Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
natuke rahulikum aeg ja müningad uudised:
nimelt see kena hüpe mis seal eesti rallil publikule oli, osutus siiski meile saatuslikuks. Kellegi armust või suurest sõiduhimust tingituna me siiski lõpetasime, aga auto süda tahab taas remonti.
Nimelt sai meil sellel hüppel karteripõhi löögi ja deformeeris ka õlipumba, mis aga siiski säilitas mõningase surve ja me ei hakanud seda remonditööd ettevõtma ja trahve saama, vaid sõitsime ja lootsime))
Kuid põhja vahetama hakates selgus, et pump on emexi kraam ja ka saaled natuke kannatada saanud. Nukkvõll ja muu seal teisel korrusel siiski korras.
samuti jätkub detonatsiooni saaga, nimelt II päeva hommikul selgus, et kerge surve on taas mootoris (seda peale ca 60LK km ja ca 350 km maanteed). Ega midagi teha lasime lõpuni ja nüüd taas tuttav vaatepilt - seekord aga aind ühes sil. rõngavahe katki. Tegu seeria toodangu kolviga KS-lt (ennem olid Mahled) - ega oskagi muud hetkel kahtlustada kui kehva kolbi või kehva kütet (muud asjad on juba üle kaalutud ja arutletud tarkadega).
Järgmisena läheb valikusse VP küte, mis peaks kütte kanditatuuri detoneerimisel välistama.
Tuleb taas kukrut kergendada ja minna kindlapeale ehk siis sepiskolb. Eks näis, kas saab asja kontrolli alla.
Kuna nagunii asi laiali, siis otsustame ka pikema kepsu peale mineku ehk lõhub siis ploki seina vähem.
Järgmise aasta sõitmine on aga küsimärgi all, kuna toredad seadused nõuavad kena summa väljaminekut seoses turvavarustusega, siinkohal peaks muidugi sponsoritele mõtlema hakkama - aga kellel seda aega on, et taas uksi ja oma enesehinnangut kulutama hakata:)
Kuid tõsiselt, kui keegi tahaks oma firmat või nime autol nähtavaks teha, siis nagu idanaabrid ütlevad -
добро пожаловать!
Kuna naastrehvid on hõlma all koos kingadega, siis püüame talvel mõne sõidu ikka teha koos uute kolbide ja kütusega.
Miks mitte näiteks LK Talve Kämbil 2013
mõnes Lõuna-Osariigis?!
Kuulmiseni sõbrad!
7.jpg-thumb.jpg
nimelt see kena hüpe mis seal eesti rallil publikule oli, osutus siiski meile saatuslikuks. Kellegi armust või suurest sõiduhimust tingituna me siiski lõpetasime, aga auto süda tahab taas remonti.
Nimelt sai meil sellel hüppel karteripõhi löögi ja deformeeris ka õlipumba, mis aga siiski säilitas mõningase surve ja me ei hakanud seda remonditööd ettevõtma ja trahve saama, vaid sõitsime ja lootsime))
Kuid põhja vahetama hakates selgus, et pump on emexi kraam ja ka saaled natuke kannatada saanud. Nukkvõll ja muu seal teisel korrusel siiski korras.
samuti jätkub detonatsiooni saaga, nimelt II päeva hommikul selgus, et kerge surve on taas mootoris (seda peale ca 60LK km ja ca 350 km maanteed). Ega midagi teha lasime lõpuni ja nüüd taas tuttav vaatepilt - seekord aga aind ühes sil. rõngavahe katki. Tegu seeria toodangu kolviga KS-lt (ennem olid Mahled) - ega oskagi muud hetkel kahtlustada kui kehva kolbi või kehva kütet (muud asjad on juba üle kaalutud ja arutletud tarkadega).
Järgmisena läheb valikusse VP küte, mis peaks kütte kanditatuuri detoneerimisel välistama.
Tuleb taas kukrut kergendada ja minna kindlapeale ehk siis sepiskolb. Eks näis, kas saab asja kontrolli alla.
Kuna nagunii asi laiali, siis otsustame ka pikema kepsu peale mineku ehk lõhub siis ploki seina vähem.
