Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kaks kahest ehk mõlemad sõidud nüüd seljataga ja ettevalmistused L-E'ks täies hoos (majutus, trenn, auto seisukord, tutvumismasin, fännide murede jms. lahendamised)
Auto sai Kehalas natuke kannatada ja mõned nõrgad kohad ka välja lõid - ehk üritus täitis eesmärki. Rada oli natuke liiga nika-nõka minu jaoks (va. kiire lõik viimasel km) siis erilist sõidu naudingut polnud. See selleks, lõpp hea kõik hea - tubli viies koht omas klassis ehk siis viimased...hahahaa eks kunagi ikka esimene kord ole, nagu sturman ütles.
Fännklubi ka kaasas seekord - Elts ja Hendu, said kenasti hakkama ka mehaaniku elustiiliga, tore et seltsiks olite!
Lõunas näeme!
Auto sai Kehalas natuke kannatada ja mõned nõrgad kohad ka välja lõid - ehk üritus täitis eesmärki. Rada oli natuke liiga nika-nõka minu jaoks (va. kiire lõik viimasel km) siis erilist sõidu naudingut polnud. See selleks, lõpp hea kõik hea - tubli viies koht omas klassis ehk siis viimased...hahahaa eks kunagi ikka esimene kord ole, nagu sturman ütles.
Fännklubi ka kaasas seekord - Elts ja Hendu, said kenasti hakkama ka mehaaniku elustiiliga, tore et seltsiks olite!
Lõunas näeme!
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Mis te nüüd - väga kena.
Jah, seekord siis sedapsi, lühidalt kokkuvõtta siis - raske oli!
aga peab rahule jääma, sest saime lõpuni ja ei olnud viimased ning seal kus klappis, olid ajad ka enam-vähem.
Mikule oli vist see ralli/üritus/elamus kõige raskem autospordi kogemus, aga püüa rahul olla, sest saime ju lõpuni!
Ekipaaži poolt Tänud:
Olavi, Elts, Hendrik - tubli töö, kuigi paanikat oli rohkem kui ohtu minu poolt tekitatuna, et ärge pikka viha pidage ja ma loodan, et siit sai miski alguse.
Tänama peab fänne, kes meid seal tagaotsas ikka kiiremini lõpuni tulema kannustasid ja toeks olid raksetel hetkedel ja fänne oli meil PALJU.
Täname ka oma autot, kes küll pirtsutas kohati ja väsimust näitas, kuid siiski leidis jõudu meid sealt džunglist finišini transportida.
Järgmiste üritusteni!




Ja väsinuna finišis:
http://www.rally.ee/?a=a111&b=143976
Jah, seekord siis sedapsi, lühidalt kokkuvõtta siis - raske oli!
aga peab rahule jääma, sest saime lõpuni ja ei olnud viimased ning seal kus klappis, olid ajad ka enam-vähem.
Mikule oli vist see ralli/üritus/elamus kõige raskem autospordi kogemus, aga püüa rahul olla, sest saime ju lõpuni!
Ekipaaži poolt Tänud:
Olavi, Elts, Hendrik - tubli töö, kuigi paanikat oli rohkem kui ohtu minu poolt tekitatuna, et ärge pikka viha pidage ja ma loodan, et siit sai miski alguse.
Tänama peab fänne, kes meid seal tagaotsas ikka kiiremini lõpuni tulema kannustasid ja toeks olid raksetel hetkedel ja fänne oli meil PALJU.
Täname ka oma autot, kes küll pirtsutas kohati ja väsimust näitas, kuid siiski leidis jõudu meid sealt džunglist finišini transportida.
Järgmiste üritusteni!
Ja väsinuna finišis:
http://www.rally.ee/?a=a111&b=143976
Festina lente!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kerega tehti super töö. Esimest korda sillastendi minnes vahtisime suurte silmadega, kuidas kõik näidud korras on. Silma peame kinni pigistama ainult mõlkide kohapealt. Jäi ju katus vahetamata ja pahtlit mina ei salli. Eks Siim ole selle katuse üle rohkem õnnetu.
Rahule saan jääda ainult kahe katse üle. Teisepäeva esimene katse ehk siis SS4, kus rütm oli hea ja eriti ei koperdanud lugemisel. Muidugi seda ka tänu sellele, et legend oli hästi kirja saanud. Ja esimese päeva kolmas katse(SS3), kus rütmil väga viga ei olnud ja legend klappis, kuid kahjuks minu apsaka tõttu sai side patarei enne lõppu tühjaks(ärge kasutage aegunud patareisid elutähtsates kohtades) ja Siim mind enam ei kuulnud.
Aga fännklubi oli tõesti kõva!
Rahule saan jääda ainult kahe katse üle. Teisepäeva esimene katse ehk siis SS4, kus rütm oli hea ja eriti ei koperdanud lugemisel. Muidugi seda ka tänu sellele, et legend oli hästi kirja saanud. Ja esimese päeva kolmas katse(SS3), kus rütmil väga viga ei olnud ja legend klappis, kuid kahjuks minu apsaka tõttu sai side patarei enne lõppu tühjaks(ärge kasutage aegunud patareisid elutähtsates kohtades) ja Siim mind enam ei kuulnud.
Aga fännklubi oli tõesti kõva!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Tänud!
