Milline muu mootor sobib ladale?

Milline muu mootor sobib ladale?

Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
Vasta
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Ei ole mõtet ühesõnaga. Miks r4 ei meeldi? See et bemmi mootor on olemas ei loe:)
m'kay
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Ühelgi asjal pole mõtet, kui juba eos nii arvad. Ilmselgelt ei saa see olema lihtne projekt, aga kõik on teostatav.
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

Igaljuhul paigutaks ennem 1.8is mootori siksile, kuna on lihtsam paigaldada ja kw arv on peaaegu sama(103kw). Bemmi 2.0 on tegelt üks kehv mootor ka, peab tunnistama.
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
v
vaz05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 157
Liitunud: 18 Mai 2009 18:02
Asukoht: tartu
Autod: mitu bmw-d
Kontakt:

Postitus Postitas vaz05 »

R6 vahele paigutus saab olema sellisel juhul vääga suur ettevõtmine. BMW 1.8 is mootor on ka väga hea ja selle paigutus oleks palju lihtsam kui R6 mootori vahele panek. Is-i mootori vastupidavusest võin isegi rääkida kuna me hiljuti panime enda bmw-le is-i vahele ja kannatab pööret ja kõike muud. is-ile on nö"tuuning juppe" ka suhteliselt palju saada.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

 
PuZuP kirjutas:Ühelgi asjal pole mõtet, kui juba eos nii arvad. Ilmselgelt ei saa see olema lihtne projekt, aga kõik on teostatav.
Nojah, mina nägin antud küsimuses soovi 05 mootorivahetusega kiiremaks muuta mitte võimalikult ägedat projekti teha. R6 normaalselt vahele ei mahu ja erilist vajadust ei ole ka. See et bmw mootor kuuri all on ei tohiks olla määrav, alati saab ju olemasoleva mootori maha müüa ja midagi sobivamat vaadata:)
m'kay
e
esimvaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
Asukoht: keila
Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te

Postitus Postitas esimvaz »

http://mb3.live.hot.ee/rps/D/2444903.JPG?t=2
niva kapoti alune
http://mb4.live.hot.ee/rps/D/2444898.JPG?t=2

läheb kitsakas, mootor on dislapress koos orig. k.kastiga
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Mu enda arvates tundub kõige odavam lahendus osta sierra 2.0 ja siis üks-ühele sealt maha tõsta ja ladale peale panna. Teine variant siis tõesti BMW R4.
Olen mõne kuuga 03ga 10000km läbi sõitnud ja kuna pole mind selle aja jooksul alt vedanud siis nüüd kui detsembris kindlustus läbi saab siis tõstan vana mootori maha ja hangin mingi doonor auto endale töökotta. Korras mootoritega, kuid läbi keredega sierrad maksavad kusagil 250-350€. Ainult BMW mootor maksab umbes nii palju koos juhtmestikuga, aga ma kardan, et niimodi on natukene raskem nullist tegema hakata. Samas mõnisada € sinna-tänna ei ole eriti oluline, töö käigus nagunii seda raha ikka läheb.
Kõige rohkem kardan roolisüsteemi, et kui see nüüd ära ei taha mahtuda. Kellegil kogemust?
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1086
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

Ära vali mootorit millel on väljalase rooli pool. See on peavalu kuubis.
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Ei bemaril ega sierral tohiks olla väljalase rooli pool.
Samas sisetunne ütleb, et see bmw projekt oleks pigem selline, et seisma see jääb ka.
Sierra tundub palju reaalsem, samas mul on ka kõik võimalused olemas nende tööde teostamiseks.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

 
Suska kirjutas:Ainult BMW mootor maksab umbes nii palju koos juhtmestikuga
Loll jutt suhu tagasi. Mul ajutine mootor(m40b18), mis hetkel peal, maksis koos juhtmestiku, aju, starteri ja genekaga 70€. Kaasa sain veel M10 mootori , mis juppidena. Tõsi, nagu Ohekatkus oli näha, siis kerge pihustiprobleem arvatavasti kallal, kuid klõbiseb vähem, kui enamus liikluses olevaid m40 mootoreid. vaja lihtsalt silmad lahti hoida.

M42 muidugi teine teema, hinnad tavaliselt 250-600€. Kui osta odavam mootor, siis läheb kokkuvõttes ikkagi samapalju maksma, mis kallim:D

Kõige soodsam bmw mootor hetkel m50b20, mis sisuliselt metallihinnaga kättesaadav, kuid r6.