Järgmise aasta sõitmine on aga küsimärgi all, kuna toredad seadused nõuavad kena summa väljaminekut seoses turvavarustusega, siinkohal peaks muidugi sponsoritele mõtlema hakkama - aga kellel seda aega on, et taas uksi ja oma enesehinnangut kulutama hakata:)
Kuid tõsiselt, kui keegi tahaks oma firmat või nime autol nähtavaks teha, siis nagu idanaabrid ütlevad -
добро пожаловать!
Kuna naastrehvid on hõlma all koos kingadega, siis püüame talvel mõne sõidu ikka teha koos uute kolbide ja kütusega.
Miks mitte näiteks LK Talve Kämbil 2013
mõnes Lõuna-Osariigis?!
Kuulmiseni sõbrad!
7.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
E85 on vahel lubatud vahel mitte, et ei hakkaks sellega veel mässama, enne kui seal ülal asjad paika pannakse pikemaks perspektiiviks kui 1 ralli.uzzac kirjutas:Kas E85 ei ole lubatud? Sellega kaasneks ka madalam töötemp ning võimsuse kasv. Mis reeglid teil muutuvad et pead uut varustust soetama ja millist varustust? Ega see sepiskolb nüüd ka mingi imeloom pole, katki läheb ikka kui deto tuleb.
E-sse peab soetama selle kaelatoe ja meil ka rihmad vajavad vahetust, miskine 500-600-ne laks vähemalt.
Sepiskolb tuleb koos VP küttega, et kui siis ka miskit juhtuma hakkab - on viga ikkagi muus, mida ei tahaks aga uskuda.
Ostame omale korraliku strobo ka, et kindel olla süütes.
Keegi teab head firmat, siis info oleks teretulnud!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Aasta kokkuvõtta, siis võib öelda, et suht koht rahulik;)
Ühe etapi lõpetamisega saime teenitud
56-nda koha EMV üldarvestuses
21 koht EMV E-rühma MV arvestuses
10-nda koha EMV E10 klassi karika arvestuses
http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... itabel.pdf
Ralli Eestil oma klassi - 6. (2012)
Ralli Lõuna-Eesti - 6. (2011)
Eelmine aasta kohad peale LE'd kah siis vastavalt:
81
44
22
Kuid Eesti ralli eest anti 1.5keof. punkte.
Meeletu "progress"
Ühe etapi lõpetamisega saime teenitud
56-nda koha EMV üldarvestuses
21 koht EMV E-rühma MV arvestuses
10-nda koha EMV E10 klassi karika arvestuses
http://autosport.ee/rallyreg/public/ser ... itabel.pdf
Ralli Eestil oma klassi - 6. (2012)
Ralli Lõuna-Eesti - 6. (2011)
Eelmine aasta kohad peale LE'd kah siis vastavalt:
81
44
22
Kuid Eesti ralli eest anti 1.5keof. punkte.
Meeletu "progress"

Festina lente!
Mis siis nüüd? http://rally.ee/?a=a032&b=27787
Lower your standards and you'll never be disappointed!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Mida vanemaks saad seda sitemaks õhuvahetus läheb, mistõttu erinevate asjaolude kokkulangemise tulemusena valmistasid saarlased sellise asja:
kopsik.jpg-thumb.jpg
kopsik.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
vaikus on kuldne, kuid nüüd sai see rahu rikutud ka mägilaste õuel. Eile sai köh-köh tehtud autuga ja natuke ringi vuratud. Nüüd on tuhajuhe torud taas ämblikuvõrgu ja tahma vabad, sekka mõni roostetükk kindlasti sealt välja lendas, aga mitte sellest ei tahtnud rääkida - sai ka täna kiirelt stendis käidud, lihtsalt üks tõmme sest rohkemaks $ ei jätkund. Kuna nüüd peal hispaania Weberi 45-sed ja sees võidusõidu küte siis ootasin ärevusega, et ega kõverad ja numbrid hoopis kehvemaks pole läind, sest s.a. sai ka siin veits maha käiatud, kuid pettuma ei pidand, kõverad sama head ja samas kohas-numbrid nats suuremad kuid see ka teine stend kus käisin et aimu saab aga midagi täpselt öelda veel ei saa.