Mootori tegija saab ka natuke tööd, vene detailid/tihendid on kas tolerantsist väljas või väsinud. Suurem remont ja täiustused tuleks teha nüüd aga põhja all.
Meediat Mägi-Eestist:
http://www.youtube.com/watch?v=Tmw1S68yzi4
http://www.youtube.com/watch?v=ivyOcg5eyi4
1:05
http://www.youtube.com/watch?v=lLOgL9zwmbg
5:28 kohalikud ekipaažid vennad Lutsud (SS3) ja meie (SS9) sama kurv mis mägilaste videoski viimasena
http://www.youtube.com/watch?v=rJssgqHPPmE
Kihvt kokkuvõte, operaator Reiko H.
klikake ka HD peale (kus võimalik), on parem pilt, avastasin üks päev
Kommentaariks niipalju, et videod mis olemas, on kahjuks petlikud - huvitaval kombel on nendes kohtades masinaga kõik korras ja sõit nagu päris, kuid enamus aega maadlesime ikka legendi või tehniliste iseärasustega, seda ka ajad näitavad, et võidusõidust, kui sellisest, olime siiski kaugel.
Selle tõestuseks koht kus me loodust nautisime tänu...ilmselt mingi karpa/kütte/süüte? vea tõttu - selgusetu tänini, kuid juhtus see peale hirmsat lööki juhipoolsesse esirattasse, mispeale I mõte oli et rehv/velg tuksis, kuid siis selgus, et aparaat ei lähe pöördessegi ja sil. peksavad üle -eelviimane katse - võit vaid ettekujutada, mis meeleolu kokpiti valdas:
http://www.youtube.com/watch?v=Em9BzSgx1q8
Kokkuvõtvalt - Tsiteerides klassikuid:
"No andke andeks - me eismest korda!" (by Hendu)
Mootori tegija saab ka natuke tööd, vene detailid/tihendid on kas tolerantsist väljas või väsinud. Suurem remont ja täiustused tuleks teha nüüd aga põhja all.
Meediat Mägi-Eestist:
http://www.youtube.com/watch?v=Tmw1S68yzi4
http://www.youtube.com/watch?v=ivyOcg5eyi4
1:05
http://www.youtube.com/watch?v=lLOgL9zwmbg
5:28 kohalikud ekipaažid vennad Lutsud (SS3) ja meie (SS9) sama kurv mis mägilaste videoski viimasena
http://www.youtube.com/watch?v=rJssgqHPPmE
Kihvt kokkuvõte, operaator Reiko H.
klikake ka HD peale (kus võimalik), on parem pilt, avastasin üks päev
Kommentaariks niipalju, et videod mis olemas, on kahjuks petlikud - huvitaval kombel on nendes kohtades masinaga kõik korras ja sõit nagu päris, kuid enamus aega maadlesime ikka legendi või tehniliste iseärasustega, seda ka ajad näitavad, et võidusõidust, kui sellisest, olime siiski kaugel.
Selle tõestuseks koht kus me loodust nautisime tänu...ilmselt mingi karpa/kütte/süüte? vea tõttu - selgusetu tänini, kuid juhtus see peale hirmsat lööki juhipoolsesse esirattasse, mispeale I mõte oli et rehv/velg tuksis, kuid siis selgus, et aparaat ei lähe pöördessegi ja sil. peksavad üle -eelviimane katse - võit vaid ettekujutada, mis meeleolu kokpiti valdas:
http://www.youtube.com/watch?v=Em9BzSgx1q8
Kokkuvõtvalt - Tsiteerides klassikuid:
"No andke andeks - me eismest korda!" (by Hendu)
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kehala teema jäi kuidagi vahele, paar klõpsu (T.Anis):
php55L0o7
phptcg5UW
Lisasin veel mõned meedia piskud eelnevate teemade alla.
Loodetavasti saab selle aasta sees veel ühe sõidu teha ja ka dvd valmis.
kehalaväike1.jpg-thumb.jpg
kehalaväike2.jpg-thumb.jpg
php55L0o7
phptcg5UW
Lisasin veel mõned meedia piskud eelnevate teemade alla.
Loodetavasti saab selle aasta sees veel ühe sõidu teha ja ka dvd valmis.
kehalaväike1.jpg-thumb.jpg
kehalaväike2.jpg-thumb.jpg
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Pole hetkel muud tarka teha:
Niisiis, kuna Mulgi (ajapuudus ja rahapuudus) ja Saare (raha puudus) ralli jäid meil vahele, siis on nagu meie hooajal veel otsad lahti ning lahtised otsad - uskuge mind, need on ühed hullemad asjad mis elus ette tulla saavad.
Seega, et otsad kokku saaks tõmmata ja lõpetamata suhted lõpetatud, tuleb meil minna Hiiumaale - so. üks 75km2 riik, kus räägitakse imelikku keelt ja õhtueineks on ainult angerjas või tuulehaug, ka on neil seal väike koopia Taevaskojast ning tohutu muu hulk etnost. Neil pidavat olema seal ka autospordi hullude jaoks mõne kurviga kruusateid. Ahjaa peamehaanik Olaaf'il pidavat seal ka sugulased elama. Seekord ta siiski meiega ei ühine, kuna mastide otsas turnimine toob rohkem sisse. Meie aga püüame oma multikultuurse seltskonnaga omamoodi seda imelikku saart rikastada, viies sinna inimesi erinevatest eesti otsadest ning muidugi ka peasüüdlase - 1800R, kellel suur idanaabri hing sees (loe: sisse ei too kunagi midagi, joob palju, aga sõidab omal jalal koju ja järgmine päev on taas vormis-uskumatu).