Sierra mootor...:(
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Ma mõtlengi m42 mootorit. Samas, võib-olla ladale piisab ka tavalisest 1.8 mootorist. Ausaltöeldes ma pean üldse natukene kodutööd tegema nende bmw mootoritega. Natukene segased veel need m40, m43 jne, et mis nende erinevused on.
Ja kui ma nüüd pada ei aja siis bmw käigukast on ka jõle kobakas. Ei viitsi kasti tunnelit suuremaks teha ja ei taha, et pedaalidel vähe ruumi oleks. Ma arvan, et sierra 2.0 on kõige lihtsam ikkagi ja küll ta edasi liigub kui korra üle käia sellest.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ma tõin endale just tavalise bemmi 1.8 m40b18, käigukast väiksem kui ladal..., lühem laius enam-vähem sama
Kasutaja avatar
Sander
Foorumi kasutaja
Postitusi: 379
Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
Asukoht: Tallinn
Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
Kontakt:

Postitus Postitas Sander »

 
-lada- kirjutas:Ma tõin endale just tavalise bemmi 1.8 m40b18, käigukast väiksem kui ladal..., lühem laius enam-vähem sama
Kui sõber mu garaaži vana e28 hoiule toob ja sinna 2.5 moto vahele viskab siis saan ka endale sama mootori mis sina. Kas said käpad kaasa või aretad ise midagi?
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
e
esimvaz
Foorumi kasutaja
Postitusi: 32
Liitunud: 12 Okt 2010 19:43
Asukoht: keila
Autod: müügikuulutuse lisamiseks, et pakun 2105-te

Postitus Postitas esimvaz »

sierra käigukast on oma u 80cm pikk, lada enda käigukast on 55cm kui ei eksi, need mõõdud siis koos siduri kojaga, bmw 1,8 kas on jah veidi lühem kui ladal. nivale näiteks ei saaks sierrat käigukasti panna, kuna nival tuleb sealt edasi kohe vahekast.
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Ei tea veel mis käppadega peale hakkan, eks vaatab kui ehitamiseks läheb, originaalid kaasas jah
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

 
-lada- kirjutas:Ma tõin endale just tavalise bemmi 1.8 m40b18, käigukast väiksem kui ladal..., lühem laius enam-vähem sama
Kuid selle-eest kõrgem ja vajab hoovastiku jaoks tunneli pikendust natuke. Ja muidugi tükkmaad raskem.

Kes tahab head kiirendust, siis e36(getrag 250) käigukast, kes madalaid pöördeid maanteel, e30(getrag 240) kast. Getrag 250 kast ja 3,9 ülekanne, maanteepöörded mälu järgi 3200-3500rpm. Getrag 240-ga maanteepöörded olid vist alla 3000rpm.

Kellel need ei kesta, siis ZF S5D kast M50-lt koos suurema siduriga ka olemas veel.:cool: . Suur miinus jällegi suurem mass.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Kasutaja avatar
-lada-
Foorumi kasutaja
Postitusi: 509
Liitunud: 03 Jaan 2010 17:05
Asukoht: muhu/tallinn
Autod: lada 2103, 2106, 21013

Postitus Postitas -lada- »

Okei, sellega ma suht arvestanud juba et tunnelit peab nagunii lõikuma :P
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

doonorauto puhul on mõistlik kogu tunnel bmw-lt võtta alates tuleseinast - jäävad kõik strateegilised mõõdud paika ja väljanägemine proffesionaalsem kui lipp-lapipeal porno..
m40/43 seeria on üsna mõistlik valik just suhteliselt soodsa alginvesteeringu tõttu, samas laialt levinud ja probleemide korral saab abi.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Suska
Foorumi kasutaja
Postitusi: 340
Liitunud: 25 Juul 2006 10:59
Asukoht: Eesti
Autod: 2103

Postitus Postitas Suska »

Hautz sul jäi karter väga madalale, kas mugavuse pärast ei tõstnud mootorit kõrgemale või milles probleem oli? Kas tegid karteriga ka midagi või mahtus originaal ära? Mille karter all oli kui oli originaal?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

 
Suska kirjutas:Hautz sul jäi karter väga madalale, kas mugavuse pärast ei tõstnud mootorit kõrgemale või milles probleem oli? Kas tegid karteriga ka midagi või mahtus originaal ära? Mille karter all oli kui oli originaal?
Hetkel karter 20-30mm madalamal sillatalast. Iseenesest hea, et raskus maale lähemal, kuid järgmisel autol tahan mootorit kõrgemale saada. Kuid siis peab terve käigukastitunneli kõrgemaks tegema ja teistsuguse strutbar-i tegema. Võibolla teen ka teise karteri, mis laiem ja jääb kõrgemale.
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
Vasta