02 vedrud 03-le

02 vedrud 03-le

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

02 vedrud 03-le

Postitus Postitas hunter »

Kui panna 02 vedrud 03-le ega siis tagumik teavasse ei tõuse,tahaks nagu tau otsa tõsta,aga ei tea kuidas alustada,mu arst need kummi puksid mõttetud,äkki aitavad 02 vedrud.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

milleks sa tagumist otsa tõsta soovid?

pane originaal UUED 2103/2106 vedrud
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Olen seda juba teinud,aga ikka tagumised rattad nats liiga koopas,ei meeldi kui nina püsti ja taga ots vastu maad.
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: hunter112
Olen seda juba teinud,aga ikka tagumised rattad nats liiga koopas,ei meeldi kui nina püsti ja taga ots vastu maad.
Lase siis esimene ots ka alla:kuri
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Ei lase
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Algselt postitas: hunter112
Kui panna 02 vedrud 03-le ega siis tagumik teavasse ei tõuse
Tõuseb ikka küll.
Tühjalt sõites käib käsipiduri tross koguaeg vastu kardaani.
C
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Aga kui palju ta tõuseb umbes.
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2864
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: Saar
Autod: MetsaNiva

Postitus Postitas motamees »

Käsipiduri tross käib vastu kardaani siis, kui sild ripub amortide otsas.
Üks kunde otsustas panna oma 21011-le tugevamad vedrud taha. Minu juttu, et 02 vedrud selleks ei sobi, ta ei uskunud. Naabrimees oli soojalt soovitanud ju.
Panime siis alla. Juba ärasõites tegi tross vastu kardaani häält. Mina ütlesin, et nii ta ju tahtis. Minul pole sinna midagi teha. Soovitasin veel telliskive pagasniku täis panna ;) . Nädala aja pärast oli kunde tagasi. Ütles, et nii kõva autoga ei saa sõita. Koormaga pidi olema normaalne, aga tühjalt nagu "puuhobune".
Teenisin siis uuest raha vanade vedrude paigaldamisega ja käsipiduri trossi vahetusega. Sellel olid juba pooled keed katki.
Eks iga inimene tahab ikka OMA vigadest õppida.
C
k
kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

Postitus Postitas kaspar »

Minul on taga lõikamata 02 vedrud, eesmärk oligi jäikus, tõesti käsipiduritross käis vastu kardaani, kuid ühe pisikese vedru ja klambriga saab selle tossi natuke eemale juhtida kardaanist ning probleemi pole.

[Muudetud: 24-9-2007 kaspar]
https://www.rsparts.ee - Võidusõidu ja performance osad
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

et siis nagu ma aru saan ei tõuse auto tagumik just taevasse
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Tõstab just taevasse, muidu ju ei käiks kässari tross vastu.
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
Ma vahetasin(tegelt võttsin vnad ära ja panin pärast tagasi)
nii ,et lasin amordid lahti ja tõstsin tagumise otsa ülesse,tagasilda sai niipalju alla lükata et vedrud sai kätte.
Esivedrudega sai umbes samamoodi tehtud(1keerd lühemate vedrudega)
See on kõige lihtsam ja kiirem varjant.




[Muudetud: 25-9-2007 hautz]
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Postitus Postitas Priidic »

Algselt postitas: moosmoosik
kui juba vedrude vahetusest juttu tuli siis küsiks kah-kuidas vahetada tagavedrusid? arvasin et peab auto üles tõstma ja teise tungiga silla kah järele ning vedrud fikseerima. ning siis lasta sild tungi pealt alla. aga ütles milvi mulle et tagavedrud tulevad niisama vahelt välja kui tõsta üles auto tagaots ja jätta sild rippu. kas asi ongi nii lihtne ?
asi ongi nii lihtne, jõudu tööle!
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
m
moosmoosik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 636
Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
Asukoht: Tallinn/Mustamäe
Autod: ei ainsatki ladat enam !

Postitus Postitas moosmoosik »

jõudu on tarvis,viitsimist enamgi.
aga kui te teaksite mismoodi ma veel MÕTLESIN et kuidas neid sealt kätte saada ja tagasi panna.......see mõttekäik sobiks huumorinurka.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Loodan, et teema algataja mõtleb ka sellele, et kui vedrusid EI LÕIKA ja jätta nad sama kõrgeks kui on mõeldud universaalkere variandil (mis on raskem kui sedaan), siis juhitavus muutub veel halvemaks...
Mida kõrgem auto(antud juhul siis tagumine osa), seda kõrgemal on ka kere massikeskme punkt ja seda kergemini kurvijõud autot mõjutavad...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

seda ma tean,aga mida te siis veel soovitate teha
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 4002
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Sa pane need 02 omad alla ja otsusta ise.
Kui pole neid veel olemas ja pärid, et ostu teha, siis odavam on ikkagi originaalvedrule kummirõngad ülemistesse kanduritesse paigutada, kuigi väidad, et see jama on. Kui poest neid osta ei raatsi, siis kannatab ka siin kokku hoida - staadionimatist lõikad lendteraga.
Kasutaja avatar
siksaator
Foorumi kasutaja
Postitusi: 631
Liitunud: 18 Aug 2007 21:05
Asukoht: Tallinn
Autod: VW Golf III

Postitus Postitas siksaator »

kõrge tagumise otsaga on tõesti si.t sõita, tean seda oma kogemustest. Asfaldil on enam-vähem aga kruusal aint kurvides perse ujub:puzzled:sein ja mida kõrgemal tagumine ots on, seda rohkem taob ka tagant!!!(nagu puuhobune)

[Muudetud: 26-9-2007 siksaator]

[Muudetud: 26-9-2007 siksaator]
h
hunter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 255
Liitunud: 19 Nov 2006 10:22
Asukoht: Jüri-Pildiküla
Autod: vaz 2103 ja 21013 UAZ 31512

Postitus Postitas hunter »

Tekib siis selline efekt,nagu sõidaks siis lahtise stabika vardaga.
Vasta