Hiiumaal toimuva autospordi üritusega tõmmatakse ka suuremas mastaabis joon alla, nimelt saab finiši lipu esimene E-Cup karikasari Eestis.
Juba Türil kuid rohkem juba Mägi-Eestis, häiris meid pidevalt üks kummaline vibratsioon, mis tekib 4000-5000 pöörde juures. Kuna alla sai uus kardaan, arvasin et see tasakaalust väljas (praak noh) aga Mikk ja Co käisid asja ligemalt uurimas ja selgus et see on ka ühe teise kardaaniga nõnda.
Tundub, et asi võib olla summuti süsteemis. Nimelt kuumuse vähendamiseks mootoriruumis, sai lisaks metall plaat kattele lisatud ka kuumakindel teip väljalaske kollektorile, kuumust sai küll vähemaks, aga nüüd see kuumus akumuleerub vist sinna torru endasse ning nõnda suurel määral, et hakkab seal oma elu elama ehk deformeeruma siis kui heaks arvab ja kui mõnest kohast kiva või kännuga pihta saab, seega pidi enne ja rallil ja peale rallit mägi-eestis selle summutiga koguaeg tegelema/kohendama, sest kohati oli see kollektori ots nii vastas, et lisaks mõnusale vibratsioonile ka lärm toas oli.
No ei tea, aga seda viga pole veel lahendatud, nõu anded teretulnud!?
Teiseks, mis tuli ette 2x Kehala Sprindil ja hullemini juba taas Mägi-Eestis (vaata: http://www.youtube.com/watch?v=Em9BzSgx1q8 )
oli see kui auto kas siis hüppest maandudes auku (Kehalas) või ühes löökaugus SS( LE's (kus oli kivi põhjas ning mis ratta koos amortisatsiooni detailidega kolksuga kokku lajatas - juhipoolse), hakkas niimoodi töristama ja lärtsuma nagu seal videos.
Lahenduseks oli mõemal korral auto peatamine ja kohapeal käija lastes ja tuuritades.
Siit taas suureringi küsimus - mis kamm on?
Varem pole seda kunagi ette tulnud, et kui mingi põrutuse või matsu saab (et amort ja vedru kokku lähevad pauguga) siis kohe nutt lahti.
Üks asi mis ma ise oma pooletoobise tehnilise taibuga arvan, et võibolla on see seotud karpadega. Kuna nüüdsest on meil webber 45 peal, mille trompetid on pikemad kui 40'sel. Kuna me tahame mootorit säästa ja sõita õhufiltrit kasutades, siis ei saa me kasutada "kummilutte" kollede ja weberite vahel (on ca 35mm pikad) ja olude sunnil on seal nüüd vahel need "imetihendid", plast korpus ja kummirõngas, kokku 7mm paks.
Et äkki on need weberid liiga jäigalt kollede küljes? Ja põrutades lükkab weberid "segaseks" ...
Vastulauseks on aga see, et nõnda on ka paljudel teistel, sest neid "kummilutte" pole saada enam (poest, eestist). Ei ole kuulda olnud, et see kõigil nii oleks.
Teine variant - elekter? Kuid mis? (tahhomeetri juhtme lõikasime juba läbi,et äkki see peksis süütesse segast, peale seda pole aga katsetanud)
-Aga mis siin siis seletab selle et kohapeal käijes asi laheneb ja masin täies võimsuses?
Kas taas massi probleemid? (nagu see 2009 LE's oli)
Kuid siis hakkas ta tööle nagu 3-e silindriga sõites ja kohe stardist! Et ei vist ka see...
Igatahes rikkus see "kala" meil täielikult Kehala 2-e vooru viimasel kolmandikul ja ka üle poole 8-nda katse lõunas. Pöörded üle 3500 ei läinud ja vahel tahtis kätte ära "surra"
Rohkemat mu väike peake ei suuda välja mõelda. Vahest teab keegi, midagi asjalikku soovitada/kontrollida enne Hiius starti?
Kuna rehvidega on ka juba asi ühelpool, siis peame hooaja lõpetama kulunud rehvikestega. Stardinumber 23 seekord, kokku annab see arvu 5, tore oleks tulemusele ka panna hindeks 5. Selle nimel me sinna ka tüürime. Bensu meil veel on niipalju ja tahtmist ka, et nõnda pikk reis ette võtta. Seega kellel mahti, tulge kaasa elama!
Kui tuult purjesse jätkub, siis oleme 21.10 kell 20.30 Käinas ja start antakse 22.10 kell 12 vist.
Infot: http://www.autosport.ee/rallyreg/?page=41&race_id=156&
Stardis on päris mitu puškat, nende seas ka Eesti Meister 2005! Seekord roolib seda aga uustulnuk Ott Meskäpp koos A. Kuutokiga. Kohal on ka vanad kalad Raplamaalt ekipaaž Vahi/Reinu ning noored kotkad Jalakas/Laipaik Hiiu naaber riigi saarelt, mille nime ei tohi suhuvõtta, kui Hiidlane kuulderaadiuses on.