Samas tekib ikkagi küsimärk - mida krdit ned 45-sed siis seal olema peaks? ehk peaks siis ka juba suur klapp olema - varem või hiljem tuleb ka see, kuid sinnamaani sõidame sellega.
Kokkuvõtvalt asi hetkel töötab ja pepuga ma suurt midagi aru ei saand ja stopperiga ei olnd aega ega mahti ka mõõdistama hakata. Jääb teine kevadet nüüd ootama, plaanis on keretööd lasta teha ja autot nö. värskendada.
Kui keegi huvitet kaarti lugema siis võib kontakteeruda, ps.
Kuulmiseni
Samas tekib ikkagi küsimärk - mida krdit ned 45-sed siis seal olema peaks? ehk peaks siis ka juba suur klapp olema - varem või hiljem tuleb ka see, kuid sinnamaani sõidame sellega.
Kokkuvõtvalt asi hetkel töötab ja pepuga ma suurt midagi aru ei saand ja stopperiga ei olnd aega ega mahti ka mõõdistama hakata. Jääb teine kevadet nüüd ootama, plaanis on keretööd lasta teha ja autot nö. värskendada.
Kui keegi huvitet kaarti lugema siis võib kontakteeruda, ps.
Kuulmiseni
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Vaikselt aga visalt - kaardilugejaga saime ka ühele poole, seekord siis taas linna miis, näis kuidas meil klappima hakkab.
Autust kah - üks päev sai siin veits tööd tehtud ja R'i natuke liigutatud kruusal, kuna oli üks veike juubel, R sai nimelt 10-seks...jah alles see oli,
2004 sügis sai ta garaasi aetud ja tegelema hakatud.
Juubelil oli kohal kogu bänd, kes tema sünni ja elukäigu juures tähtsamat rolli olid/on mänginud, saluuti ei lasknud aga torust natuke tahma ikka sai
Lisaks sai ka nö. garaasi laienduse pidulik avamine peetud, siinkohal vabandused Olavile väikse vimka eest - ära pikka viha pea:D
Kuna suvel sai 15" ratas alla, siis nüüd sai seda ka kruusal proovitud ja esmamuljed on vägevad ja natuke ehk isegi ehmatavad.
Meil seal üks selline lõik kus masinat testime ja kui siiani sai seal 14"-ga ikka 7000pööret kätte 4.8-ga (ääriveeri ka 4.44-ga) siis
nüüd suure ratta ja 4.8-ga sai sirge 6000 peal otsa elik suure rattaga on veel ca 1300-1500 pööret varu.
Sipokat meil peal pole j agpsi kahjuks ei taiband kasutada (ehk järgmine kord), seega kiirust 6000-l ma öelda ei oska, aga tagumik ütles et aitab jamast ja sõitsime garaasi tagasi enne kui adrenaliin vms pähe lööb.
Olavi jäi ka kõrvalistmel kuidagi vaikseks seal 6000-juures:D
Aga ei, see 15" on ikka hoopis teine maailm ja ilmselt tuleb lisaks ka teine ja aeglasem reduktor leida, vähemalt siia mägi-eesti katsetele.
Siit ka ehk üks väike tegur, miks 14"-ga tänapäeval enam konkurentsi ei paku, kõigil on 15" all ja rehvi diameeter 40-50mm suurem.
Lisaks panime karterikaitsme alla koos uute kinnitustega, see tahab veel vähe kohendamist aga alla ta saime.
Nüüd on meie autul ka pööretepiiraja - made in suomi
see asi sai ka juba suvel peale, kuid nüüd õnnestus seda alles ka kogeda - nimelt sinna katselõigule sõites tahtsin korra kellasid põhja lasta 3-ndaga kuid 6500-peal keeldus masin edasi pöördeid kogumast - süda jättis kohe löögi vahele et mida pekki nüüd siis!?
Aga järgmine sekund, huvitav see inimese aju ikka:), viis mingi jõud mu pilgu kohta kuhu see piiraja kinnitet ja süda hakkas kohe taas omas vanas rütmis lööma - piiraja seier oligi meil jäetud 6500 peale:)
elik - asi töötab! ja kusjuures nii peenelt et ei mingit paukumist nagu neil pritsega massinatel kuulda on (C2-d, Fiestad, Cliod jms põrnikad)
Vot tak - uus bensupump ka jõudis - made in usa, spets karpa-weberile mõeldud, seda veel kahjuks külge ei saand.
