ark vs lisaõhuvõtu ava
ark vs lisaõhuvõtu ava
-
jJX
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 301
- Liitunud: 20 Aug 2007 17:28
- Asukoht: võru- tallinn
- Autod: 21023, 2101 jx edition, bmw 525e ja volvo v70 t5
- Kontakt:
ark vs lisaõhuvõtu ava
kirjutan siis uue( võimalik et vana)teema.
on siis selline probla et panin siksi orginaal karpale koonusfiltri aga see ulatub kapotist umbes 10cm välja. kas lõikamine ja selle koonuka katmine on lubatud ja mida mendid sellest arvavad??
on siis selline probla et panin siksi orginaal karpale koonusfiltri aga see ulatub kapotist umbes 10cm välja. kas lõikamine ja selle koonuka katmine on lubatud ja mida mendid sellest arvavad??
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13665
Grupp 6, kood 601 algab...
Vaata ka seda pilti: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2921
[Muudetud: 8-10-2007 logman]
Grupp 6, kood 601 algab...
Vaata ka seda pilti: http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=2921
[Muudetud: 8-10-2007 logman]
- pedrox
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 586
- Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
- Asukoht: Pärnu
- Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo
Mis sa sellest üldse välja tood? Jära parem kapoti alla. Keevitad uue õhukoguja (karp ümmarguse panni asemel) ning külje pealt toru välja. Selle otsa veel toru või lõdvik, et mootorist tiba kaugemale jääks ning siis lõpuks koonus otsa. Kui jaurata viitsid siis aku pane pagasnikusse ning hea koht ju koonuse jaoks.
On tehtud ka nii, nagu sa pakkusid:
Algselt postitas: rizto05
Täna paigaldasin koonusfiltri.![]()
Selle jaoks, et õhk paremini filtrisse tuleks eemaldasin ka signaalikinnituse koos signaalidega. Signaalidest jätsin ühe alles(originaalis kaks). Selle panin ka natuke teise kohta, et paremini õhk läbi tuleks.![]()
Aga pildimaterjal ütleb paremini:
Koonusfilter ise selline:
Alustasin kopsike tegemisest, selle jaoks leidsin õhukese seinaga karpraua. Sellel pildil üks äära juba valmis painutatud(ots), teine veel pooleli, kuna vaja toru jaoks auk sisse teha. Kinnituseks kasutasin originaal klambrit.
![]()
Edasi tegin karbi ühele otsale augu koha ja sai keevitatud toru otsa.
![]()
![]()
Siis paigaldasin karbi oma kohale:
![]()
Siis võtsin koonusfiltri ühendamiseks ühe tugeva seinaga lõdviku ja ühendasin ära. Lõdviku keskel on sellepärast klamber, et sinna alla sai pandud tugi ja et lõdvik ei hüppaks toe peal.
![]()
![]()
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
...Algselt postitas: logman
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=13665
Tänud selle teema eest ,see aadress oli juba meelest läind:P.Siit sai kasulikku infot.
Kood 624. Iste
Nõuded: 1) istme reguleerimise seadmed peavad toimima ning istmed peavad vastama valmistaja juhendile ja olema selle juhendi kohaselt kinnitatud;
Selle kohaselt võib kasutada teiste autode istmeid (kui nad vastavad valmistaja juhendile)?
Velgede laiendajatele:D:
Kood 507. Üldnõuded veljele
Nõuded: 1) peab kasutama sõiduki valmistaja poolt ette nähtud ja ETRTO või UTQG nõuetele vastavaid velgi. Muudel juhtumitel otsustab velje kasutamise ARK;
2) veljel ei tohi olla vigastusi. Keelatud on kasutada keevitamisega remonditud ja/või ümberehitatud (LAIENDATUD, kitsendatud, vahetatud sisekilbiga jms) velge
Kood 911. Elektriseadmed
Nõuded:
1) aku peab asetsema sõitjate- ja juhiruumist eraldi, olema hästi kaitstud ning kergelt juurdepääsetav. Akuruumil peab olema gaase kerest väljajuhtiv ventilatsioon. Aku ja sellega ühendatud elektrijuhtmed peavad olema oma asukohas kindlalt kinnitatud
Aku võib pagassis olla kui ta on juhiruumist eraldatud ja kinnitatud.

[Muudetud: 9-10-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS
(OIIIIIIO)
.U........U
./_____\ -KOPIKAS

(OIIIIIIO)
.U........U
-
ttuhajuhe
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 859
- Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
- Asukoht: türi
- Autod: Auto puudub
Aga ma ei olegi aru saanud,miks peab olema mingi koonusfilter.Tava filter kõlbab ka teie masinatele sama hästi.Esmane proov kas on vaja mingit teist filtert,võtke tava filtril kaan maha ja sõitke. Kui on parem siis kas on vähe kütet või filter umbes.Kui filter umbes siis on esmased nähud,märg,õline või juba aastaid vahetamata õhufilter.
56506878
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
stendis võttis samaral lada originaalõhufilter 5000 juures 4hj ning 7000 juures 5hj maha - kõige parema tulemuse saab mitte koonusfitri vaid püstise õige pikkusega trompetitega originaalkarpal..
klassika mootoril ilmselt mingitel pööretel midagi võidab...
enne suuremat ehitamist on sul võimalus ära mõõta palju kasu on asjast!
selle tavalise odava koonuse eeliseks on ainult see, et väiksemad linnud ja putukad ei leinda sisse mootorisse...
bmw -l mõõdetud koonusfiltriga -3HJ ! (jah miinus)
[Muudetud: 10-10-2007 olaaf]
klassika mootoril ilmselt mingitel pööretel midagi võidab...
enne suuremat ehitamist on sul võimalus ära mõõta palju kasu on asjast!
selle tavalise odava koonuse eeliseks on ainult see, et väiksemad linnud ja putukad ei leinda sisse mootorisse...
bmw -l mõõdetud koonusfiltriga -3HJ ! (jah miinus)
[Muudetud: 10-10-2007 olaaf]
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."