Seega kõik jalad perse alt välja ja...Hiidu!
Niisiis, kuna Mulgi (ajapuudus ja rahapuudus) ja Saare (raha puudus) ralli jäid meil vahele, siis on nagu meie hooajal veel otsad lahti ning lahtised otsad - uskuge mind, need on ühed hullemad asjad mis elus ette tulla saavad.
Seega, et otsad kokku saaks tõmmata ja lõpetamata suhted lõpetatud, tuleb meil minna Hiiumaale - so. üks 75km2 riik, kus räägitakse imelikku keelt ja õhtueineks on ainult angerjas või tuulehaug, ka on neil seal väike koopia Taevaskojast ning tohutu muu hulk etnost. Neil pidavat olema seal ka autospordi hullude jaoks mõne kurviga kruusateid. Ahjaa peamehaanik Olaaf'il pidavat seal ka sugulased elama. Seekord ta siiski meiega ei ühine, kuna mastide otsas turnimine toob rohkem sisse. Meie aga püüame oma multikultuurse seltskonnaga omamoodi seda imelikku saart rikastada, viies sinna inimesi erinevatest eesti otsadest ning muidugi ka peasüüdlase - 1800R, kellel suur idanaabri hing sees (loe: sisse ei too kunagi midagi, joob palju, aga sõidab omal jalal koju ja järgmine päev on taas vormis-uskumatu).
Hiiumaal toimuva autospordi üritusega tõmmatakse ka suuremas mastaabis joon alla, nimelt saab finiši lipu esimene E-Cup karikasari Eestis.
Juba Türil kuid rohkem juba Mägi-Eestis, häiris meid pidevalt üks kummaline vibratsioon, mis tekib 4000-5000 pöörde juures. Kuna alla sai uus kardaan, arvasin et see tasakaalust väljas (praak noh) aga Mikk ja Co käisid asja ligemalt uurimas ja selgus et see on ka ühe teise kardaaniga nõnda.
Tundub, et asi võib olla summuti süsteemis. Nimelt kuumuse vähendamiseks mootoriruumis, sai lisaks metall plaat kattele lisatud ka kuumakindel teip väljalaske kollektorile, kuumust sai küll vähemaks, aga nüüd see kuumus akumuleerub vist sinna torru endasse ning nõnda suurel määral, et hakkab seal oma elu elama ehk deformeeruma siis kui heaks arvab ja kui mõnest kohast kiva või kännuga pihta saab, seega pidi enne ja rallil ja peale rallit mägi-eestis selle summutiga koguaeg tegelema/kohendama, sest kohati oli see kollektori ots nii vastas, et lisaks mõnusale vibratsioonile ka lärm toas oli.
No ei tea, aga seda viga pole veel lahendatud, nõu anded teretulnud!?
Teiseks, mis tuli ette 2x Kehala Sprindil ja hullemini juba taas Mägi-Eestis (vaata: http://www.youtube.com/watch?v=Em9BzSgx1q8 )
oli see kui auto kas siis hüppest maandudes auku (Kehalas) või ühes löökaugus SS( LE's (kus oli kivi põhjas ning mis ratta koos amortisatsiooni detailidega kolksuga kokku lajatas - juhipoolse), hakkas niimoodi töristama ja lärtsuma nagu seal videos.
Lahenduseks oli mõemal korral auto peatamine ja kohapeal käija lastes ja tuuritades.
Siit taas suureringi küsimus - mis kamm on?
Varem pole seda kunagi ette tulnud, et kui mingi põrutuse või matsu saab (et amort ja vedru kokku lähevad pauguga) siis kohe nutt lahti.
Üks asi mis ma ise oma pooletoobise tehnilise taibuga arvan, et võibolla on see seotud karpadega. Kuna nüüdsest on meil webber 45 peal, mille trompetid on pikemad kui 40'sel. Kuna me tahame mootorit säästa ja sõita õhufiltrit kasutades, siis ei saa me kasutada "kummilutte" kollede ja weberite vahel (on ca 35mm pikad) ja olude sunnil on seal nüüd vahel need "imetihendid", plast korpus ja kummirõngas, kokku 7mm paks.
Et äkki on need weberid liiga jäigalt kollede küljes? Ja põrutades lükkab weberid "segaseks" ...
Vastulauseks on aga see, et nõnda on ka paljudel teistel, sest neid "kummilutte" pole saada enam (poest, eestist). Ei ole kuulda olnud, et see kõigil nii oleks.
Teine variant - elekter? Kuid mis? (tahhomeetri juhtme lõikasime juba läbi,et äkki see peksis süütesse segast, peale seda pole aga katsetanud)
-Aga mis siin siis seletab selle et kohapeal käijes asi laheneb ja masin täies võimsuses?
Kas taas massi probleemid? (nagu see 2009 LE's oli)
Kuid siis hakkas ta tööle nagu 3-e silindriga sõites ja kohe stardist! Et ei vist ka see...
