21051, pedrox, 1989 Müüdud!

21051, pedrox, 1989 Müüdud!

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Kasutaja avatar
GTA
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1316
Liitunud: 03 Dets 2003 21:37

Postitus Postitas GTA »

Karbussi õhuvõtt sooja peale pandud? Kollektorist kuuma õhku õhupuhastisse suunav toru olemas?
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Pole küll vanem teadjam mees:D, aga isal juhtus suht sarnane lugu. Pöörded hakkasid langema, jõud kadus ära, kuni "ära kooles" kätte. Käima ei saanudki, pidi ära vedama. Kodus uurides selgus et säde nõrguke, aitas kontaktide viilimine ja kondeka vahetus.

[Muudetud: 3-11-2007 ToM]
m'kay
i
Indy
Foorumi kasutaja
Postitusi: 659
Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
Kontakt:

Postitus Postitas Indy »

1. toitesüsteemi kontroll
2.süütesüsteemi kontroll
Kui ikka säde ja bensiin õigel ajal kokku saavad, peab ju plahvatama...;)
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

No nii, aina paremaks läheb. Laadisin eile aku ära ning suundusin linna, kõik tundus korras olevat. Ja siis pärast tankimist enam käima ei läinudki.
Armatuuris tuled põlevad aga starteri poolt ei piuksugi. See pendiks tegi juba mõni aeg varem üleviskamise kärinat ning kahtlustan, et nüüd viskas lõplikult pillid kotti.
Kõig hullem on asja juures see, et nüüd kaks masinat millest üks ei liigu ja teine ei tohi liikuda.:kuri
Nii kui lumi maha tuli, hakkasid jamad juhtuma.

[Muudetud: 5-11-2007 pedrox]
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Uus starter või vanale remont teha ning sõit jätkub ;)
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Täna sain siis üle nädala jälle sõita temaga lõpuks. Hommikul vara alustasin ning 06e pealt tutikas starter maha. 05e peal oli see totakalt suur vanakooli starter veel, andis teda maha katkuda. Lõikasin mingi plekiga nii kõvasti sisse omale, et krt pool kapotialust verega koos.

Sain asja kokku ning sõitsin siis 300 meetrit sõbra poole. Ise läksin aeda kui siis järsku käis raks. Ümber keerates avastasin, et üks väike poiss jalgrattaga autole otse kümnesse kihutanud. Õnneks oli ainult numbrimärk kõver ning ei hakanud poisiga kurjustama ka mitte. Tal läks veel õnnetumalt, esiratas nii kõver, et ei suutnud enam edasi liikuda.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Selle autoga on nüüdseks lood nii, et karburaator käis remondis ära ning autol on hoopis uus hingamine. Sättida tuleb veel pisut süüdet, praegu ei ole päris paigas veel.

Aga lisaks veel nii palju, et see konkreetne auto läheb lähinädalatel müüki kuna kavatsen endale teise auto soetada.
Kuna müüki läheb koos valuvelgedel talverehvidega, suverehvid kaasa, õli vahetatud, tutikas starter, karburaator remonditud siis hind ei lange esialgsetel plaanidel kindlasti alla 9000 krooni.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Nii siis. Teil kõigil on võimalus seda autot praegu osta, koos valuvelgedega on hinnaks 9000 krooni ning sellest madalamale ei lase kindlasti! Ilma valuvelgedeta langeb hind 8000 kroonini! Kes on tõeliselt huvitatud, andke teada tel. 56 480 413. Varsti teen müügi teema ka.

Nagu varem sai mainitud siis müüki läheb sellises konditsioonis: lamellrehvid valuvelgedel, kaasa suverehvid, stereo, uus väiksem ning kiirem starter, uued silikoonist küünlajuhtmed, karburaator remonditud spetsialist poolt. Küünlad ning õli vahetan ka ära, viimastel piltidel oleva rooli vahetan originaali vastu välja.

Teda asendama hakkas hakkas igapäeva sõitudel Audi ning kogu üle jääva aja saan siis suunata 06e ehitusele, maha müües ei jää ta vähemalt välja seisma loodetavasti.
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Nii, auto leidis täna siis omale uue omaniku ning sellega seoses võivad ka moderaatorid selle teema lukku panna.
Sai küll teda omatud ainult 4 kuud kuid jube kahju oli ikkagi oma autot ära sõitmas näha.
Suletud