Lisaks vaja veel akuga tegeleda ja varuratta kinnitused korrastada
juhi iste sai uus sisse aga vaja kinnitused ringi teha.
Ka on kohal silikoon lõdvikud, paneme need ka külge ja vaatame kuda siis toimetavad.
Mingi kamm on ka elektriga, kusagil on midagi ära väsinud või massi läind selle seismisega, et Olavi saab üks kord veel sellega tegeleda, ilmselt mingi aeg novembris. Pilte vist keegi ei teind kuna käed jalad olid tööd täis, aga eks järgmine kord.
Seniks kuulmiseni!
Autust kah - üks päev sai siin veits tööd tehtud ja R'i natuke liigutatud kruusal, kuna oli üks veike juubel, R sai nimelt 10-seks...jah alles see oli,
2004 sügis sai ta garaasi aetud ja tegelema hakatud.
Juubelil oli kohal kogu bänd, kes tema sünni ja elukäigu juures tähtsamat rolli olid/on mänginud, saluuti ei lasknud aga torust natuke tahma ikka sai
Lisaks sai ka nö. garaasi laienduse pidulik avamine peetud, siinkohal vabandused Olavile väikse vimka eest - ära pikka viha pea:D
Kuna suvel sai 15" ratas alla, siis nüüd sai seda ka kruusal proovitud ja esmamuljed on vägevad ja natuke ehk isegi ehmatavad.
Meil seal üks selline lõik kus masinat testime ja kui siiani sai seal 14"-ga ikka 7000pööret kätte 4.8-ga (ääriveeri ka 4.44-ga) siis
nüüd suure ratta ja 4.8-ga sai sirge 6000 peal otsa elik suure rattaga on veel ca 1300-1500 pööret varu.
Sipokat meil peal pole j agpsi kahjuks ei taiband kasutada (ehk järgmine kord), seega kiirust 6000-l ma öelda ei oska, aga tagumik ütles et aitab jamast ja sõitsime garaasi tagasi enne kui adrenaliin vms pähe lööb.
Olavi jäi ka kõrvalistmel kuidagi vaikseks seal 6000-juures:D
Aga ei, see 15" on ikka hoopis teine maailm ja ilmselt tuleb lisaks ka teine ja aeglasem reduktor leida, vähemalt siia mägi-eesti katsetele.
Siit ka ehk üks väike tegur, miks 14"-ga tänapäeval enam konkurentsi ei paku, kõigil on 15" all ja rehvi diameeter 40-50mm suurem.
Lisaks panime karterikaitsme alla koos uute kinnitustega, see tahab veel vähe kohendamist aga alla ta saime.
Nüüd on meie autul ka pööretepiiraja - made in suomi
see asi sai ka juba suvel peale, kuid nüüd õnnestus seda alles ka kogeda - nimelt sinna katselõigule sõites tahtsin korra kellasid põhja lasta 3-ndaga kuid 6500-peal keeldus masin edasi pöördeid kogumast - süda jättis kohe löögi vahele et mida pekki nüüd siis!?
Aga järgmine sekund, huvitav see inimese aju ikka:), viis mingi jõud mu pilgu kohta kuhu see piiraja kinnitet ja süda hakkas kohe taas omas vanas rütmis lööma - piiraja seier oligi meil jäetud 6500 peale:)
elik - asi töötab! ja kusjuures nii peenelt et ei mingit paukumist nagu neil pritsega massinatel kuulda on (C2-d, Fiestad, Cliod jms põrnikad)
Vot tak - uus bensupump ka jõudis - made in usa, spets karpa-weberile mõeldud, seda veel kahjuks külge ei saand.
Lisaks vaja veel akuga tegeleda ja varuratta kinnitused korrastada
juhi iste sai uus sisse aga vaja kinnitused ringi teha.
Ka on kohal silikoon lõdvikud, paneme need ka külge ja vaatame kuda siis toimetavad.