Igatahes rikkus see "kala" meil täielikult Kehala 2-e vooru viimasel kolmandikul ja ka üle poole 8-nda katse lõunas. Pöörded üle 3500 ei läinud ja vahel tahtis kätte ära "surra"
Rohkemat mu väike peake ei suuda välja mõelda. Vahest teab keegi, midagi asjalikku soovitada/kontrollida enne Hiius starti?
Kuna rehvidega on ka juba asi ühelpool, siis peame hooaja lõpetama kulunud rehvikestega. Stardinumber 23 seekord, kokku annab see arvu 5, tore oleks tulemusele ka panna hindeks 5. Selle nimel me sinna ka tüürime. Bensu meil veel on niipalju ja tahtmist ka, et nõnda pikk reis ette võtta. Seega kellel mahti, tulge kaasa elama!
Kui tuult purjesse jätkub, siis oleme 21.10 kell 20.30 Käinas ja start antakse 22.10 kell 12 vist.
Infot: http://www.autosport.ee/rallyreg/?page=41&race_id=156&
Stardis on päris mitu puškat, nende seas ka Eesti Meister 2005! Seekord roolib seda aga uustulnuk Ott Meskäpp koos A. Kuutokiga. Kohal on ka vanad kalad Raplamaalt ekipaaž Vahi/Reinu ning noored kotkad Jalakas/Laipaik Hiiu naaber riigi saarelt, mille nime ei tohi suhuvõtta, kui Hiidlane kuulderaadiuses on.
Seega kõik jalad perse alt välja ja...Hiidu!
Festina lente!
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Pakun välja oma nägemuse ja kogemusest, tundub et nii vibratsioon kui turtsumine võivad olla omavahel seotud. Kasutan ise ka weberite vahel plast-kummi rõngaid, nüüd ma ei tea kuidas sul on kinni weberite esimene ots. minul oli suur plekk ja see otse siis kollektori külge veetud keermelatiga. Kui käisime stendis Vanaselja juures, tekkis alguses mingil pöördel mega vibratsiion mootorisse, ma ei hakka raamatut siia kirjutama kuidas viga taga ajasime, aga peale weberi keermevarraste lahtilaskmist vibra kadus. Siis panime sinna vahele kummipuksid ja kõik toimib!
Teooria võib-olla siis järgmine: teatud pöördel tekib kerge resonants-vibra weberitel, mis siis suureneb, järgmisena lööb kütuse vahtu ja ei tule sealt kütusedüüsist mite kütus vaid mingi vahus pudru, jätad auto seisma, kütuse tase taastub ujukiruumis ja volaa töötab jälle. sama seisu võib põhjustada hüpe või löökauk mis annab korra tõuke weberitele ja kohe on käes jälle see sama vibratsioon ja kõik jälle kordub
ma otsin kohe mingi pildi kuidas ise tegime!
teine asi on see et need pikad keermevardad peaksid olema, muidu on suurendatud oht et weberi kõrvad murduvad ära suurema löögi tagajärjel oma raskusest!
Teooria võib-olla siis järgmine: teatud pöördel tekib kerge resonants-vibra weberitel, mis siis suureneb, järgmisena lööb kütuse vahtu ja ei tule sealt kütusedüüsist mite kütus vaid mingi vahus pudru, jätad auto seisma, kütuse tase taastub ujukiruumis ja volaa töötab jälle. sama seisu võib põhjustada hüpe või löökauk mis annab korra tõuke weberitele ja kohe on käes jälle see sama vibratsioon ja kõik jälle kordub
ma otsin kohe mingi pildi kuidas ise tegime!
teine asi on see et need pikad keermevardad peaksid olema, muidu on suurendatud oht et weberi kõrvad murduvad ära suurema löögi tagajärjel oma raskusest!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Ommik
Rõõm näha, et kodanikud mõtlevad! Mikk juba vastas ka siin eelnevatele, lisan siia aind et jah süütepool on uus, Boschi oma, kommukas samuti, ka jagajaga paistab kõik korras olevat, juhtmete osas võib natuke nuriseda hallianduri omaga mis jagaja küljes alla poole ripub, kuid ei usu et nendesse koer on maetud.
photographerile seletuseks, et
see varb meil on olemas olnud koguaeg (üks ja see sama nii koos 40-ste kui ka nüüd 45-stega:
http://sinule.net/lingitud/kahari_juures_v.jpg
Pildil karpade vahel aga lahtises olekus tol hetkel, kuid kinnitub klapikambrikaane külge ka kummi seibiga) ja kummiseibid mõlemas otsas.
Samas tuleb see üle vaadata, et vahest lasta lõdvemaks vmt. et asjal on jumet, sest kuidagi arvan, et asi on karpades...või tahhokas;) siiski.
Türil midagi sellist ei juhtunud...kuigi sealsed teed olid lauged ja siledad ka - samas oleks see "kamm" ju ka seal väljalööma, kui asi taolises "peenes" pidevas vibratsioonis on?
No üks variant on, et panen need kummilutid tagasi ja võtan filtri ära - vähemalt saab teada, kas kordub või ei.
Aga ega mulle need plastik imetihendid sugugi ei meeldi...tegu on ju ikkagi horisontaal karpadega ja need raisad on ikka jube rasked.
