Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Lada 1800R_VäikeMägilane - LUKKU!
kuna 05 kere osutus siiski avariiliseks ja suureks roosteussiks, sai siin aasta tagasi see plaan mahamaetud ja autogi müüdud. Uus kere oli ka juba varnast võtta, vana hea 2101- kopeika.
pikalt ei viitsi kirjutada, minu järgmine ralliprojekt lihtsalt, hetkel ootab eeltööde taga, muud asjad enamvähem olemas. mõned pildid ka lisan hiljem.
kubatuur siis nats üle 1700, piisava ressursiga, webberid, jms ralliks vajalik.
[Muudetud: 16.6.2010 VäikeMägilane]
pikalt ei viitsi kirjutada, minu järgmine ralliprojekt lihtsalt, hetkel ootab eeltööde taga, muud asjad enamvähem olemas. mõned pildid ka lisan hiljem.
kubatuur siis nats üle 1700, piisava ressursiga, webberid, jms ralliks vajalik.
[Muudetud: 16.6.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Minu Ralli Auto, sama masin punane 01, aga teine nimi nüüdAlgselt postitas: PuZuP
Lõpuks ometi seltsimees Skahar...
Ütleme nii, et oli ka aeg juba
Ahjaa...kui nüüd vanu võlgu meelde tuletada, siis oled Sa veel ühe M.R.A. tähenduse seletuse võlgu![]()
1800Ralli
[Muudetud: 8.10.2007 VäikeMägilane]
[Muudetud: 22.10.2010 VäikeMägilane]
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
masin on nüüd lõpuks ka värvi all, suurem aur on läinud uue garaa?i sisseseadmise peale, aga tasa ja targu.
kui kellegil vedeleb/saab müüa, siis oleks vajaka
02 vedrusid tagumisi
korralikku/uut starterit(Niva 1700'sele mootorile)
karteri kaitset äkki
mingeid VFTS'i vidinaid võib ka alati pakkuda
kui kellegil vedeleb/saab müüa, siis oleks vajaka
02 vedrusid tagumisi
korralikku/uut starterit(Niva 1700'sele mootorile)
karteri kaitset äkki
mingeid VFTS'i vidinaid võib ka alati pakkuda
Festina lente!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Sportrallidele jah see mõeldud, esiasi mis temaga tegelikult tegema hakatakse...Algselt postitas: Tymmu23
täitsa tore masin paistab tulevat,kas ralliradadele see auto? sellisel juhul E8?
Auto on saanud peale mootori, kasti, väljalakse süsteemi(seda aitas teostada meie klubi auliige).
Hetkel käib juhtmete vedu ja elektritööd.
Loodame et kevadeks saab stardivalmis.
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
suur suvi käes ja higistatakse põlvas garaahis, et lõuna eestil peal olla ikka,
loodan, et saad selle kõige pakilisema mure ka lahendatud ja leiad sturmani..
mõned pildid tänasest melust..



mootori hääl on küll paljulubav
täna jäädi tutikat roolikarpi remontima milles ühel laagril puudusid mõned kuulid ainult...
edu!
loodan, et saad selle kõige pakilisema mure ka lahendatud ja leiad sturmani..
mõned pildid tänasest melust..



mootori hääl on küll paljulubav

täna jäädi tutikat roolikarpi remontima milles ühel laagril puudusid mõned kuulid ainult...

edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Nonii, vaatan et Olaaf on salamisi väga aktiivselt, lisaks VÄGA paljudele teistele huvialadele, fotograafiaga tegelema hakanud...
Igatahes olid väga pingelised ja kurnavad nädalad, kuid kulminatsioon oli see, et masin läbis suurte jamadeta ka karmio tehnilise komisjoni, omandas EAL tehnilise kaardi ja jõudis ka Lõuna Eesti ralliradadele - mis oli üks peamine eesmärk. Katsesõidust ja seadistustest puutumatuna sai siiski 100km mootorit sissesõidetud ja siis kohe starti. Kuna finantsid puudulikud ja probleemid kaardilugejatega, siis ei saanud ka erilist rallifiilingut tunda ja ka mootori juhtelektroonika streik pärsis sujuvat võidusõitu-rääkimata magamata öödest. Kulminatsioon oli ekipaa?i karm otsus sõit pooleli jätta, seekord siis isiklikel põhjustel. Elu on karm.
Uudiseks ka see et masin on nüüdsest avatud ostupakkumistele, kas siis tervikuna või siis erinevate detailide kaupa (mootor, kast, sillad, kere, sõiduvarustus vmt)
mingeid niisama huviliste kõnesid ei oota, konkreetsed pakkumised teretulnud. Loomulikult on komplektse auto hind soodsam kui eraldi juppidena müües ning enda oma tööd ja raha sisse ei arvesta.
5279359
lisan ka mõned pildid.
[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]
[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]
Igatahes olid väga pingelised ja kurnavad nädalad, kuid kulminatsioon oli see, et masin läbis suurte jamadeta ka karmio tehnilise komisjoni, omandas EAL tehnilise kaardi ja jõudis ka Lõuna Eesti ralliradadele - mis oli üks peamine eesmärk. Katsesõidust ja seadistustest puutumatuna sai siiski 100km mootorit sissesõidetud ja siis kohe starti. Kuna finantsid puudulikud ja probleemid kaardilugejatega, siis ei saanud ka erilist rallifiilingut tunda ja ka mootori juhtelektroonika streik pärsis sujuvat võidusõitu-rääkimata magamata öödest. Kulminatsioon oli ekipaa?i karm otsus sõit pooleli jätta, seekord siis isiklikel põhjustel. Elu on karm.
Uudiseks ka see et masin on nüüdsest avatud ostupakkumistele, kas siis tervikuna või siis erinevate detailide kaupa (mootor, kast, sillad, kere, sõiduvarustus vmt)
mingeid niisama huviliste kõnesid ei oota, konkreetsed pakkumised teretulnud. Loomulikult on komplektse auto hind soodsam kui eraldi juppidena müües ning enda oma tööd ja raha sisse ei arvesta.
5279359
lisan ka mõned pildid.
[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]
[Muudetud: 19.7.2009 VäikeMägilane]

Festina lente!