ark vs lisaõhuvõtu ava

ark vs lisaõhuvõtu ava

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

ark vs lisaõhuvõtu ava

Postitus Postitas JX »

kirjutan siis uue( võimalik et vana)teema.
on siis selline probla et panin siksi orginaal karpale koonusfiltri aga see ulatub kapotist umbes 10cm välja. kas lõikamine ja selle koonuka katmine on lubatud ja mida mendid sellest arvavad??
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
v
VeilSide
Foorumi kasutaja
Postitusi: 257
Liitunud: 15 Aug 2003 20:14
Asukoht: Tallinn <-> Kohila
Autod: Wannabe Kaubalift
Kontakt:

Postitus Postitas VeilSide »

Sõbral oli küll Opel Ascona peal, aga samuti koonusega, selline lahendus:
Pilt
Politsei/ARK-ga probleeme ei olnud.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

sisselõige jah aga kapotist välja ulatuv koonukas kuni10cm???
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

sellest mõttest loobu kohe - vihmaga sõites on filter märg ning õhku läbi ei lase..
scoopi ehitades pead arvestama ka vee liikumisega (inerts+gravitatsioon)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

vesi veeks aga õhu võtmine toimuks tagant poolt ning on järele proovitud et ei saa mite kuidagi märjaks (koonukas on kattega ja avaneb ainult ülalt)
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13665

Grupp 6, kood 601 algab...

Vaata ka seda pilti: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2921

[Muudetud: 8-10-2007 logman]
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Mis sa sellest üldse välja tood? Jära parem kapoti alla. Keevitad uue õhukoguja (karp ümmarguse panni asemel) ning külje pealt toru välja. Selle otsa veel toru või lõdvik, et mootorist tiba kaugemale jääks ning siis lõpuks koonus otsa. Kui jaurata viitsid siis aku pane pagasnikusse ning hea koht ju koonuse jaoks.
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

koonus peaks sellisel juhul viima teisele poole mootorit et saada külma õhku mis tuleb pasuna avadest
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Kui ehitad soojust mitte juhtiva seina koonuse ja mootori (kollektorite) vahele siis ei pea viima.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

On tehtud ka nii, nagu sa pakkusid:
Algselt postitas: rizto05
Täna paigaldasin koonusfiltri. :)
Selle jaoks, et õhk paremini filtrisse tuleks eemaldasin ka signaalikinnituse koos signaalidega. Signaalidest jätsin ühe alles(originaalis kaks). Selle panin ka natuke teise kohta, et paremini õhk läbi tuleks. :)
Aga pildimaterjal ütleb paremini:
Koonusfilter ise selline:
Pilt
Alustasin kopsike tegemisest, selle jaoks leidsin õhukese seinaga karpraua. Sellel pildil üks äära juba valmis painutatud(ots), teine veel pooleli, kuna vaja toru jaoks auk sisse teha. Kinnituseks kasutasin originaal klambrit.
Pilt
Edasi tegin karbi ühele otsale augu koha ja sai keevitatud toru otsa.
Pilt
Pilt
Siis paigaldasin karbi oma kohale:
Pilt
Siis võtsin koonusfiltri ühendamiseks ühe tugeva seinaga lõdviku ja ühendasin ära. Lõdviku keskel on sellepärast klamber, et sinna alla sai pandud tugi ja et lõdvik ei hüppaks toe peal.
Pilt
Pilt
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

ise tahaks nii teha...









[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

koos kapotiga siis

[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
j
JX
Foorumi kasutaja
Postitusi: 301
Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
Asukoht: võru- tallinn
Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
Kontakt:

Postitus Postitas JX »

ja küljelt...

[Muudetud: 9-10-2007 JX]Pilt
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

...


Tänud selle teema eest ,see aadress oli juba meelest läind:P.Siit sai kasulikku infot.

Kood 624. Iste

Nõuded: 1) istme reguleerimise seadmed peavad toimima ning istmed peavad vastama valmistaja juhendile ja olema selle juhendi kohaselt kinnitatud;

Selle kohaselt võib kasutada teiste autode istmeid (kui nad vastavad valmistaja juhendile)?



Velgede laiendajatele:D:

Kood 507. Üldnõuded veljele

Nõuded: 1) peab kasutama sõiduki valmistaja poolt ette nähtud ja ETRTO või UTQG nõuetele vastavaid velgi. Muudel juhtumitel otsustab velje kasutamise ARK;

2) veljel ei tohi olla vigastusi. Keelatud on kasutada keevitamisega remonditud ja/või ümberehitatud (LAIENDATUD, kitsendatud, vahetatud sisekilbiga jms) velge




Kood 911. Elektriseadmed

Nõuded:
1) aku peab asetsema sõitjate- ja juhiruumist eraldi, olema hästi kaitstud ning kergelt juurdepääsetav. Akuruumil peab olema gaase kerest väljajuhtiv ventilatsioon. Aku ja sellega ühendatud elektrijuhtmed peavad olema oma asukohas kindlalt kinnitatud



Aku võib pagassis olla kui ta on juhiruumist eraldatud ja kinnitatud.:D

[Muudetud: 9-10-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Aga ma ei olegi aru saanud,miks peab olema mingi koonusfilter.Tava filter kõlbab ka teie masinatele sama hästi.Esmane proov kas on vaja mingit teist filtert,võtke tava filtril kaan maha ja sõitke. Kui on parem siis kas on vähe kütet või filter umbes.Kui filter umbes siis on esmased nähud,märg,õline või juba aastaid vahetamata õhufilter.
56506878
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

stendis võttis samaral lada originaalõhufilter 5000 juures 4hj ning 7000 juures 5hj maha - kõige parema tulemuse saab mitte koonusfitri vaid püstise õige pikkusega trompetitega originaalkarpal..

klassika mootoril ilmselt mingitel pööretel midagi võidab...
enne suuremat ehitamist on sul võimalus ära mõõta palju kasu on asjast!

selle tavalise odava koonuse eeliseks on ainult see, et väiksemad linnud ja putukad ei leinda sisse mootorisse...


bmw -l mõõdetud koonusfiltriga -3HJ ! (jah miinus)

[Muudetud: 10-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Koonusfiltri omapära on ainult see,et õhu läbilaske võime on suurem võrreldes originaaliga.
56506878
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Lisaks jõuab mootorisse ka igasugust muud jama, võrreldes originaalfiltriga...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga keegi teab kas neid trompeteid sinna karpa peale kusagilt saada ka on või on need väga defitsiidiks saanud?
Vasta