Samas kas mis te sellest tahhoka variandist arvate? Nimelt tegu on ikka sama tahhokaga, mis põrutada sai "hullul krokol"
/firma Sunpro - mad in US/, imelik on see, et kui süüte välja võtad, siis laseb oma seieri mitte "0" -i vaid täitsa alla tühjale väljale...natuke imelik ning enne seisma jäämist teeb veel imelikke võnkeid ka.
Ok, elame näeme.
Rõõm näha, et kodanikud mõtlevad! Mikk juba vastas ka siin eelnevatele, lisan siia aind et jah süütepool on uus, Boschi oma, kommukas samuti, ka jagajaga paistab kõik korras olevat, juhtmete osas võib natuke nuriseda hallianduri omaga mis jagaja küljes alla poole ripub, kuid ei usu et nendesse koer on maetud.
photographerile seletuseks, et
see varb meil on olemas olnud koguaeg (üks ja see sama nii koos 40-ste kui ka nüüd 45-stega:
http://sinule.net/lingitud/kahari_juures_v.jpg
Pildil karpade vahel aga lahtises olekus tol hetkel, kuid kinnitub klapikambrikaane külge ka kummi seibiga) ja kummiseibid mõlemas otsas.
Samas tuleb see üle vaadata, et vahest lasta lõdvemaks vmt. et asjal on jumet, sest kuidagi arvan, et asi on karpades...või tahhokas;) siiski.
Türil midagi sellist ei juhtunud...kuigi sealsed teed olid lauged ja siledad ka - samas oleks see "kamm" ju ka seal väljalööma, kui asi taolises "peenes" pidevas vibratsioonis on?
No üks variant on, et panen need kummilutid tagasi ja võtan filtri ära - vähemalt saab teada, kas kordub või ei.
Aga ega mulle need plastik imetihendid sugugi ei meeldi...tegu on ju ikkagi horisontaal karpadega ja need raisad on ikka jube rasked.
Samas kas mis te sellest tahhoka variandist arvate? Nimelt tegu on ikka sama tahhokaga, mis põrutada sai "hullul krokol"
/firma Sunpro - mad in US/, imelik on see, et kui süüte välja võtad, siis laseb oma seieri mitte "0" -i vaid täitsa alla tühjale väljale...natuke imelik ning enne seisma jäämist teeb veel imelikke võnkeid ka.
Ok, elame näeme.
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tahokas hüppab mootori välja lükates, kuna kasutusel on iseergutuv generaator, ning süüte välja võttes käib mootor veel takti ringi ning tänu sellele annab genekas veel veidi voolu..
Puristamise põhjus peab olema kuskil karburaatori maailmas, süüte kohapealt peaks kõik korras olema.
Massides ei saa sedapuhku asi olla - mootoril on 2 erinevat massijuhet, teine teisel pool blokki.
Eks peab sügisel ohekatkusse hüppama minema, kui muidu viga ei leia!
Kui jagaja küljest juba juhtme lahti põrutab, siis asi enam ise korda minema ei kipu..
Kui 40 -sed karpad on veel alles, keeraks need külge kui muud lahendust ei leia - vibratsioon karburaatorile ei meeldi..
Puristamise põhjus peab olema kuskil karburaatori maailmas, süüte kohapealt peaks kõik korras olema.
Massides ei saa sedapuhku asi olla - mootoril on 2 erinevat massijuhet, teine teisel pool blokki.
Eks peab sügisel ohekatkusse hüppama minema, kui muidu viga ei leia!
Kui jagaja küljest juba juhtme lahti põrutab, siis asi enam ise korda minema ei kipu..
Kui 40 -sed karpad on veel alles, keeraks need külge kui muud lahendust ei leia - vibratsioon karburaatorile ei meeldi..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Sarnast pulli kogesime ka enda autol, kui veel karpadega sõitsime. Viga ilmnes siis lahtises düüsis. Kruvi mõelmal karpal liblikad pealt lahti ja kontrolli düüsid üle. Meil oli üks pool pööret lahti ja vead sisuliselt samad nagu sa kirjeldad. Enne selle avastamist olime jõudnud kogu käeulatuses olevad elektrilised seadmed ja juhtmed välja vahetada, kuid ei miskit.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Mnjah...Konsulteerisin selle teemaga seoses ka ühe targa inimesega selles asjus ning ainult jutu ja video põhjal arvati olevat viga karpas ja selle ujukis, mis võib selliste löökide korral kuidagi viltu minna või täitsa kinni lüüa - et on selliseid asju ka teistel juhtunud.
Siin aga aitab lisaks leevendustele mis? (Karpas endas pean silmas?)
Düüsid on kinni, olid enne ja on ka nüüd! Et selles vist ei ole viga.
Kuid tänan tähelepanu juhtimast, seda on ka juhtunud ja oleme selletõttu ikka aegajalt neid kontrollinud.
PS: keegi on huvitatud 30L SHELL V-Power Racing kütusest, Oktaan 99+ - saaksin seda Soomest tuua, toon ka endale ühe kanku.
Hind tanklas 1.75Eur/L ehk kanku Eestis (täna/homme suunal Tallinn-Tartu-Põlva) 55Eur
Siin aga aitab lisaks leevendustele mis? (Karpas endas pean silmas?)
Düüsid on kinni, olid enne ja on ka nüüd! Et selles vist ei ole viga.
Kuid tänan tähelepanu juhtimast, seda on ka juhtunud ja oleme selletõttu ikka aegajalt neid kontrollinud.
