03
Asukoht: Tartu
Autod: Ford Sierra “91
Kontakt:

Postitus Postitas Sigmar »

Mul tekkis siin kohe küsimus, et kas traksid niisama küljes ei või olla? Tavasõidus kasutan ikka 3 p turvavööd.
Vasta