Mingi kamm on ka elektriga, kusagil on midagi ära väsinud või massi läind selle seismisega, et Olavi saab üks kord veel sellega tegeleda, ilmselt mingi aeg novembris. Pilte vist keegi ei teind kuna käed jalad olid tööd täis, aga eks järgmine kord.
Seniks kuulmiseni!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kuna Mikuga kadusid ka Valvoline'i sponsorlu:) siis täna sai üle mindud Gulf racingule, R sai kõik uued mahlad sisse.
Eks paistab kuda õli toimetab, vaja veel õlitemp. andur järgi ühendada ja vaatame kuda see õli töötab.
Seoses õlivahetusega selgus ka natuke üld-harivat, nimelt ei pruugi ühe ja sama tootja õlifilter just sama kvaliteediga olla - teile teadmiseks.
Nimelt sai uus SCT külge ja õlisurve kadus 50% eelnevatest aegadest. Hakkasime juba pumpa kahtlustama jms.
Kuid sai siis testitud, võtsin poest kahe erineva tootja omad SCT ja MS ning pannes siis selle teise SCT - kõik korras, surved olemas nii nagu peab.
MS jääb oma aega ootama.
Tegin ka paar klõpsu, hiljem needki siia.
15"-ga on hoopis teine sõit ikka, auto käitub hoopis teistmoodi, kui Olavi aega saab, peab üks päev elektriga nats tegelema, nimelt mingi kloterman seal sees ja tekitab lühiühendusi meil miski seal tulede juures
seniks kaunist sügist!
Eks paistab kuda õli toimetab, vaja veel õlitemp. andur järgi ühendada ja vaatame kuda see õli töötab.
Seoses õlivahetusega selgus ka natuke üld-harivat, nimelt ei pruugi ühe ja sama tootja õlifilter just sama kvaliteediga olla - teile teadmiseks.
Nimelt sai uus SCT külge ja õlisurve kadus 50% eelnevatest aegadest. Hakkasime juba pumpa kahtlustama jms.
Kuid sai siis testitud, võtsin poest kahe erineva tootja omad SCT ja MS ning pannes siis selle teise SCT - kõik korras, surved olemas nii nagu peab.
MS jääb oma aega ootama.
Tegin ka paar klõpsu, hiljem needki siia.
15"-ga on hoopis teine sõit ikka, auto käitub hoopis teistmoodi, kui Olavi aega saab, peab üks päev elektriga nats tegelema, nimelt mingi kloterman seal sees ja tekitab lühiühendusi meil miski seal tulede juures
seniks kaunist sügist!
Festina lente!
- karlerik110
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 104
- Liitunud: 23 Nov 2010 23:36
- Asukoht: Abja-Paluoja
- Autod: Vaz 2106
-
mMargusR
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 244
- Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
- Asukoht: Rakvere
- Autod: Subaru Forester 2009
Toon ka ühe näite MS toote ebakvaliteetsusest,mis oleks väga kurvalt lõppenud äärepealt:nimelt sai ühele 110-le esimene pidurisilinder vahetatud.Garaazis kõik ok,aga kui auto juba koju sõitma hakkas,siis murdus üks kinnituskõrv silindri küljest lihtsalt lahti ja pedaal kolksti põhjas,mahlad väljas.Hea,et ei jõudnud suurema liikluseni.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
antud hetkel oli tegu SCT filtriga, aga mõlemad jah madalama otsa toodang.
Kokkuhoidmise eesmärgil pole pole midagi kaustatud, siiani lihtsalt kõik filtrid kestnud ja pole sellise probleemiga kokku puutunud varem.
Võeti seda, mida poest anti ja vsjoo
Nüüd aga tuleb välja, et enam nii edasi ei saa.
Tänud "walter", pane siis 1 mulle kõrvale ja anna Olavi kätte.
mõni klõps:

Kokkuhoidmise eesmärgil pole pole midagi kaustatud, siiani lihtsalt kõik filtrid kestnud ja pole sellise probleemiga kokku puutunud varem.
Võeti seda, mida poest anti ja vsjoo
Nüüd aga tuleb välja, et enam nii edasi ei saa.
Tänud "walter", pane siis 1 mulle kõrvale ja anna Olavi kätte.
mõni klõps:
Festina lente!