PS: keegi on huvitatud 30L SHELL V-Power Racing kütusest, Oktaan 99+ - saaksin seda Soomest tuua, toon ka endale ühe kanku.
Hind tanklas 1.75Eur/L ehk kanku Eestis (täna/homme suunal Tallinn-Tartu-Põlva) 55Eur
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Hooaja lõpusõnad ja tänuavaldused!!!
Hiiu ralli 2011 seljataga Ühtlasi ka Hooaeg 2011 !!!
Nagu ka LE-s nii ka nüüd, saab kokkuvõtta ürituse taas tõdedes heameelt, et lõpetasime, kuid mitterahuldavalt selles mõttes, et kahjuks mitte võidusõites.
LK4 finiši järgses AKP's jäi I käiku sisse lükates kang kenasti pihku ja sinna meie pot. hea tulemus ka jäi (olime sel hetkel omaklassi II, teor. võimalus ka tulla I). Lõpuni sõitsime III-aga, selle sai Mikk kuidagi sisse. Järelejäänud 2 katset vaatasime aind peeglisse.
Omad vitsad peksavad ja püüame tulevikus seda viga enam mitte korrata ja hoolsamini k.kastiga ümber käija.
Muid probleeme seekord ei esinenud, kui siis see sama vibratsioon (100->.....km/h), püüame ka selle talvega lahendada, hetkel on mõtted/lahendused ikkagi kardaani juures.
Ka läheb mootor hooldusesse, sest sidur sai kannatada ja otsasimmer lekitab õli ning kusagilt jagaja juurest samuti. Ühtlasi uurib/reguleerib klappe, nookureid nukka jms.
Alla läheb uus karteripõhi uue tihendiga samuti.
k.kast saab ka oma osa tähelepanu lisaks siis peasüüdlase-lülitus hoovastiku vahetusele (võibolla ka täiustamisele).
Summuti süsteem peaks ka tema looja juures remonti saama, sest tagapütt teeb juba põrgu lärmi ja ehk tuleb natuke kinnitusi ja kujugi muuta, et ta nii väga vasta maad enam ei töllerdaks ja meid ei häiriks enam iga kord.
Kui aega ja $$$ üle peaks jääma, siis võibolla mõned kosmeetilised muudatused/rooste vältimised sinna juurde.
Samuti on vaja nüüd ka uusi rehve ja bensiini jms.
Hiius sõitsime Shell V-Power 99+ benaga (etanooli vaba) ja tundub et käis kenasti - ei mingit detonatsiooni, tuleb veel tuua;) Mõnel sirgel oli ikka 7500 ka kellapeal seekord;)
Samuti tahaks professor Liguri juurde minna ja uued karpad häälestada ning küsida nõu meie puterdamise kohta, seda aga kevadel.
Järgmine hooaeg tahaks ka sõiduautoga legendi koostada erinevalt sellest aastast kus Miku hangitud bussiga seda tehtud sai. Selle tarbeks olen vaikselt tegelenud ka oma 07-e räige tjuunimisega. Nimelt läheb sinna kap.rem 21213 mootor ning turvapuur, karterikaitse jms. vidinad nagu toonklaas ja põhjavalgustus...nali
Seda kõike siis, kui ikka "pangast veel laenu antakse".
Toetajatele tahaksin teha ka ühe kokkusaamise, kus neile lähemalt seda rallielu tutvustada ja oma siirast tänu avaldada... Ohekatku vmt. näiteks, samas siin mägi-eestis oleks parem.
Kuid juba nüüd, teema lõpetuseks, soovin ekipaaži poolt siiralt tänada meie tublisid abilisi sellel rängal teekonnal:
* "FIE Karakatš ja Mootorid" ehk lihtsalt Kara ja tema kuldseid käsi mootori hooldamisel ja minu abistamisel
* hr. Sigmar Sepman / Timo Jaaska - rehvid
* hr. Ahti Savi - difrite/kasti hooldused/bensiin
* hr. Jaanus Kesalo (kerevenitus)
* TAMREX ehk hr. Imre Karu
* hr. Olavi Seli (siin foorumis tuntud kui "Olaaf")
* hr. Mikk Talvikut tema töökohta ja selle kollektiivi, bussil oli külje peal kirjas "AUTRA"
* G.P. Riht OÜ - autotreiler
* hr. Priit Kinnunen - legendi koostamine
* hr. Tiit Reinaas aka "Walter"
* hr. Hendrik Tõnsau aka "Hendu"
* hr. Heldur Viilo aka "Elts"
* hr. Martin Puusepp aka "PuZup"
* fännklubi "mägilased"
* hr. Lauri Nurm aka "atzkarik"
* ja paljusid paljusid teisi, kes siit sealt meid aidanud on ning sellega meie elu lihtsustanud
- Ilma teie kõigi abita poleks see hooaeg nii suureks kujunenud - see oli esimene hooaeg, kus me sõitsime rohkem kui 1 ralli:) Progress on olnud meeletu.
Suur Suur Äitähh teile kõigile!!!
Aga eks hoiame teid edaspidigi kursis kallid lugejad ja pöidlahoidjad - igaljuhul anname endast parima, et ka järgneval draakoni aasta hooajal, taas rajal olla ning seda Eesti Autoralli põldu 1800R'iga veel paremini künda!
http://ekodu.planet.ee/hiiuralli2011/co ... GP0509.jpg
Side lõpp...
phpyZxVVb
mägilased_11.jpg-thumb.jpg
Nagu ka LE-s nii ka nüüd, saab kokkuvõtta ürituse taas tõdedes heameelt, et lõpetasime, kuid mitterahuldavalt selles mõttes, et kahjuks mitte võidusõites.
LK4 finiši järgses AKP's jäi I käiku sisse lükates kang kenasti pihku ja sinna meie pot. hea tulemus ka jäi (olime sel hetkel omaklassi II, teor. võimalus ka tulla I). Lõpuni sõitsime III-aga, selle sai Mikk kuidagi sisse. Järelejäänud 2 katset vaatasime aind peeglisse.
Omad vitsad peksavad ja püüame tulevikus seda viga enam mitte korrata ja hoolsamini k.kastiga ümber käija.
Muid probleeme seekord ei esinenud, kui siis see sama vibratsioon (100->.....km/h), püüame ka selle talvega lahendada, hetkel on mõtted/lahendused ikkagi kardaani juures.
Ka läheb mootor hooldusesse, sest sidur sai kannatada ja otsasimmer lekitab õli ning kusagilt jagaja juurest samuti. Ühtlasi uurib/reguleerib klappe, nookureid nukka jms.
Alla läheb uus karteripõhi uue tihendiga samuti.
k.kast saab ka oma osa tähelepanu lisaks siis peasüüdlase-lülitus hoovastiku vahetusele (võibolla ka täiustamisele).
Summuti süsteem peaks ka tema looja juures remonti saama, sest tagapütt teeb juba põrgu lärmi ja ehk tuleb natuke kinnitusi ja kujugi muuta, et ta nii väga vasta maad enam ei töllerdaks ja meid ei häiriks enam iga kord.
Kui aega ja $$$ üle peaks jääma, siis võibolla mõned kosmeetilised muudatused/rooste vältimised sinna juurde.
Samuti on vaja nüüd ka uusi rehve ja bensiini jms.
Hiius sõitsime Shell V-Power 99+ benaga (etanooli vaba) ja tundub et käis kenasti - ei mingit detonatsiooni, tuleb veel tuua;) Mõnel sirgel oli ikka 7500 ka kellapeal seekord;)
Samuti tahaks professor Liguri juurde minna ja uued karpad häälestada ning küsida nõu meie puterdamise kohta, seda aga kevadel.
Järgmine hooaeg tahaks ka sõiduautoga legendi koostada erinevalt sellest aastast kus Miku hangitud bussiga seda tehtud sai. Selle tarbeks olen vaikselt tegelenud ka oma 07-e räige tjuunimisega. Nimelt läheb sinna kap.rem 21213 mootor ning turvapuur, karterikaitse jms. vidinad nagu toonklaas ja põhjavalgustus...nali
Seda kõike siis, kui ikka "pangast veel laenu antakse".
Toetajatele tahaksin teha ka ühe kokkusaamise, kus neile lähemalt seda rallielu tutvustada ja oma siirast tänu avaldada... Ohekatku vmt. näiteks, samas siin mägi-eestis oleks parem.
Kuid juba nüüd, teema lõpetuseks, soovin ekipaaži poolt siiralt tänada meie tublisid abilisi sellel rängal teekonnal:
* "FIE Karakatš ja Mootorid" ehk lihtsalt Kara ja tema kuldseid käsi mootori hooldamisel ja minu abistamisel
* hr. Sigmar Sepman / Timo Jaaska - rehvid
* hr. Ahti Savi - difrite/kasti hooldused/bensiin
* hr. Jaanus Kesalo (kerevenitus)
* TAMREX ehk hr. Imre Karu
* hr. Olavi Seli (siin foorumis tuntud kui "Olaaf")
* hr. Mikk Talvikut tema töökohta ja selle kollektiivi, bussil oli külje peal kirjas "AUTRA"

* G.P. Riht OÜ - autotreiler
* hr. Priit Kinnunen - legendi koostamine
* hr. Tiit Reinaas aka "Walter"
* hr. Hendrik Tõnsau aka "Hendu"
* hr. Heldur Viilo aka "Elts"
* hr. Martin Puusepp aka "PuZup"
* fännklubi "mägilased"
* hr. Lauri Nurm aka "atzkarik"
* ja paljusid paljusid teisi, kes siit sealt meid aidanud on ning sellega meie elu lihtsustanud
- Ilma teie kõigi abita poleks see hooaeg nii suureks kujunenud - see oli esimene hooaeg, kus me sõitsime rohkem kui 1 ralli:) Progress on olnud meeletu.
Suur Suur Äitähh teile kõigile!!!
Aga eks hoiame teid edaspidigi kursis kallid lugejad ja pöidlahoidjad - igaljuhul anname endast parima, et ka järgneval draakoni aasta hooajal, taas rajal olla ning seda Eesti Autoralli põldu 1800R'iga veel paremini künda!
http://ekodu.planet.ee/hiiuralli2011/co ... GP0509.jpg
Side lõpp...
phpyZxVVb
mägilased_11.jpg-thumb.jpg
Festina lente!